• چهارشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 92062013015
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

‌کشف 45 تن انواع موادمخدر در هرمزگان

‌کشف 45 تن انواع موادمخدر در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 45 تن و 122 کیلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت سه قاچاقچی طی پنج ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 45 تن و 122 کیلوگرم انواع موادمخدر و هلاکت سه قاچاقچی طی پنج ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، سردار " رضا محمدی یگانه" ضمن اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه موفق شدند، 405 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و ضمن متلاشی کردن، 120 باند تهیه و توزیع موادمخدر، هزار و 857 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، 45 تن و 122 کیلو و 961 گرم انواع موادمخدر کشف شد، گفت: این مقدار مواد کشف شده شامل 36 تن و 903 کیلو و 860 گرم تریاک، 7 تن و 702 کیلو و 750 گرم حشیش، 460 کیلو و 570 گرم هرویین، 2 کیلو و 640 گرم شیشه و 53 کیلو و 141 گرم سایر موادمخدر است.

محمدی یگانه خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده، شش فقره درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر رخ داد که ضمن به هلاکت رسیدن سه سوداگران مرگ، 23 قبضه سلاح نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود، چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha