• پنجشنبه / ۷ آذر ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92090705032
  • خبرنگار : 71368

دستگیری سارقان "تخریب‌چی‌"

دستگیری سارقان "تخریب‌چی‌"

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند سارقان منزل که به شیوه "تخریب" اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند، خبر داد.

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند سارقان منزل که به شیوه "تخریب" اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ برزویی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات خبر انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل در منطقه لردگان، گفت: در پی وصول اخبار متعدد مبنی بر سرقت اموال مردم منطقه توسط سارقان منزل، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران مبارزه با سرقت پلیس‌آگاهی در بررسی‌ها ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای به نام «الف» را در این سرقت یافتند، گفت: ماموران با انجام هماهنگی‌های قضایی‌، این فرد را در مخفی‌گاهش دستگیر کردند که در ابتدای تحقیقات هر گونه دخالت در این سرقت‌ها را انکار می‌کرد، اما در مواجهه با دلایل پلیسی، لب به اعتراف گشود و دو همدست دیگر خود را نیز به ماموران معرفی کرد.

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این عملیات پلیسی دو مالخر پرونده نیز دستگیر شدند، گفت: ماموران در بازرسی از مخفی‌گاه این سارقان حرفه‌ای منزل، چندین دستگاه لپ‌تاپ، تلفن‌همراه، دوربین، طلا و جواهرات مسروقه و ... یافتند و ارزش ریالی سرقت‌های اعضای این باند، حدود یک میلیارد ریال تخمین زده شد.

برزویی با بیان اینکه سارقان به شیوه تخریب در و پنجره، اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند، گفت: سرکرده باند در اعترافات خود عنوان کرد که پس از انتخاب سوژه و زیر نظرگرفتن تردد مالک و پس از اطمینان از خالی‌بودن منزل با تخریب در و پنجره، اقدام به ورود و پس از آن سرقت اموال می‌کردند.

وی به هموطنان توصیه‌کرد: برای جلوگیری از سرقت منازلشان، از تجهیزات حفاظتی منزل و شیوه‌های مقاومتی همچون نرده و قفل ضدسرقت استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha