• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92091610973

رقیب شفیع در انتخابات هاکی: به هاکی کشور خیانت نکنید!

رقیب شفیع در انتخابات هاکی: به هاکی کشور خیانت نکنید!

رقیب بهرام شفیع در انتخابات فدراسیون هاکی، وضعیت این رشته را مناسب نمی‌داند.

رقیب بهرام شفیع در انتخابات فدراسیون هاکی، وضعیت این رشته را مناسب نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا گودرزی که در مقابل 22 رای بهرام شفیع، صاحب 16 رای شد، با بیان این‌که ورزش هاکی در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد، تصریح کرد: هاکی ایران مانند جنازه‌ای است که نفس‌های آخر را می‌کشد!

او افزود: باید تلاش کنیم تا نیازمندی‌های هاکی را برطرف کنیم و این ورزش را از وضعیتی که گریبانش را گرفته نجات دهیم. من با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت تلاش می‌کنم تا تحولی را در هاکی کشور ایجاد کنم.

نامزد ریاست فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: در برنامه کوتاه‌مدت از پیشکسوتان استفاده می‌کنم، در برنامه میان‌مدت از تیم‌های هاکی خوب دنیا دعوت به عمل می‌آورم تا با تیم ایران دیدار کنند و در بحث درازمدت تلاش می‌کنم تا زمین‌های هاکی احداث کنم.

گودرزی خطاب به شفیع گفت: ما در حال حاضر در مجموع چهار زمین چمن داریم. صحبت‌های آقای شفیع برای من قابل هضم نبود. در حال حاضر پیشکسوتان ما کجا هستند؟

او اضافه کرد: گزارش مالی فدراسیون هاکی باید 10 روز پیش ارائه می‌شد اما آیا این گزارش ارائه شده است؟ من در هیات‌های استانی هیچ دخل و تصرفی نخواهم داشت و تلاشم بر حذف تئوری حذف است.

نامزد ریاست فدراسیون هاکی تصریح کرد: بیایید و به هاکی کشور خیانت نکنید. هاکی در حال حاضر مانند جنازه‌ای است که نفس‌های آخرش را می‌کشد. در سایت فدراسیون هاکی گفته شده که این فدراسیون بیش از 12 هزار عضو دارد. این در حالی است که ما در مجموع 884 عضو داریم. من تلاش می‌کنم با جلسات متعدد با استانداران، فرمانداران و اسپانسرها از پتانسیل این ورزش استفاده کنم. مطمئن باشید در کمیته‌های مختلف از اساتید استفاده خواهد شد و تاکید دارم که رییس فدراسیون نباید نظر کمیته‌ها را وتو کند.

گودرزی افزود: ما زمانی در هاکی تهران 15 تیم داشتیم ولی در حال حاضر هاکی استان تهران تعطیل است.

به گزارش ایسنا، در انتخابات فدراسیون هاکی بهرام شفیع با 22 رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha