• شنبه / ۷ دی ۱۳۹۲ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 92100703923
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سارق 12 خودرو پراید دستگیر شد

سارق 12 خودرو پراید دستگیر شد

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده‌ی انتظامی اسکو گفت: سارق 12 خودرو پراید در شهرهای سهند و تبریز دستگیر شد.

فرمانده‌ی انتظامی اسکو گفت: سارق 12 خودرو پراید در شهرهای سهند و تبریز دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، سرهنگ «سهراب رحیم‌زاده» در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به روند افزایش سرقت خودرو در سطح حوزه‌ی استحفاظی و کشف خودروها در شهر تبریز به‌صورت رها شده و از طرفی کشف خودروهای سرقتی از تبریز در شهر جدید سهند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ‌هایی از پلیس‌های تخصصی و کلانتری و پاسگاه‌ها به‌صورت فعال در سطح حوزه‌ی استحفاظی اقدام به گشت‌زنی به‌صورت نامحسوس کردند که با استفاده از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه سارق در ساعت معینی از شب به کمک همدستانش اقدام به سرقت خودرو می‌کند از این‌رو با شگردهای خاص پلیسی سارق شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفته و دستگیر شد.

فرمانده‌ی انتظامی اسکو ادامه داد : متهم به نام (ر- ز) که ساکن شهر سهند است در تحقیقات اعتراف کرد که 12 دستگاه خودروی پراید از شهر جدید سهند و تبریز با کمک همدستانش به سرقت برده و پس از بازکردن وسایل آن‌ها از جمله کپسول گاز و اقلام داخلی و لاستیک‌ها، خودروها را به‌صورت بلاصاحب در محله‌های خلوت رها می‌کردند و اقلام سرقتی را نیز به مبلغ ناچیزی به مالخران می‌فروختند.

سرهنگ رحیم‌زاده با اشاره به شیوه سارقان گفت: سارقان در این سرقت‌ها با حضور و پرسه‌زنی در محله‌های شلوغ از جمله جلوی پاساژها و سالن‌های ورزشی و مساجد در اوقات نماز با شناسایی طعمه و اینکه فرصت لازم برای باز کردن خودروها را دارند با مراقبت دیگر هم‌دستان اقدام به سرقت خودرو کرده و بلافاصله از شهر سهند خارج و خودرو را به تبریز انتقال و قطعات آن را باز می‌کردند.

وی از شهروندان شهرستان اسکو خواست که جهت پیشگیری از سرقت خودرو از پارک کردن خودرو به‌صورت روشن و یا بدون استفاده از قفل فرمان و قفل پدال و دزدگیر در خیابان‌ها خودداری کرد و هرگونه اخبار در این خصوص را به پلیس 110 اطلاع دهند و در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد مراتب را به سامانه 197 اطلاع دهند.

کد خبرنگار:1141/1132

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha