• سه‌شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92082817134
  • خبرنگار : 71431

در تهرانپارس رخ داد

وقوع حریق در یک کارگاه نجاری

وقوع حریق در یک کارگاه نجاری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه نجاری و چوب‌بری واقع در شرق پایتخت خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه نجاری و چوب‌بری واقع در شرق پایتخت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه سامانه 125 در ساعت 22:38 شب‌گذشته از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری و چوب‌بری به آدرس تهرانپارس، خیابان امین باخبر شد، افزود: به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه‌های 92، 56 و نجات 10 به دستور ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک کارگاه چوب‌بری و نجاری به مساحت 70مترمربع بود که کاملا شعله‌ور شده و در مجاورت آن دو ساختمان سه طبقه مسکونی نیز قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه چوب‌ها و پالت‌های این کارگاه‌ کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به دو ساختمان مجاور بود، ادامه‌داد: دود و حرارت زیادی وارد این دو ساختمان شده و ساکنان آن را به وحشت انداخته بود که آتش‌نشانان با تقسیم‌شدن به دو گروه، همزمان با انجام عملیات مهار و اطفای حریق، تخلیه و نجات ساکنان این دو ساختمان را نیز در دستور کار قرار دادند.

به گفته ملکی 10 تن شامل چهار زن، چهار مرد و دو کودک از ساکنان این ساختمان توسط آتش‌نشانان خارج و به فضای باز منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از تحویل این 10 تن به عوامل اورژانس، آنان به شکل سرپایی در محل مداوا شدند، گفت: گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را انجام داده و پس از مدتی شعله‌های آتش در این کارگاه‌ را به طور کامل خاموش کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود از دو ساختمان در ساعت 23:20 به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی علت وقوع این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha