• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92091610648
  • خبرنگار : 71431

4 تن در آتش خانه ویلایی سوختند

4 تن در آتش خانه ویلایی سوختند

سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلانشهرهای کشور از حریق مرگبار یک منزل ویلایی در رشت خبرداد.

سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلانشهرهای کشور از حریق مرگبار یک منزل ویلایی در رشت خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به وقوع این حادثه،‌ اظهارکرد: وقوع یک مورد حریق منزل در ساعت 3:51 بامداد روزجمعه به سامانه 125 آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد که به دنبال آن یک ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در خیابان تختی اعزام شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک منزل مسکونی ویلایی بود، اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، با توجه به شدت و گستردگی حادثه، درخواست نیروی کمکی داده شد که شش ایستگاه دیگر نیز از سوی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت به محل اعزام شدند.

سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق در این خانه ویلایی، اظهارکرد: چهار تن از ساکنان این خانه در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند که آتش‌نشانان همزمان با تقسیم‌شدن به دو گروه، عملیات خود برای نجات آنان و مهار و اطفای حریق را آغاز کردند.

ملکی با اشاره به خروج چهار فرد محبوس در میان شعله‌های آتش که گفته می‌شد از اعضای یک خانواده هستند، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان این چهار تن را که دچار سوختگی و آسیب‌دیدگی شده بودند، به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ مردی 40 ساله که به نظر می‌رسد پدر خانواده باشد را به علت سوختگی شدید اعلام کردند.

به گفته سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلانشهرهای کشور، سه تن دیگر از اعضای این خانواده نیز برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آن به اماکن مجاور ادامه داشت، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان در دقایق اولیه شعله‌های آتش را مهار و سرایت آن به آپارتمانی که در سوی دیگر این خانه ویلایی قرار داشت، جلوگیری کردند.

ملکی با بیان اینکه پس از گذشت حدود یک ساعت آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این محل را به طور کامل اطفا کردند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت بررسی و اعلام خواهد شد.

سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانی‌های کلانشهرهای کشور با بیان اینکه آتش‌نشانان در حوالی ساعت پنج صبح دیروز به عملیات خود در این محل خاتمه دادند، گفت: آتش‌نشانان هشت ایستگاه با بیش از 80 آتش‌نشان و 15 دستگاه خودرو در محل حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha