• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92053017415
  • خبرنگار : 71342

فهرست بازیگران تئاتر «شایعات» تکمیل شد / مجید صالحی،سعید چنگیزیان، بهاره رهنما و...

فهرست بازیگران تئاتر «شایعات» تکمیل شد / مجید صالحی،سعید چنگیزیان، بهاره رهنما و...

رحمان سیفی آزاد نمایش «شایعات» را با بازی هومن برق نورد،‌ مجید صالحی‌، سعید چنگیزیان‌، بهاره رهنما،‌نگار عابدی‌، رویا میرعلمی‌، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری به صحنه می‌آورد.

رحمان سیفی آزاد نمایش «شایعات» را با بازی هومن برق نورد،‌ مجید صالحی‌، سعید چنگیزیان‌، بهاره رهنما،‌نگار عابدی‌، رویا میرعلمی‌، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری به صحنه می‌آورد.

این کارگردان تئاتر که پس از 12 سال دوری بار دیگر به صحنه بر می‌گردد به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت:نمایش «شایعات» را از اول مهر تا اواسط آبان ماه در سالن استاد «سمندریان» تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برم.

سیفی‌آزاد درباره دوری طولانی مدتش از عرصه کارگردانی تئاتر توضیح داد:این دوری فقط به خاطر مشغولیتم در تلویزیون نبود، چون در این مدت من هم مانند دیگر دوستان نمایشنامه‌های متفاوتی را پیشنهاد می‌دادم اما یا سالن نبود یا متن‌ها رد می‌شد یا شرایط مالی تئاتر خوب نبود و چون تئاتر شغل حرفه‌ای ماست باید بتوانیم با آن گذران زندگی کنیم و اگرچنین امکانی نباشد،‌ ناچاریم در عرصه‌های دیگر فعالیت کنیم.

او که نمایشنامه‌ی «شایعات» نوشته نیل سایمون را با دراماتورژی رضا گوران اجرا می‌کند، درباره انتخاب این نمایشنامه نیز توضیح داد: نمایشنامه‌های متعددی ارائه کردم که بسیاری از آنها رد شدند اما این متن جز نمایشنامه‌های مورد علاقه‌ام است یک اثر کمدی و شاد که مورد نیاز تماشاگران امروز ماست. تماشاگرانی که درگیر فشارها و بحران‌های اقتصادی و اجتماعی هستند و این متن به روان شناسی جامعه امروز ما نزدیکی دارد به همین دلیل دوست داشتم اولین نمایشنامه‌ای باشد که بعد از 12 سال دوری از تئاتر‌، آن را اجرا می‌کنم.

سیفی آزاد سپس درباره انتخاب بازیگران این اثر نمایشی گفت: این بازیگران همه جز بازیگران شناخته شده و توانمند تئاتر هستند که هر یک از آنان تماشاگر خاص خود را دارند و به همین دلیل در آثار تلویزیونی هم موفق هستند.

او ادامه داد: ملاک من برای انتخاب این بازیگران، توانایی‌شان در تئاتر بوده اما حضور تصویری‌شان امکانی فراهم می‌کند تا تماشاگرانی که بیشتر با تلویزیون مرتبط هستند و کمتر پیگیر تئاتر هستند نیز جذب این نمایش شوند.

به گزارش ایسنا،‌ دیگر عوامل اجرایی نمایش «شایعات» به شرح زیر هستند: طراح صحنه: منوچهر شجاع‌، طراح لباس‌: گلناز گلشن‌، طراح پوستر و برشور‌، یحیی پاکدل‌، دستیار کارگردان: رها جهانشاهی‌، برنامه ریز: ملیحه زمانی‌، تهیه کننده: نیما دهقان.

نمایش «شایعات» از اوایل مهر تا اواسط آبان در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha