• دوشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92051408041

سمندر: سلطانی‌فر از ورزشی‌ها کمک بگیرد

سمندر: سلطانی‌فر از ورزشی‌ها کمک بگیرد

پس از معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، رییس فدراسیون کاراته، گفت: او مدیر توانایی است و می‌تواند در ورزش موفق شود.

پس از معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، رییس فدراسیون کاراته، گفت: او مدیر توانایی است و می‌تواند در ورزش موفق شود.

علیرضا سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سلطانی‌فر با توجه به سوابق اجرایی و قائم مقامی سازمان تربیت بدنی، مدیر خوبی است و با وضعیت ورزش کشور آشنا است.

وی افزود: امیدوارم او بتواند در این سمت موفق شود و ورزش ایران را جمع و جو و مدیریت کند. بسیاری از پیشکسوتان، مدیران و ورزشکاران ما مدیریت سلطانی فر را در ورزش در خاطره دارند و او می‌تواند موفق عمل کند.

رییس فدراسیون کاراته با اشاره به این که سلطانی فر می‌تواند با کمک گرفتن از مشاوران خوب، ورزش را اداره کند، یادآور شد: در ورزش ایران مدیران خوبی حضور دارند که برخی در حال حاضر مدیریت می‌کنند و برخی دیگر در عرصه نیستند. هم اکنون در وزارت ورزش و جوانان نفراتی هستند که هم ورزشی هستند و هم سابقه قهرمانی دارند و مدیریت می‌کنند. استفاده از این افراد می‌تواند بازوی کمکی خوبی برای سلطانی فر باشد و او را برای کسب موفقیت‌های بیشتر در ورزش و مدیریت بهتر کمک کند.

وی ادامه داد: امیدوارم آقای سلطانی فر نگاه مثبت و منصفانه ای داشته باشد و از این افراد بیشتر بهره بگیرد. نمی‌گویم که از افراد و مدیران ناآشنا به ورزش استفاده نکند، چرا که اعتقاد دارم اگر یک فرد مدیر باشد حتی اگر ورزشی نباشد با استفاده از مشاوران خوب می‌تواند موفق باشد. قطعا سلطانی فر همه این موارد را مدنظر داشته و دارد.

سمندر یادآور شد: امیدوارم اختصاص یک درصد بودجه سازمان‌ها و ارگان ها به ورزش به صورت واقعی محقق شود و پرداخت یارانه ورزشی هم ادامه داشته باشد تا این ورزش که شرایط مناسبی ندارد، روزهای خوبی را ببیند. اکنون بسیاری از اعزام‌ها به خاطر مشکلات مالی وزارتخانه در حال لغو است آن هم در صورتی که ما مسابقات بسیار مهمی را پیش‌رو داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha