• شنبه / ۹ آذر ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92090905811
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نیاز 9 میلیاردی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می شود با رفع مشکلات و تامین اعتبار مورد نیاز، استادیوم 15 هزار نفری یاسوج هر چه سریعتر افتتاح و در اختیار جوانان و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می شود با رفع مشکلات و تامین اعتبار مورد نیاز، استادیوم 15 هزار نفری یاسوج هر چه سریعتر افتتاح و در اختیار جوانان و ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سید "موسی خادمی" در بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج افزود: موانع پیش روی تامین زیرساخت های استادیوم 15 هزار نفری دولت آباد یاسوج باید هر چه سریعتر برطرف شود.

وی با بیان این مطلب که بخش عمده ای از تجهیزات آن تکمیل شده و هم اکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهارکرد: تامین انشعابات آب، برق و گاز، محوطه سازی و تکمیل بخش های جزئی ساختمان ورزشگاه 15 هزار نفری دولت آباد یاسوج از قسمت های تکمیل نشده و باقیمانده این پروژه ورزشی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت این پروژه از سال 86 آغاز و قرار بود تا پایان سال 88 به بهره برداری برسد اما به دلیل کمبود اعتبار بهره برداری از آن تاکنون محقق نشده است.

خادمی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه 18 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به 9 میلیارد تومان نیاز است.

وی ادامه داد: 9 میلیارد تومان مورد نیاز برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده که از این میزان تاکنون 3 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مطلب که شتاب بخشی در روند اجرای پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد لازم است، بیان کرد: مکان های ورزشی در جذب جوانان، شکوفایی استعدادهای ورزشی آنان و کاهش بروز انواع ناهنجاری های اجتماعی تاثیرگذار است.

خادمی ضمن اینکه خواستار رفع مشکلات ورزشگاه 15 هزار نفری دولت آباد یاسوج شد، اضافه کرد: این طرح ورزشی باید تا ماه های آینده به تدریج تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha