• جمعه / ۱ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92060100093
  • خبرنگار : 71133

در گفت‌وگو با ایسنا

حرف‌های نیکی کریمی پیش از عزیمت به سیدنی

حرف‌های نیکی کریمی پیش از عزیمت به سیدنی

نیکی کریمی پیش از عزیمت به سیدنی از حضورش در این جشنواره، فیلم جدیدی که مقابل دوربین بوده و همچنین تجربیاتش از اولین حضور در صحنه تئاتر سخن گفت.

نیکی کریمی پیش از عزیمت به سیدنی از حضورش در این جشنواره، فیلم جدیدی که مقابل دوربین بوده و همچنین تجربیاتش از اولین حضور در صحنه تئاتر سخن گفت.

این بازیگر و کارگردان که چهارشنبه شب برای مرور آثارش عازم سیدنی شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: حدود 10 روزی که در آنجا خواهم بود، سه فیلم «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» در جشنواره فیلم سیدنی که به همت جمعی از ایرانیان مقیم آنجا برگزار می‌شود، به همراه تعدادی دیگر از آثار ایرانی به نمایش درخواهد آمد.

وی افزود:‌ این سه فیلمی که ساختم پیش از این در بخش اصلی جشنواره فیلم سیدنی پذیرفته شده بود اما همیشه هنگام برگزاری جشنواره درگیر کاری بوده‌ام و وقت نمی‌شد شرکت کنم. خوشحالم امسال این فرصت فراهم شد تا در این جشنواره که با همکاری جشنواره اصلی سیدنی برگزار می‌شود، حضور داشته باشم.

این بازیگر همچنین از برپایی ورکشاپ یک روزه با حضور او خبر داد و گفت: این برنامه در دانشگاه سینما و تلویزیون سیدنی برگزار می‌شود.

نیکی کریمی که به تازگی بازی در فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی را به پایان رسانده، درباره‌ی آن اظهار کرد: خوشحالم هنوز این شانس را دارم و نقش‌های خوبی به من پیشنهاد می‌شود و کار می‌کنم. این فیلم یک درام اجتماعی است که از فیلمنامه‌ی آن خوشم آمد و گروه هم زحمت زیادی کشیدند تا کار جدی و خوبی ساخته شود. باید دید در نهایت نتیجه چه می‌شود.

«بشارت یک شهروند هزاره سوم» که در جشنواره فجر گذشته به نمایش درآمد از جمله آثار آماده‌ی اکران این بازیگر است.

وی همچنین نقش کوتاهی را نیز در فیلم «لاله» ایفا کرد.

نیکی کریمی در ادامه‌ی گفت‌وگوی خود با ایسنا اظهار امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت جدید امکان چاپ کتاب جدیدش فراهم شود و گفت: دو سال پیش کتاب «عشق زمان غم» بر اساس 10 داستان کوتاه از حنیف قریشی درباره‌ی مهاجرت را ترجمه کردم که متاسفانه موفق به دریافت مجوز نشد.

وی افزود:‌ علت عدم صدور مجوز این کار را متوجه نشدم اما امیدوارم در دولت جدید این مجوز صادر شود.

کریمی که چندی پیش برای اولین بار با نمایش «شام با دوستان» فضای تئاتر را تجربه کرد درباره‌ی آن گفت:‌ اتفاق خیلی خوبی بود و با اینکه زمان زیادی می‌گیرد اما خیلی جالب بود و متن و گروه خوب باعث شد اولین تجربه‌ی تئاتری‌ام لذت‌بخش باشد.

وی درباره‌ی علاقه‌مندی‌اش به کارگردانی تئاتر اظهار کرد: به فکر کارگردانی در تئاتر نیستم و برای بازی هم باید ببینم در آینده چه می‌شود و الان به آن فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام

نیکی کریمی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha