• شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 92093020553
  • خبرنگار : 71144

با خرید جدید

فیس بوک ورزشی می‌شود

فيسبوك

فیس بوک یک شبکه اجتماعی فعال در زمینه ورزش را خرید.

فیس بوک یک شبکه اجتماعی فعال در زمینه ورزش را خرید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان در اطلاعیه‌ای از خرید یک شرکت استارت‌آپ با نام اسپورت استریم خبر داد که به طرفداران رشته‌های ورزشی اطلاعات رشته‌های محبوشان را ارائه می‌کند.

شرکت اسپورت استریم در ژوئن سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و از سوی پل آلنف - مدیر بازرگانی سرشناس - حمایت می‌شده است.

مقامات فیس بوک هنوز درخصوص مبلغ قرارداد برای خرید این شرکت اظهار نظری نکرده است و تحلیل‌گران معتقد هستند که این خرید نشان می‌دهد که فیس بوک قصد ندارد تا میدان را به رقیب سرسخت خود توئیتر واگذار کند.

جاستین اسوفسکی - معاون رئیس فیس بوک - در بخش همکاری‌های رسانه‌ای و فعالیت‌های جهانی گفت: خرید شرکت اسپورت استریم به ما کمک خواهد کرد تا کاربران ما در فیس بوک تجربه جدیدتری را داشته باشند.

به گزارش سایت خبری مشبل، وی تصریح کرد: این خرید به تیم‌های باشگاهی، رسانه‌ها، لیگ‌ها و قهرمانان این ان امکان را خواهد داد تا ارتباط بهتری با مخاطبان هواداران خود داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.