• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92053017911
  • خبرنگار : 71431

در جنوب پایتخت رخ داد؛

حبس 31 تن در پی آتش‌سوزی مجتمع مسکونی

حبس 31 تن در پی آتش‌سوزی مجتمع مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 31 تن ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان دود و آتش خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 31 تن ساکنان یک مجتمع مسکونی از میان دود و آتش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در تشریح این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت 13:19 به سامانه 125 اطلاع داده شد و پس از آن آتش‌نشانان چهار ایستگاه به همراه نرد‌بام و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در یک مجتمع مسکونی در محله خزانه تهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک مجتمع مسکونی چهار طبقه 16 واحدی بود، اظهارکرد: در پارکینگ طبقه منفی یک این ساختمان تعداد زیادی مبل بی‌استفاده و نخاله قابل اشتعال وجود داشت که ناگهان شعله‌ور شده و دود ناشی از آن تمام ساختمان را دربر گرفت.

ملکی با اشاره به محبوس‌شدن تعدادی از ساکنان این ساختمان در طبقات فوقانی و پشت‌بام و همچنین احتمال سرایت آتش به اماکن و قسمت‌های دیگر ساختمان به ایسنا گفت: آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه عملیات خود را آغاز کرده و یک گروه با مراجعه به طبقات، 31 تن از ساکنان این ساختمان شامل 18 زن، پنج مرد و هشت دختربچه را خارج و به فضای باز منتقل کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، این افراد توسط عوامل اورژانس به شکل سرپایی در محل مداوا شدند.

وی با اشاره به عملیات همزمان گروه دیگر از آتش‌نشانان برای اطفای حریق نیز خاطرنشان کرد: این گروه پس از قطع‌برق و گاز ساختمان، شعله‌های آتش را در پارکینگ این ساختمان به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 14:50 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند، تصریح‌کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha