• شنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92060200832
  • منبع : نمایندگی خوزستان

فرشاد عیسوند: پس از 4 سال کشتی فرنگی جوانان را در جهان طلایی کردم

فرشاد عیسوند: پس از 4 سال کشتی فرنگی جوانان را در جهان طلایی کردم

فرنگی‌کار طلایی خوزستان در مسابقات جوانان جهان گفت: در این پیکارها حریفان قدری را شکست دادم که همگی شناخته شده بودند و توانستم پس از چهار سال، تیم‌ملی را صاحب نشان طلا کنم.

فرنگی‌کار طلایی خوزستان در مسابقات جوانان جهان گفت: در این پیکارها حریفان قدری را شکست دادم که همگی شناخته شده بودند و توانستم پس از چهار سال، تیم‌ملی را صاحب نشان طلا کنم.

فرشاد عیسوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: در کشتی نخست به مصاف کشتی‌گیر مولداوی رفتم و در دو دقیقه توانستم او را ضربه کنم و به پیروزی برسم. در دیدار دوم نیز با فرنگی‌کار مجارستانی مبارزه کردم که او را نیز در شش دقیقه با نتیجه 8 بر 4 شکست دادم.

وی بیان کرد: در دیدارهای سوم و چهارم نیز به مصاف کشتی‌گیران ترکیه و قرقیزستان رفتم که توانستم آن‌ها را هم با نتایج 8 بر صفر و 12 بر 6 مغلوب کنم. در بازی فینال هم رو در روی فرنگی‌کار اوکراینی قرار گرفتم و او را در 36 ثانیه با نتیجه 8 بر صفر شکست دادم و به مدال طلا رسیدم.

دارنده نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: تمام کشتی‌گیران برای حضور در این رقابت‌ها با آمادگی کامل می‌آیند و من هم اگرچه برای اولین بار بود که در این رقابت ها حضور پیدا می‌کردم اما توانستم پس از چهار سال، تیم‌ملی را صاحب نشان طلا کنم.

وی این رقابت ها را سخت دانست و عنوان کرد: رقابت بین کشورهای روسیه، آذربایجان و ترکیه بود و کشتی‌گیران برای کسب مدال آمده بودند. ما هم باتوجه به مشکلات مالی و مشخص نبودن اعزام تیم به این پیکارها، توانستیم عنوان سوم را به دست آوریم.

عیسوند ادامه داد: عملکرد تیم‌ملی در این دوره از مسابقات خوب بود و حتی می توانستیم قهرمان هم شویم. ایران در وزن 96 کیلوگرم می‌توانست به مدال طلا برسد که به این صورت نشد. همچنین حق برخی از بازیکنان ما برای این‌که ایران در داوری اصلا نفوذ نداشت، خورده شد.

وی در ادامه به حضورش در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: این اردو از چهارم شهریورماه برگزار خواهد شد که تیم‌ملی خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کند. البته نفرات تیم برای اعزام به این رقابت ها مشخص شده اند و ما جهت افزایش آمادگی کشتی‌گیران و کمک به آن‌ها در این اردو حضور پیدا می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha