• یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 92091711788

بدلکار «شاهگوش»:

کاش بدلکاران را هم مثل بازیگران حمایت کنند

کاش بدلکاران را هم مثل بازیگران حمایت کنند

بدلکار سریال‌های «شاهگوش»، «عملیات 125»، «دیوار»، «ناسپاس» و فیلم «استرداد» گله کرد: بدلکاران همیشه گمنام هستند. اگر بدلکاران را هم مانند بازیگران حمایت می‌کردند، خیلی خوب بود.

بدلکار سریال‌های «شاهگوش»، «عملیات 125»، «دیوار»، «ناسپاس» و فیلم «استرداد» گله کرد: بدلکاران همیشه گمنام هستند. اگر بدلکاران را هم مانند بازیگران حمایت می‌کردند، خیلی خوب بود.

رضا خیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: بسیاری از مخاطبان نمی‌دانند که برخی از حرکات صحنه‌های فیلم و سریال‌ها توسط بدلکار انجام می‌شود نه بازیگر.

وی خاطرنشان کرد: بدلکاران گمنام هستند و فقط مدیرمان ما را حمایت می‌کند.

خیری‌پور همچنین درباره‌ی سختی‌های بدلکاری عنوان کرد: باید به این کار علاقه داشت، در غیر این صورت سختی زیاد می‌شود؛ ضمن اینکه کارهایمان پرخطر است.

او افزود: از آنجا که بدلکار بودن را قبول کردم، برایم سخت نیست ولی استرس را دارم، زمانی که در «استرداد» بازی می‌کردم باید به جای حمید فرخ‌نژاد از یک واگن قطار به واگن دیگر می‌پریدم و آن زمان استرس خیلی زیادی داشتم.

این بدلکار همچنین یادآور شد: برای اینکه در حیطه بدلکاری کم نیاورم هر کاری باشد انجام می‌دهم.

وی درباره آموزش بدلکاران نیز توضیح داد: افرادی که برای عضویت گروه بدلکاری می‌آیند یک دوره 45 روزه را زیرنظر مربیانی از رشته‌های مختلف نظیر تکواندو، کشتی کج، پارکو و ... می‌گذرانند.

خیری‌پور که از سال 84 وارد حیطه بدلکاری شده است درباره همکاری با پروژه «شاهگوش» خاطرنشان کرد:‌ کار با آقای میرباقری لذت‌بخش است و چون در «مختارنامه» با ایشان کار کرده بودم برای این پروژه نیز دعوت شدم.

خیری‌پور به گفته خودش روابط عمومی تیم بدلکاران خیبر زیر نظر علیرضا فتحی است که تنها گروهی است که از وزارت ارشاد مجوز دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha