• شنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 92081811182
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس کمیسیون اقتصادی شورای کرمانشاه:

‌اگر تاق بستان در شهر دیگری بود، درآمدش چهار برابر می‌شد

‌اگر تاق بستان در شهر دیگری بود، درآمدش چهار برابر می‌شد

ایسنا/کرمانشاه رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، گفت: اگر تاق بستان در شهر دیگری بود، درآمدش چهار برابر می‌شد.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، گفت: اگر تاق بستان در شهر دیگری بود، درآمدش چهار برابر می‌شد.

مهندس حسن مرادقلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، در این باره اظهار کرد: شهر کرمانشاه پتانسیل‌های بالقوه بسیاری برای توسعه دارد، اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم که از این پتانسیل های موجود، به درستی بهره مند شویم.

وی افزود: وجود جاذبه‌های متعدد گردشگری در شهر کرمانشاه از جمله پتانسیل‌های بالقوه این دیار برای توسعه اقتصادی است، اما همواره از آنها غافل بوده‌ایم.

رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، گفت: وجود اثر بی نظیر تاریخی فرهنگی تاق بستان در شهر کرمانشاه، موهبتی ارزشمند است که می‌توان از آن به عنوان چشم و چراغ و زینت این شهر یاد کرد که در صورت برنامه ریزی درست و منطقی برای آن‌ می‌توانیم وضعیت شهر را از هر جهت توسعه دهیم.

مرادقلی اظهار کرد: اگر تاق بستان در شهر دیگری بود درآمدش چهاربرابر می‌شد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه، گفت: توریسم به عنوان یک صنعت سفید و پاک می‌تواند در توسعه همه جانبه هر منطقه‌ای بسیار اثرگذار باشد و شهری همچون کرمانشاه با تمام پتانسیل‌های موجودش می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات موجود کرمانشاه در بحث گردشگری عدم اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در خصوص جاذبه‌های گردشگری است که نیاز است، به هر طریق ممکن این مشکل مرتفع شود و بتوانیم جاذبه‌های خود را به ایران و حتی جهان معرفی کنیم.

مرادقلی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات این حوزه نبود زیرساخت‌های گردشگری همچون تله کابین و ... است که اگر پروژه تله کابین تاق بستان زودتر راه‌اندازی می‌شد، وضعیت گردشگری کرمانشاه بسیار متفاوت‌تر حال حاضر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha