• دوشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 92072917810
  • خبرنگار : 71237

گفتگوی ایسنا با سرپرست جدید فدراسیون کشتی

رسول خادم: مجبور به پذیرش این مسئولیت شدم/ باید اقدامی جدی برای بدهی‌ میلیاردی کشتی کرد

رسول خادم: مجبور به پذیرش این مسئولیت شدم/ باید اقدامی جدی برای بدهی‌ میلیاردی کشتی کرد

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: هرگز گمان نمی کردم که شرایط و فضای مدیریتی کشتی به گونه ای بشود که من مجبور به پذیرش مسئولیت سرپرستی فدراسیون کشتی شوم، اما به هر دلیل این اتفاق افتاد.

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: هرگز گمان نمی کردم که شرایط و فضای مدیریتی کشتی به گونه ای بشود که من مجبور به پذیرش مسئولیت سرپرستی فدراسیون کشتی شوم، اما به هر دلیل این اتفاق افتاد.

رسول خادم در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: امروز وضعیت کشتی به صورتی است که در بخش مالی با چیزی حدود 5 میلیارد تومان بدهی و تعهد به کسانی که چندین ماه است به عنوان طلبکار نتوانسته اند به حق خود برسند مواجه است و البته دریافت این مطالبات حق قطعی این اشخاص است. این مسئله تمام برنامه های جاری و آینده کشتی کشور را تحت الشعاع خودش قرار خواهد داد و صد البته باید با اولویت ویژه ای جهت حل این مسئله مهم، سنگین و جدی اقداماتی را دنبال نمود.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت دیگری که گمان می کنم به هیچ وجه نباید در گرفتاری های روزمره مدیریت فدراسیون کشتی گم شود و در واقع محور تمام برنامه های اجرایی فدراسیون است، برنامه های فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان است، به ویژه اینکه نظام فنی در چند ماهه گذشته در کشتی رویکردی را دنبال نموده است که بتواند همزمان سه سیستم "بستر سازی" ، "کارگاهی" و "گلخانه ای" را در برنامه های فنی سال 92 – 93 خود داشته باشد.

مدیر تیمهای ملی کشتی همچنین گفت: از اینرو با لحاظ اهمیت برگزاری رقابت های "جهانی" و "بازی های آسیایی" در سال آینده، در اجرای برنامه های فنی لحظه ای درنگ جایز نیست و به سرعت برنامه های تیم های ملی می باید روند معمول خود را از سر گیرد. این حرکت مجدد نیز نیازمند منابع مالی و امکانات خاص خود است که تامین این منابع با توجه به بدهی های چند میلیاردی یادشده، در کنار هزینه های جاری فدراسیون کار را به مراتب دشوار تر می کند.

خادم تاکید کرد: امیدوارم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کشتی، اکنون که به ناچار مجبور به پذیرش مسئولیت سرپرستی فدراسیون کشتی شده ام تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کشتی به لطف خدا و با کمک بزرگان، پیشکسوتان، هیات های محترم کشتی استان ها، رسانه های ورزشی، و سایر اعضای خانواده کشتی بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات موجود کشتی را کاهش دهیم. ضمن اینکه در کنار اقدامات فوق الذکر، می باید شرایط تشکیل قانونی مجمع انتخابات فدراسیون کشتی را نیز با توجه به زمانبندی اعلامی وزارت ورزش و جوانان فراهم نمود.

سرپرست فدراسیون کشتی در پایان گفت: به رسم ادب که انتظار می رود کشتی به عنوان ورزش ملی ایران پرچم دار عرصه ادب و فرهنگ در میان تمامی رشته های ورزشی باشد و نیز به حرمت همکاری حدود 23 ماه گذشته، از طرف خود و سایر اعضای خانواده کشتی از زحمات جناب آقای خطیب تشکر می کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۱۴:۴۹

با ارزوي موفقيت براي مرد دوست داشتني کشتي ايران