• دوشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۲ / ۰۰:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92071509301
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در سکانس تامین اعتبار

سرپرست دفتر فنی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج گفت: این ورزشگاه در حال حاضر 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست دفتر فنی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج گفت: این ورزشگاه در حال حاضر 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجتبی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سال 86 که کلنگ احداث این ورزشگاه به زمین زده شد 16 میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد که تاکنون 13 میلیون تومان از این اعتبارات در این ورزشگاه هزینه شده است.

وی بیان کرد: کار در این مجموعه با وجود نبود اعتبار ادامه دارد و تمام قسمت های این ورزشگاه ساخته شده که رنگ آمیزی نما، نصب تاسیسات برقی و مکانیکی، ساخت جایگاه ویژه وی آی پی، نازک کاری و سفت کاری این ورزشگاه باقی مانده است.

سرپرست دفتر فنی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج با بیان اینکه مدت 10 ماه است که از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که کار فرمای این ورزشگاه است هیچ گونه پولی دریافت نکرده ایم، خاطر نشان کرد: در سالجاری دو میلیارد و 970 میلیون تومان برای ادامه این پروژه اعتبار اختصاص داده شده که متاسفانه این مقدار هنوز به دست ما نرسیده است.

قاسمی اظهار کرد: برای ادامه و تکمیل این پروژه به بیش از 4 میلیارد تومان نیاز هست و در صورتی که این پول هر چه سریعتر اختصاص داده شود ظرف 3 تا 4 ماه آینده این ورزشگاه آماده بهره برداری خواهد شد اما اگر اعتبارات در نظر گرفته با تأخیر اختصاص داده شود این ورزشگاه تا 8 ماه دیگر آماده بهره برداری نخواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای ساخت این ورزشگاه کارفرما چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان به پیمانکاران اصلی بدهکار است ضمن اینکه مطالبات پیمانکاران محوطه، دکل های روشنایی، دوربین مدار بسته، اسکوربورد و پیست تارتان 3 میلیارد تومان است.

سرپرست دفتر فنی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در پایان از مسولان استان خواست تا حمایت های لازم را جهت دریافت باقی مانده اعتبارات این ورزشگاه انجام دهند تا این ورزشگاه هر چه سریعتر آماده استفاده علاقمندان به فوتبال در این استان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha