• دوشنبه / ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92061106382
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

سرقت موتور با چاقو!

سرقت موتور با چاقو!

ماموران پلیس پایتخت سارق یک دستگاه موتورسیکلت را دستگیر کردند.

ماموران پلیس پایتخت سارق یک دستگاه موتورسیکلت را دستگیر کردند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،مأموران کلانتری 18 باغستان شهریار در اواسط مردادماه امسال، در حین گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ مشکوک شدند که با صدور دستور ایست از سوی مأموران، سرنشینان موتورسیکلت اقدام به فرار از دست مأموران کردند.

پس از یک تعقیب و گریز، مأموران موفق به دستگیری هر دو سرنشین موتورسیکلت شدند که با آغاز تحقیقات‌اولیه در کلانتری 18 باغستان مأموران با بررسی ارکان هویتی موتورسیکلت پالس مشکی اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در محدوده کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس است که با ارجاع پرونده به تهران و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

با شناسایی مالک موتورسیکلت، این شخص پس از حضور در پایگاه چهارم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من با موتورسیکلت مسافرکشی می‌کنم و در سه راه تهرانپارس یک تن به بهانه‌رفتن به جاجرود اقدام به کرایه موتور کرد و در بین راه به بهانه تماس گرفتن با دوستش از من درخواست کرد تا لحظه‌ای توقف کنم اما به محض توقف با چاقویی که در زیر لباسش پنهان کرده بود مرا مجبور کرد تا از موتور پیاده شوم و زمانی که متوجه شدم این فرد قصد سرقت موتور را دارد، تصمیم گرفتم تا مانع از این کار شده و به همین علت دستم را به سمت چاقو انداختم که وی با کشیدن چاقو باعث شد تا رباط دستم پاره شود و از آن زمان دچار ضعف حرکتی از ناحیه دست چپ شدم.

با توجه به اظهارات صاحب موتورسیکلت در مورد نحوه سرقت موتورسیکلت، کارآگاهان به تحقیق از دو متهم دستگیرشده توسط کلانتری 18 باغستان پرداخته و یکی از آنها در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که موتورسیکلت را از پسردایی‌اش به نام «حمید» خریداری کرده است. با شناسایی هویت «حمید» تصاویر وی استخراج و صاحب موتورسیکلت بلافاصله وی را به عنوان سارق زورگیر و فرد ضارب مورد شناسایی قرار داد که در ادامه با شناسایی مخفی‌گاه حمید در شهر بومهن کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از مخفی‌گاهش متواری شده و در حال حاضر بلامکان است.

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رییس پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به متواری‌بودن و به منظور دستگیری متهم، دستور انتشار تصویر متهم پرونده از سوی قاضی صادر شد.

وی از کلیه شهروندان که اطلاعاتی در مورد محل‌های تردد یا مخفی‌گاه متهم دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21866360 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha