• دوشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۲ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92072213852
  • خبرنگار : 71431

تصادف خونین پراید و پژو در بزرگراه آزادگان

تصادف خونین پراید و پژو در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف خونین میان یک دستگاه سواری پژو با سواری پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف خونین میان یک دستگاه سواری پژو با سواری پراید در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 18:13 شب گذشته وقوع یک مورد حادثه رانندگی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان محدوده خیابان فدائیان اسلام به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشان ایستگاه‌های 90، 83 و 47 را به محل اعلامی اعزام کرد.

ملکی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری 405 با پنج سرنشین در حال حرکت در لاین سرعت بزرگراه بود که ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه سواری پراید که دارای پنج سرنشین بود، برخورد کرد.

وی با اشاره به محبوس‌شدن هشت تن از سرنشینان دو خودرو در کابین اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل اقدام به انسداد بخش‌هایی از مسیر بزرگراه کرده و پس از آن همزمان با ایمن‌سازی محل و قطع برق خودروها عملیات خود برای خروج افراد محبوس را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این حادثه هشت تن دچار مصدومیت شدند گفت: آتش‌نشانان این افراد را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که یکی از سرنشینان پراید دارای وضع وخیمی بود.

ملکی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محل حادثه به ایسنا گفت: آتش‌نشانان پس از نجات این افراد که بین 20 تا 50 سال سن داشتند با کمک عوامل پلیس راهور اقدام به بازگشایی معبر کرده و در ساعت 19:40 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha