• چهارشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92060603789
  • خبرنگار : 71431

برخورد کمپرسی با عرشه پل

برخورد کمپرسی با عرشه پل

شب گذشته برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با عرشه یک پل در حال ساخت در جنوب پایتخت سبب ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه کریمی و مصدومیت سه تن شد.

شب گذشته برخورد یک دستگاه کامیون کمپرسی با عرشه یک پل در حال ساخت در جنوب پایتخت سبب ایجاد ترافیک سنگین در بزرگراه کریمی و مصدومیت سه تن شد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 22:11 شب‌گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن آتش‌نشانان ایستگاه 14 و گروه نجات دو به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه کریمی زیر پل امام علی (ع) اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد یک دستگاه کامیون کمپرسی هنگام حرکت در بزرگراه در حالی که قسمت بار آن بالا بوده با عرشه پل برخورد کرد.

ملکی با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که این کامیون کاملا به شکل عمودی درآمده بود، اظهارکرد: سه تن از سرنشینان این کامیون نیز داخل کابین محبوس شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در نخستین مرحله با همکاری عوامل راهور اقدام به انسداد مسیر کردند، تصریح‌کرد: پس از آن گروهی از آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و کامیون سه مرد جوان که بین 26 تا 33 سال سن داشتند را از کابین کامیون خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه پس از آن آتش‌نشانان با کمک جرثقیل کامیون را به حالت اولیه درآورده و به حاشیه جاده منتقل کردند، به ایسنا گفت: سپس پس از بازگشایی معبر در ساعت 23:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی علت این حادثه را بی‌احتیاطی از جانب کامیون اعلام کرد و گفت: مصدومان این حادثه گرچه همگی زنده بودند اما از ناحیه سر و گردن به شدت دچار آسیب‌دیدگی شدند.

به گزارش ایسنا، تصادف شب‌گذشته سبب ایجاد ترافیک سنگین در مسیر شرق به غرب بزرگراه کریمی شد که عوامل راهور با حضور در محل اقدامات خود برای بازگشایی مسیر را آغاز کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha