• یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92091711992

احتمال ابطال انتخابات فدراسیون هاکی

در حالی مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هاکی شنبه برگزار شد که احتمال برگزاری مجدد انتخابات و ابطال انتخابات قبلی وجود دارد.

در حالی مجمع انتخابات ریاست فدراسیون هاکی شنبه برگزار شد که احتمال برگزاری مجدد انتخابات و ابطال انتخابات قبلی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شنبه انتخابات ریاست فدراسیون هاکی برگزار شد و بهرام شفیع با کسب 22 رای از 38 رای در مقابل حمیدرضا گودرزی رقیب انتخاباتی‌اش که 16 رای کسب کرد برای چهار سال دیگر ابقا شد.

این انتخابات در حالی به عنوان اولین انتخابات بعد از حضور محمود گودرزی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

ترک مجمع توسط نماینده سازمان بازرسی کل کشور در اعتراض به مجوز نداشتن بهرام شفیع بازنشسته، اعتراض برخی از اعضای مجمع به محمود خسروی‌وفا رییس مجمع و انتقاد شدید حمیدرضا گودرزی نامزد انتخابات به نحوه‌ی برگزاری مجمع، انتخابات را تحت‌الشعاع قرار داد.

حاشیه‌ها زمانی آغاز شد که برخی اعضای مجمع و نماینده‌ی سازمان بازرسی کل کشور به مجوز نداشتن بهرام شفیع و شرکت او در انتخابات اعتراض داشتند. طبق قانون، روسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی برای حضور مجدد در انتخابات فدراسیون‌ها باید از دولت مجوز دریافت کنند که نماینده‌ی سازمان بازرسی کل کشور و برخی از اعضای مجمع و کاندیداها نیز به این موضوع که بهرام شفیع این مجوز را دریافت نکرده اعتراض خود را اعلام کردند و کار تا جایی کشید که نماینده سازمان بازرسی، مجمع را در اعتراض به این موضوع ترک کرد.

با توجه به مجوز نداشتن بهرام شفیع و اعتراض‌های صورت گرفته، احتمال ابطال انتخابات دیروز فدراسیون هاکی و برگزاری مجدد انتخابات وجود دارد.

یک منبع آگاه با اعلام خبر برگزاری انتخابات مجدد فدراسیون هاکی گفت: سازمان بازرسی کل کشور درباره‌ی حضور افراد بازنشسته در انتخابات، منع قانونی دارد. مجمع انتخابات فدراسیون هاکی قانونی بوده اما حضور و انتخاب افراد بازنشسته در انتخابات، غیرقانونی است.

وی افزود: اگر افراد بازنشسته در انتخابات پیش رو بدون داشتن مجوز از هیات دولت در مجمع حضور پیدا کنند نماینده‌ی سازمان بازرسی کل کشور هم انتخابات را به رسمیت نمی‌شناسد و در مجمع حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۵:۱۱

اميد واريم سازمان بازرسي حق از دست رفته ورزش هاکي را به ان برگرداند

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۷:۵۱

طبق قانون بايد ابطال بشه

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۷:۵۲

بازنشسته نبايد اصلا کانديدا ميشده

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۷:۵۶

آخه اصلا مگه آقاي شفيعي از هاکي چيزي بلده.؟ تو رو خدا دست از سر ورزش بردارن اين غير ورزشي ها

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۷:۵۷

با سلام به نظرم خود آقاي شفيعي بايد کنار بکشه. آخه بازنشسته که ديگه توان اجرايي نداره. اونم توي ورزش

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۷:۵۹

تو رو خدا ما رو از دست شفيعي نجات بديد به خدا اين غير ورزشي ها باعث نابودي ورزش ميشن

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۸:۰۰

خودت برو شفيعي جان. بازنشسته ها حق حضور در پست هاي دولتي رو ندارند

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۸:۰۵

باطل کنيد اين انتخابات رو. آخه بازنشسته که حق کانديداتوري نداره

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۱۸:۰۸

خجالت داره . مگه اين کشور و هاکي قحط الرجاله؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۱۸ ۱۳:۱۲

جالبه که هيچکس هم پاسخگو نيست

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۰ ۲۲:۰۸

با سلام ودرود به ارواح طيبه شهدا.به کليه دوستاني که به هاکي علاقه دارند ميگم بياييد تا به صذاي بلند اعلام کنيم ترا به همه مقدسات به درد دل ما برسيد و مجمع هاکي را ابطال اعلام کنيد.