• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 92092315947
  • منبع : نمایندگی فارس

کلاهبردار مأمورنما در شیراز دستگیر شد

کلاهبردار مأمورنما در شیراز دستگیر شد

ایسنا/فارس رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد و گفت: براساس دستور مقام قضایی عکس این فرد منتشر می‌شود تا اگر از فرد یا افرادی کلاهبرداری کرده است، مشخص شود.

رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد و گفت: براساس دستور مقام قضایی عکس این فرد منتشر می‌شود تا اگر از فرد یا افرادی کلاهبرداری کرده است، مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی فارس، سرهنگ «سیروس حیدری»، امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: این پرونده زمانی در دستور کار قرار گرفت که شهروندی با مراجعه به پلیس، شکایتی را در خصوص موضوع کلاهبرداری توسط یک مامورنما، مطرح کرد.

حیدری گفت: شاکی اعلام کرده بود که در خصوص برطرف کردن مشکلی، با فردی به‌نام «ن – الف» که خود را عنصری اطلاعاتی و صاحب نفوذ معرفی کرده بود مشورت و فرد مورد نظر قبول می‌کند در ازای دریافت 85 میلیون تومان مشکل را برطرف کند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: فرد مامورنما، پول را از شاکی دریافت کرده اما پاسخ قانع کننده‌ای در خصوص برطرف کردن مشکل او به وی نمی‌دهد تا این‌که شاکی تصمیم به مراجعه به پلیس می‌گیرد.

حیدری گفت: به‌لحاظ حساسیت موضوع، پرونده به اداره‌ی عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع داده شد که حین بررسی ماموران به چهار مورد دیگر که به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند برخورد کردند.

این مقام انتظامی گفت: زمانی که ماموران خود را در مقابل کلاهبرداری حرفه‌ای دیدند، با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی درون و برون سازمانی نسبت به شناسایی متهم اقدام کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی فرد کلاهبردار دستگیر و در تحقیقات 5 مورد کلاهبرداری با همین شیوه از شهروندان، از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که احتمال کلاهبرداری‌های دیگر توسط متهم به همین شیوه متصور است، در اجرای دستور مقام قضایی عکس متهم چاپ می‌شود تا چنانچه متهم از فرد دیگری کلاهبرداری کرده، مال باخته به اداره‌ی عملیات ویژه‌ی پلیس آگاهی فارس واقع در دروازه‌ی کازرون، خیابان کارگر و یا شعبه 17 بازپرس دادسرای ویژه امور جنایی شیراز واقع در میدان آزادی، خیابان ابریشمی مراجعه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha