• سه‌شنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92051508301
  • خبرنگار : 71468

مجید شایسته: امیدوارم با حضور سلطانی‌فر مشکل اقتصادی ورزش حل شود

مجید شایسته: امیدوارم با حضور سلطانی‌فر مشکل اقتصادی ورزش حل شود

رییس فدراسیون تنیس گفت: با توجه به این که آقای سلطانی فر در امر توسعه ورزش و ارکان مختلف دولت حضور داشته بنابراین گزینه بسیار خوبی برای وزارت ورزش و جوانان است.

رییس فدراسیون تنیس گفت: با توجه به این که آقای سلطانی فر در امر توسعه ورزش و ارکان مختلف دولت حضور داشته بنابراین گزینه بسیار خوبی برای وزارت ورزش و جوانان است.

مجید شایسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: یکی از مشکلات ورزش ساختار آن است که هنوز حوزه جوانان و ورزش زیاد با هم ادغام نشده اند، بنابراین با حضور سلطانی فر که عضو شورای عالی اداری کشور بوده امیدوارم مشکل ساختاری ورزش رفع شود تا ورزشی پویا، سالم همراه با موفقیت‌های پایدار داشته باشیم.

رییس فدراسیون تنیس مشکل حال حاضر ورزش را بحث اقتصادی آن عنوان کرد و گفت: ما در ورزش مشکل اقتصادی آن هم به طور جدی داریم که امیدوارم با حضور آقای سلطانی فر این مشکل حل شود. بنابراین فدراسیون‌های افتخارآفرین چه در گذشته و چه در آینده باید اولویت بندی شوند. همچنین به فدراسیون‌هایی که ظرفیت قهرمان پروری ندارند کمک کنیم که از لحاظ اقتصادی خودکفا شوند تا دولت بودجه خود را معطوف به رشته‌های مدال آور کند. از این رو آقای سلطانی فر باید با تک تک فدراسیون‌ها صحبت کند و از آنها در حوزه اقتصادی برنامه بخواهد.

شایسته افزود: تشکیل معاونت اقتصادی یا بازاریابی در وزارت ورزش و جوانان می‌تواند اتفاق خوبی در اقتصاد ورزش باشد. در کنار این مورد با توجه به این که آقای روحانی خودشان به نشاط اجتماعی علاقمند است، باید از این پتانسیل بزرگ استفاده کرد و بودجه منطقی‌تری را برای ورزش بگیریم.

وی در پایان بیان کرد: انتخاب آقایان نجفی و سلطانی‌فر به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان می‌توان شاهد همکاری خوبی میان این دو نهاد بود تا در بحث استعدادیابی و توسعه ورزش اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha