• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 92081408869
  • خبرنگار : 71457

شهادت 2 فلسطینی

شهادت 2 فلسطینی

خبرگزاری فلسطینی وفا امروز (سه‌شنبه) از شهادت دو فلسطینی از جمله یکی از اسیران در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری فلسطینی وفا امروز (سه‌شنبه) از شهادت دو فلسطینی از جمله یکی از اسیران در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از منابع فلسطینی در نابلس اعلام کرد که حسن عبدالحلیم الترابی، اسیر فلسطینی که به بیماری سرطان خون مبتلا بود، به دلیل اهمال پزشکان اسرائیلی به شهادت رسید.

بنا به گفته این منابع، الترابی به دلیل وضعیت نابسامان جسمانی‌ از زندان به بیمارستان "العفولة" واقع در مرزهای سال 48 منتقل شده و در این بیمارستان به شهادت رسید.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) رژیم صهیونیستی را مسوول شهادت حسن الترابی دانسته و اعلام کرد که وی به دلیل بی‌توجهی کادر پزشکی بیمارستان به شهادت رسیده است.

در همین راستا، رائد عامر، از مسئولان انجمن اسیران فلسطینی در نابلس عنوان داشت: اهمال و بی‌توجهی کادر پزشکان اسرائیلی زندان به اوضاع جسمانی الترابی دلیل شهادت این اسیر فلسطینی است.

عیسی قراقع، وزیر امور اسیران و آزادگان فلسطینی نیز با بیان اینکه این اسیر فلسطینی بر اثر خونریزی داخلی از زندان به بیمارستان العفولة انتقال یافت، اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی مسئول اصلی شهادت وی هستند.

از سوی دیگر، منابع خبری در فلسطین اعلام کردند که رامی باجس الزلبانی 27 ساله، که چهار سال قبل در درگیری‌ با نیروهای رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی زخمی شده بود، به شهادت رسید.

خبرگزاری فلسطینی‌ وفا علت فوت الزلبانی را شدت جراحات وارده به وی در درگیری‌های چهار سال گذشته با نیروهای رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی دانست.

عادل ابوزنید، دبیر جنبش فتح در اردوگاه "شعفاط" در شمال شرقی قدس اشغالی، محل سکونت الزلبانی، در این باره گفت: شهید الزلبانی چهار سال پیش در جریان درگیری‌ها با نیروهای رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی طی سال‌های اخیر تمام تلاش‌ها برای مداوای وی بی‌نتیجه بود و وی به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha