• یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 92092416646
  • منبع : فضای مجازی

کیهان: «رها اعتمادی» بازداشت شد

کیهان: «رها اعتمادی» بازداشت شد

«برخی گزارش‌های رسانه‌ای از دستگیری مجری فاسد‌الاخلاق شبکه من و تو حکایت می‌کند.»

«برخی گزارش‌های رسانه‌ای از دستگیری مجری فاسد‌الاخلاق شبکه من و تو حکایت می‌کند.»

به گزارش ایسنا، کیهان با درج این مطلب نوشت: «بر اساس گزارش سی‌ان‌ان، رها اعتمادی به جرم قاچاق 25 کیلوگرم مواد مخدر از آمستردام به سوئد توسط پلیس هلند بازداشت شد.

پس از اینکه رها اعتمادی، مجری مشهور شبکه من و تو، به علت تعرض و آزار یک پسربچه 11 ساله دستگیر شد، اکنون بار دیگر به اتهام قاچاق مواد مخدر در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش کامروز به نقل از سی‌ان‌ان ریپورت، او در بین مرز هلند و دانمارک دستگیر شده است. پلیس هلند می‌گوید این اولین‌بار نیست که رها اعتمادی اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کند اما این بار او در دام پلیس گرفتار شد.

رها اعتمادی نیز گفته است: دستگیری من صحت دارد و برای آن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود. من باهوش‌تر از این هستم و گرفتار شدن در دام پلیس هلند مانند آن است که مسابقه بوکس را به یک دختر ببازی.

او در حال حاضر آزاد شده اما به زودی در هر دو کشور هلند و دانمارک محاکمه خواهد شد. گذرنامه رها اعتمادی باطل شده است و او اکنون به‌عنوان یک پناهنده جنایی محسوب می‌شود. او می‌گوید قصد دارد به جزیره‌ای برود تا زندگی آرامی را تجربه کند؛ شاید مکانی در آسیا!»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۲:۵۵

خوشم مياد هر روز دست يکي از اين من و تويي‌ها رو ميشه. اين شبکه منبع فساده. اولش در باغ سبز نشون دادند ولي بعد دستشون رو شد.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۳:۲۹

سلام. هلند و دانمارک مرزي با هم ندارند.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۳:۵۵

پخش جنين اخباري بدون سند و بردن آبروي شخص (هر كه ميخواهد باشد) گناهي بزرگ است و البته از ايسنا بعيد بود. ضمنا ميشود اگر به سي ان ان استناد كرده‌ايد (است) لينك بگذاريد؟ چون رها اعتمادي آنقدر مهم نيست كه سي ان ان بخواهد خبري در موردش انتشار دهد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۴:۰۵

کيهان عزيز: قابل توجه شما اينکه اين خبر در ireport موجود نيست و در صفحه مربوطه توضيح داده شده که "اين گزارش ناقض دستورالعمل‌هاي ireport بوده است"

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۴:۱۱

ايسنا جان. شما که کيهان رو مي‌شناسيد، چرا اين همه بهش بها مي‌ديد و اخبار نادرست و ... رو منتشر مي‌کنيد؟

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۴:۱۵

از کيهان که از هر ابزاري استفاده مي‌کنه توقعي نيست اما شما ايسنا، بازنشر اخبار کذب در شان هيچ‌کس و به خصوص شما که پرچمدار رسانه‌هاي اخلاقگرا هستيد، نيست

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۴:۱۷

دروغ محضه. از همون اول که اين شبکه افتتاح شده کيهان هر هفته گفته يه نفرو دستگير کردن

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۴:۵۳

تا اونجايي که من ميدونم هلند با آلمان و بلژيک هم‌مرزه و مرزي با دانمارک نداره. سي ان ان هم اينقدر بيکار نيست که در خصوص رها اعتمادي خبر بده ولي برخي آدمهاي دچار توهم شايد بتونند باتوجه به رانت رسانه‌اي خيلي دروغ‌ها رو براي برخي خوانندگان صرفا برخي خوانندگان راست جلوه بدن

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۵:۰۱

خيلي مسخره بود اين خبر

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۵:۰۵

کيهان، ايشان چه هيزم تري به شما فروختند؟ در ضمن ايشان چه شخصيتي ميباشد که شما اينقدر بزرگش ميکنيد؟ شغل ايشان مجري‌گري است.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۵:۲۰

اگه يه نفر به يه پسر بچه تعرض کرده باشه ميذارن همينطور واسه خودش بگرده يا اينکه بيست سال ميندازنش زندان؟؟ کيهاااااااااااااان

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۶:۲۳

لااقل اگه ميخوايد دروغ بگيد يه کم جغرافياتون رو قوي کنيد. هلند کجا با دانمارک مرز داره؟!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۷:۱۵

من که خيلي‌ خنديدم!

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۷:۱۹

آخر نفهميديم ميخواسته از هلند ببره سوئد يا ميخواسته ببره دانمارک؟ بعد هلند با دانمارک نه مرز زميني داره نه مرز دريايي ...

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۷:۳۰

چرا دروغ ميگيد؟ نه واقعا اين همه دروغ ميگيد که چي آخه؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۴ ۱۷:۳۰

خيلي بامزه بود. دمت گرم شريعتمداري کلي خنديديم. خيلي قشنگ داستان ميگه. بخدا بزنه تو کار داستان‌نويسي ميشه يه نويسنده بزرگ. دمت گرم حاج حسين که اينقدر ما رو مي‌خندوني ... مهران مديري اينقدر ما رو نخندونده بود ...