• یکشنبه / ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92052010964
  • خبرنگار : 71431

واژگونی خونین پژو پارس در آذربایجان‌شرقی

واژگونی خونین پژو پارس در آذربایجان‌شرقی

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ دو تن در پی وقوع تصادف میان سواری پراید و پژو 405 در استان خوزستان خبرداد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ دو تن در پی وقوع تصادف میان سواری پراید و پژو 405 در استان خوزستان خبرداد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: برابر اعلام پلیس‌راه استان خوزستان در ساعت 16:45 روز شنبه بر اثر تصادف بین یک‌دستگاه سواری پژو 405 و یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 65 محور گچساران - زیدون در استان خوزستان دو تن کشته و دو تن دیگر مجروح شدند.

به گفته وی کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام کرده‌اند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مجروح‌شدن پنج تن درپی واژگونی سواری پژوپارس در محور اهر - ورزقان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 23:15 روزشنبه بر اثر واژگونی سواری پژو پارس در کیلومتر 25 محور اهر - ورزقان در استان آذربایجان‌شرقی رخ داد و علت آن از سوی کارشناسان پلیس‌راه تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پژو پارس تشخیص داده شد.

سلبی افزود: در حادثه دیگری که در ساعت 20:30 روزشنبه در استان اصفهان رخ داد، بر اثر واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس بنز در کیلومتر 80 محور سمیرم - شهرضا چهار تن به تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده مینی‌بوس بنز مجروح شدند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برابر اعلام پلیس‌راه استان آذربایجان‌شرقی در ساعت 21:50 روز شنبه بر اثر واژگونی یک‌دستگاه سواری پراید در کیلومتر 35 محور جوزک در استان آذربایجان‌شرقی پنج تن مجروح شدند، گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این واژگونی را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

وی با اشاره وقوع تصادف منجر به فوت در استان هرمزگان، اظهارکرد: در ساعت 22 روز شنبه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 55 محور کهورستان در استان هرمزگان دو کشته برجای گذاشت.

به گفته سلبی کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راکب یکی از دو دستگاه موتورسیکلت اعلام کردند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حادثه دیگری نیز برابر اعلام پلیس‌راه استان زنجان در ساعت 10:24 روز جمعه بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پژو405 با یک دستگاه سواری پیکان در کیلومتر 74محور زنجان بیجار یک تن کشته و پنج تن مجروح شدند که کارشناسان پلیس‌راه علت آن را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو405 اعلام کردند.

سلبی درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی نیز گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در استان‌های سمنان و مازندران بارش باران گزارش شده و سایر استان‌های کشور از وضعیت جوی پایدار برخوردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha