• شنبه / ۷ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92100703445
  • خبرنگار : 71431

قاتل خاموش تا یک قدمی زنان و دختران رفت

قاتل خاموش تا یک قدمی زنان و دختران رفت

حضور به موقع زنی در منزل،‌ چهار تن از ساکنان خانه را از چنگال قاتل خاموش نجات داد.

حضور به موقع زنی در منزل،‌ چهار تن از ساکنان خانه را از چنگال قاتل خاموش نجات داد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در ساعت 18:29 روز جمعه یک مورد حادثه گازگرفتگی به آدرس شهرری، میدان نارنج به سامانه 125 اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام آتش‌نشانان ایستگاه 9 به محل حادثه که یک منزل مسکونی یک طبقه بود، افزود: ظاهرا خواهر این خانواده هنگام ورود به منزل متوجه شده که چهار تن از ساکنان خانه بدحال بوده و از هوش رفته‌اند که به سرعت این افراد را از ساختمان خارج کرده و با آتش‌نشانی تماس گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و این چهار تن را برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل دادند، به ایسنا گفت: حادثه‌دیدگان دو دختربچه هفت و 13 ساله و دو زن 36 و 41 ساله بودند.

وی علت این حادثه را نقص در سیستم دودکش آبگرمکن و بخاری ساختمان و همچنین بسته بودن منافذ تهویه هوا اعلام کرد و افزود: بنا به گفته شهود، روز قبل‌تر نیز علائم گاز گرفتگی در این افراد مشاهده شده بود، اما متاسفانه آنان توجه کافی به موضوع نداشته و تلاشی نیز برای رفع آن نکرده‌اند.

ملکی با بیان اینکه در صورت عدم حضور به موقع این زن، احتمال مرگ چهار ساکن این ساختمان وجود داشت، خاطرنشان کرد: در فصول سرد باید نسبت به بازدید دوره‌ای از سیستم دودکش‌ها اقدام کرد، همچنین در ساختمان‌هایی که از بخاری، آبگرمکن یا پکیج در واحد مسکونی استفاده می‌کنند، باید توجه شود که تمامی منافذ ورود و خروج هوا بسته نباشد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل یادشده و ارائه توصیه‌ها و هشدارهای لازم، در ساعت 19 به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha