• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92082514848
  • خبرنگار : 71431

حریق گسترده در انبار 15 هزار متری چوب

حریق گسترده در انبار 15 هزار متری چوب

یک انبار چوب به مساحت 15 هزار مترمربع شب‌گذشته دچار حریق گسترده شد.

یک انبار چوب به مساحت 15 هزار مترمربع شب‌گذشته دچار حریق گسترده شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار چوب به آدرس جاده ساوه، شهرک چهاردانگه در ساعت 22:54 دیشب به آتش‌نشانی پایتخت اطلاع داده شد، افزود: علی‌رغم اینکه محل حادثه در حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار نداشت، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 12، 38، 35 و 87 را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و فوماتیک به محل اعزام کرد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه تانکرآب نیز از سوی آتش‌نشانی پایتخت به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک انبار چوب به مساحت تقریبی 15 هزار مترمربع که مملو از چوب، لوازم‌چوبی و کارتن و مقوا بود، دچار آتش‌سوزی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه 3000 مترمربع از این انبار کاملا شعله‌ور بوده و آتش در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها بود، افزود: عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفای حریق در این محل را با کمک عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه آغاز کردند و پس از مدتی شعله‌های آتش در این انبار را مهار کردند.

ملکی با بیان اینکه نگهبان 25 ساله این انبار به علت ترس، دچار شوک‌زدگی شده بود، افزود: این نگهبان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات اطفای حریق از چند جهت ادامه داشت، به ایسنا گفت: عوامل آتش‌نشانی در ساعت 1:48 شعله‌های آتش در این محل را اطفا کرده و این انبار را به منظور انجام عملیات لکه‌گیری و بررسی علت حادثه به آتش‌نشانان چهاردانگه تحویل دادند.

وی خسارت مالی ناشی از این حریق را بالا ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم خسارت مالی بالا، جز نگهبانی که دچار شوک‌زدگی شده بود، مورد مصدوم و فوتی نداشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha