• شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92062313969
  • خبرنگار : 71368

راز پدرکشی در سینه فرزندان

راز پدرکشی در سینه فرزندان

رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری مادر و دو فرزندش خبر داد که در جریان یک نزاع، پدر خانواده را با ضربات کارد آشپزخانه به قتل رسانده بودند.

رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری مادر و دو فرزندش خبر داد که در جریان یک نزاع، پدر خانواده را با ضربات کارد آشپزخانه به قتل رسانده بودند.

سرهنگ محمد کمانکش در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر ماه گذشته جسد مردی مجهول‌الهویه در یکی از مناطق اطراف ورامین کشف شد.

وی با بیان اینکه بررسی‌های ابتدایی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و ماموران تشخیص هویت نشان داد که این فرد بر اثر اصابت شیء نوک‌تیز جان خود را از دست داده است، گفت: تلاش برای شناسایی هویت این فرد ادامه داشت و کارآگاهان برای یافتن سرنخی از خانواده این جسد به بانک مفقودان مراجعه کرده و توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند.

رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران با بیان اینکه تلاش برای شناسایی مقتول ادامه داشت تا این که با مراجعه زنی به پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول، همسر مفقود شده این زن است گفت: تلاش برای یافتن سرنخی از متهم یا متهمان به قتل احتمالی این جنایت آغاز شد و خانواده مقتول در ابتدا اذعان داشتند که ممکن است یکی از اقوامشان که خواستگار دختر خانواده بوده، به دلیل پاسخ منفی این خواستگاری، اقدام به قتل این مرد کرده باشد که در تحقیقات پلیسی این فرضیه رد شد.

وی با بیان اینکه سرانجام کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در بررسی‌های تکمیلی به همسر مقتول مشکوک شدند، گفت: سرانجام این زن در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر شد و پرده از راز جنایت خانوادگی برداشت.

کمانکش با بیان اینکه متهم به قتل در اعترافاتش عنوان کرد که مدتی بود که با همسرش دچار اختلاف شده بود، گفت: بر اساس اظهارات این زن در شب حادثه مقتول در یک درگیری اقدام به مجروح‌کردن زنش می‌کند که در این میان فرزندان وی (دختر و پسرش) به دادخواهی مادرشان به صحنه نزاع والدینشان وارد شده و در حین درگیری پدرشان را به قتل می‌رسانند.

رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که دو فرزند خانواده که شاهد درگیری بودند، با همکاری مادرشان و به وسیله کارد آشپزخانه، پدرشان را به قتل رسانده و سپس جسد وی را نیمه‌های شب از شهر خارج کردند، گفت: با انجام هماهنگی قضایی، دو فرزند مقتول نیز دستگیر و آنان در اعترافاتشان به بزه انتسابی معترف و در حال حاضر هر سه متهم دستگیر شده با صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha