• یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92091711953

نامزد ریاست فدراسیون هاکی: آقای وزیر! انتخابات فدراسیون هاکی مهندسی شده بود

نامزد ریاست فدراسیون هاکی از پیگیری مطالبات خود از طریق سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

نامزد ریاست فدراسیون هاکی از پیگیری مطالبات خود از طریق سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتخابات روز گذشته ریاست فدراسیون هاکی اظهار کرد: این انتخابات مهندسی شده بود. آقای خسروی‌وفا یک روز قبل در برنامه "ورزش و مردم" با حضور آقای شفیع شرکت کرد و از نظر من این اتفاق نمی‌تواند بی‌معنی باشد. جناب آقای شفیع از دو هفته‌ قبل از انتخابات ورزش هاکی را در برنامه ورزش و مردم تبلیغ می‌کنند و این برنامه به ابزاری در دستان او تبدیل شده است.

نامزد ریاست فدراسیون هاکی درباره ترک جلسه از سوی نماینده سازمان بازرسی نیز گفت: سازمان بازرسی باید از حقش دفاع کند. دیروز در انتخابات قانون زیر پا گذاشته شد. حتی آقای خسروی‌وفا به جای آقای سجادی در جلسه حضور یافت و وقتی صحبت می‌کردم، علیه من موضع‌گیری می‌کردند.

گودرزی خاطر نشان کرد: در انتخابات فدراسیون هاکی دو نفر از کسانی که سرپرست بودند، رای دادند که این خلاف قانون است. همچنین خانم طهرانچی هم حق رای نداشتند. به گفته‌ آقای سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان قرار بود در این انتخابات برگه‌های رای به صورت گزینه‌ای باشد و فقط اسم کاندیداها تیک زده شود، به خاطر این که اسامی نامزدها بر روی برگه‌های رای نوشته می‌شد، بسیاری ترسیدند که به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهند.

گودرزی در پایان از پیگیری اتفاق‌های روز گذشته در سازمان بازرسی خبر داد و گفت: این اتفاقات را تا رسیدن به نتیجه‌ نهایی حتی از طریق مجلس و قوه قضاییه پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۱۷:۲۸

سازمان بازرسي بايد از حق خودش دفاع کند