• شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۲ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92091611076
  • خبرنگار : 71431

جدال 150 آتش‌نشان مشهدی با حریق در انبار چوب

جدال 150 آتش‌نشان مشهدی با حریق در انبار چوب

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق گسترده یک انبار و کارگاه چوبی‌بری در میدان توحید این شهر خبر داد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق گسترده یک انبار و کارگاه چوبی‌بری در میدان توحید این شهر خبر داد.

مسعود ظهوریان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق انبار و کارگاه چوب‌بری در ساعت 57 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل ایستگاه یک به محل حادثه واقع در میدان توحید مشهد اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل با توجه به اینکه وقوع حریق دیر به آتش‌نشانی اطلاع داده شده بود، شعله‌های آتش بخش‌های زیادی از این انبار را دربر گرفته بود که از این رو فرمانده عملیات درخواست نیروی کمکی کرد.

ظهوریان با بیان اینکه پس از درخواست کمک، 150 آتش‌نشان از 35 ایستگاه با 48 دستگاه خودروی سبک و سنگین، تانکر آب و لودر به محل اعزام شدند، افزود: پس از آن عوامل آتش‌نشانی از چهار جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را ادامه دادند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به بافت مسکونی و تجاری منطقه، گفت: احتمال سرایت آتش به این قسمت‌ها بسیار زیاد بود که خوشبختانه با اقدام آتش‌نشانان از سرایت شعله‌های آتش به این اماکن جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از گذشت حدود یک ساعت از وقوع حادثه، شعله‌های آتش در این انبار و کارگاه چوب‌بری را مهار کردند، به ایسنا گفت: پس از آن عملیات اطفای حریق و لکه‌گیری تا حوالی ساعت 2:30 بامداد جمعه ادامه داشت.

ظهوریان درباره علت وقوع این حادثه خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی حادثه، درباره علت قطعی وقوع آن باید منتظر نظر نهایی کارشناسان آتش‌نشانی ماند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، گفت: خسارات مالی به جا مانده بسیار بالا بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha