• چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 92101105844
  • منبع : فضای مجازی

ماجرای محمود کریمی و تیراندازی در اتوبان

دو سایت خبری ماجرای درگیری محمود کریمی - مداح مشهور - با چند نفر و تیراندازی در بزرگراه بابایی را به دو صورت کاملا متفاوت روایت کرده‌اند. البته یکی از سایت‌ها هیچ اشاره‌ای به نام این مداح نکرده اما سایت دیگر، مطلب را به نقل از یکی از نزدیکان محمود کریمی و با ذکر نام این مداح منتشر کرده است.

دو سایت خبری ماجرای درگیری محمود کریمی - مداح مشهور - با چند نفر و تیراندازی در بزرگراه بابایی را به دو صورت کاملا متفاوت روایت کرده‌اند. البته یکی از سایت‌ها هیچ اشاره‌ای به نام این مداح نکرده اما سایت دیگر، مطلب را به نقل از یکی از نزدیکان محمود کریمی و با ذکر نام این مداح منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، انتخاب به نقل از سایت فیلترشده آینده نوشت: «مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو در اتوبان بابایی که یکی از آنها از مشهور‌ترین و گران‌ترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است.

طبق اطلاعات رسیده، داستان از این قرار است که یکی از مداحان مشهور تهران که صدا و سیما در روزهای عزاداری، نوحه‌خوانی‌های او را مدام پخش می‌کند، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی‌ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می‌کند. این تصادف که می‌توانست مانند صد‌ها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی می‌کشد.

سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می‌کردند. گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می‌شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵ تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می‌کنند.

بعد از تیراندازی، جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می‌برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می‌شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی‌کند.»

سایت خبری ندای انقلاب نیز نوشت: «محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام که بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان‌های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت.

یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودروی حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودروی کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودروی کریمی می‌روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می‌کند که این کار هم نتیجه نمی‌دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می‌کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می‌کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می‌گیرند.

بر اساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است.

این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سال‌های اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم.

نکته جالب و تامل‌برانگیز در حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی اینجاست که اولین بار خبر مورد نظر از سوی سایت صهیونیستی بالاترین و یک سایت بدنام وابسته به آقازاده فتنه‌گر منتشر شده است که نشان از سناریوی از پیش طراحی شده رسانه‌های معاند برای تخریب چهره‌های هیئتی و مذهبی دارد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۲:۵۴

من که صحنه‌هاي فيلم ترميناتور برايم تداعي شد!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۲:۵۸

فکر ميکنيد ما خبر دوم رو باور ميکنيم؟!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۰:۴۸

نخير. شما خبر اول را باور ميکنيد چون آنها را دلسوز و راستگو ميدانيد در حالي که هر دو خبر نيازمند واکاويست و تهمت و قضاوت آسان‌ترين کار براي تفريح اين روزهاي ما شده متاسفانه

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۲:۵۹

بسمه تعالي. از آن زوج اراذل و اوباش ميخواهم که هرچه سريعتر استغفار نمايند تا شعور مردم به تاراج نرود. يک سوال! چرا ديگر مردم نمي‌توانند در مقابل اوباش از اسلحه استفاده نمايند؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۱۸

حالا اصلا کريمي مگه کيه که مجوز حمل سلاح داره؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۲۶

يکسري از سايتها شروع به جوسازي کردن که طرف مقابلش اراذل بودن، در حالي که در واقع يک زوج جوان بودن

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۲۹

من فقط يک سوال دارم. چرا بايد يک مداح که براي خاطر اهل بيت و نه چيزديگري مداحي ميکنه و يقينا براي امرار معاش شغل دارد بايد اسلحه مجاز داشته باشد و کارشناسان اتمي ما نبايد داشته باشند؟ آيا مداح جزء اين اجتماع نيست يا از شان اجل‌تري برخورداره؟ اين داستان چرا از طرف مقامات انتظامي صحتش منتشر نميشود تا حاشيه نداشته باشد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۸:۳۶

ايراني عزيز، اولا کي گفته کارشناسان اتمي ما اسلحه ندارند؟ آيا بايد تمام مسائل امنيتي رو همه جا جار بزنند؟ شما مثلا خاطرات شهيد احمدي‌روشن رو بخونيد مي‌بينيد که ايشون هم اسلحه داشته. بعدشم اين متن يک مقداري سربسته دليل اسلحه داشتن ايشون رو گفته. بعدش هم يک لحظه منطقي فکر کن. من نمي‌دونم چرا الان روايت آينده راسته و اين روايت غلط. هر چي دلخوش شما باشه درسته، هر چي مخالف شما باشه اخه آقايان روشنفکر؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۳۰

عجب ماستمالي ...

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۳۰

روايت دوم براي سرپوش گذاشتن است

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۵۰

زياد سخت نگيريد ...

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۳:۵۷

کلا هر کس با برخي خواص در بيفته يا اراذل و اوباشه يا فتنه‌گر

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۴:۱۸

کشور ما شده تگزاس؟ آخه کي گفته که مداح بايد اسلحه داشته باشد؟ چرا اينقدر اين افراد را بزرگ ميکنيد؟ خدا به داد اين مردم برسد ...

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۴:۴۵

منصفانه انعکاس داديد. از صداقت شما و عدم تحليل جانبدارانه تا روشن شدن بيشتر حقيقت متشکرم

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۴:۴۷

يعني هر که اسلحه داره بايد به هر كي دلش خواست شليک کنه؟ دادگاه و مدعي‌العموم پس کجان؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۵:۰۹

سوال نخست اينکه با توجه به حضور شريک مشهور بابک زنجاني در خودروي مداح مشهور آيا وي جزو خانواده وي محسوب مي‌شود؟ سوال بعدي اينكه اين چه اراذل و اوباشي بوده‌اند که به خودروي مداح مشهور حمله کرده‌اند اما بجاي اينکه آنها مسلح باشند، طرف مقابل مسلح بوده و تيراندازي کرده است؟ سوال بعدي اينكه اگر طرف مقابل اراذل و اوباش بوده‌اند چرا بجاي اينکه آنها فرار کنند، به کلانتري مراجعه کرده‌اند و اقدام به گزارش حادثه و شکايت نموده‌اند؟ سوال بعدي اينكه اسلحه واقعا متعلق به چه کسي بوده است و چرا بايد افرادي نظير يک مداح يا يک متهم دانه‌درشت اقتصادي مجوز حمل سلاح داشته باشد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۵:۲۵

اينکه مشکلي نداره. اوني که نرفته دادگاه مقصره، حتما يه مشکلي داشته كه دادگاه نرفته

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۵:۳۶

چرا بايد ايشون سلاح حمل کنه؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۵:۵۲

چرا اين مداح 4 روز پيش اين خبرو تکذيب نکرده بود؟ اصلا چرا به مردم عادي اسلحه ميدن که بزنن يک نفر هم را بکشند بعد بگن اراذل اوباش بودند؟ واقعا معلوم نيست چه خبره

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۶:۰۶

اين آقا اگه بيگناه بود پس چرا در جلسه دادرسي حاضر نشد؟ چرا براي نامه قوه قضاييه احترام قائل نشد؟ چرا اين حرفا رو در محکمه نزد و بعد از چند روز اين داستان رو عنوان کرد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۸:۴۰

به نظرت ماجرايي که مربوط به چند روز پيش بوده به اين سرعت جلسه دادرسي تشکيل مي‌شه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۶:۱۷

چه اراذل و اوباش بي‌فرهنگي كه با شليک هوايي متفرق نشده‌اند ولي با شليک به لاستيک متفرق شده‌اند!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۶:۲۸

دوستان عزيز، آخه خبري که هيچ چيزش معلوم نيست، اصلا اصل گزارش ثابت نشده چرا اينقدر ساده‌ايد که روش بحث ميکنيد و نظر ميديد؟ مگه همين خبرگزاري‌ها مثل ايسنا و ... بارها و بارها خبرهايي نداده‌اند که فردا آن را پس گرفته‌اند، چه برسه به اين خبر که تازه داره از يه سايت مخالف هم بدست ما ميرسه؟ بابا اينقدر راحت حرفها رو قبول نکنيد

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۷:۲۴

لطفا مسئولان انتظامي شفاف‌سازي كنن تا ببينيم مسئله چيه. يعني ما عمري پاي منبر چنين آدم‌هايي براي اهل بيت اشك ريختيم؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۱:۱۷

«...که يکي از آنها از مشهور‌ترين و گران‌ترين مداحان تهران است، به تيراندازي انجاميده است»!!! مداح‌ها براي مراسم پول ميگيرن پس چرا به ما سينه‌زنهاي بيچاره پول نميدن؟ اصلا کي پول ميده؟ چرا پول ميدن؟ اين مداح‌ها چرا براي رضاي خدا نوحه و روضه نمي‌خونن؟ همانطور که ما سينه‌زنها براي ثواب سينه مي‌زنيم.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۷:۳۴

پاراگراف آخر (نکته جالب....) موضع ايسنا مي‌باشد؟؟؟!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۹:۳۳

بعيد به نظر ميرسه. چون از اونجا كه نوشته «نداي انقلاب» نوشت، گيومه گذاشته تا آخرش. بايد عين خبر نداي انقلاب باشه. ايسنا اگه ميخواست موضع‌گيري اين مدلي كنه كه هر دو تا روايت رو با هم منتشر نميكرد.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۸:۲۳

عيب نداره. احتمالا دادگاه محترم ايشان را به 500000 رياااااال جريمه نقدي محکوم کرده و ايشان را نقره‌داغ خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۵

چرا بايد دادگاه محکوم کند؟ يعني با يک خبر که اغراق بر سراسر آن حاکم است حکم صادر ميکنيد؟ اگر خود را موظف به اظهار نظر ميدانيد لااقل قضاوت را موکول به زماني کنيد که خبرها پر از ابهام و شک نباشند

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۹:۲۸

باسلام. چي شده که سازمان‌يافته به اين مداح حمله‌ور مي‌شويد؟ شماها که خودتان هم بازجويي کرديد هم محاکمه. انصاف داشته باشيد. چرا نبايد يک مداح رزمنده بسيجي جهت حفاظت از جان خود سلاح داشته باشد؟ اگر هر کس نداند فتنه‌گران 88 ميدانند.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۳۷

آقاي حداديان مگه خون شما به قول خودتون بسيجيا از خون مردم رنگين تره كه شما بايد جهت حفاظت(!!!) از خودتون جلوي اراذل و اوباش سلاح داشته باشيد ولي مردم نداشته باشند؟ مگه ما با اراذل تو خيابونا درگير نيستيم؟ يا نكنه ما شهروند درجه دو محسوب ميشيم و شما درجه يك؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۹:۵۰

اگر اينقدر اراذل داريم که پس قطعاً روزي به همه خانواده‌ها حمله مي‌کنند! يه نهاد مردمي هم بذارن واسه تحويل اسلحه دفاع از اراذل

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۰:۱۶

آخه ايسناي موضع‌گير، نوشتي تو نظرات توهين به افراد نشه بعد اين همه توهين شده و نظرات را منتشر کردي؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۰:۱۸

آقا من خودم پامنبري حاج محمودم. دروغ نگيد

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۱:۳۶

خدا حفظشون کنه. واقعا نفس گرمي دارن

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۳:۱۹

يعني خداييش گوشاي ما اينقدر درازه که فکر کردين باور کنيم اراذل مزاحم شدند و ايشان شليک هوايي کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۳:۲۶

تا کور بشه چشم دشمن

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۲۳:۳۴

حاج محمود آدم بزرگيه

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۰۰:۲۰

به واکنش مردم در کامنت ها توجه کنيد. قضاوت با خودتان.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۰۲:۲۵

اگه اراذل بودن چرا رفتن شکايت کردن؟ بسه بابا تا کي ميخواين خبرو تحريف کنين؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۰۶:۴۲

همه مداحان سلاح دارن يا فقط آقاي کريمي داره؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۰۸:۵۳

ببخشيد گريه براي اهل بيت ميکرديد يا براي مداح که اينقدر ناراحتيد ميگيد عمري پا منبرش گريه کرديد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۰۸:۵۶

اگر اراذل و اوباش بودن چرا رفتن به کلانتري شکايت کردن؟ چرا از محل متواري نشدن؟ همه ميدونن که سرنشينان خودرو يه آقا و يه خانم بودن. چه طور يه آقا و يه خانم ميتونن مزاحمت اينجاد کنن براي اين مداح و همراهانشون؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۲

به نظر من نيروي انتظامي وظيفه داره براي حفاظت از جون کليه برادران مداح، هميشه چند نفر محافظ مسلح براشون بذاره. اينجوري ديگه کسي نميتونه براي اين عزيزا مزاحمت ايجاد کنه (انشاالله)

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۳:۳۶

لطفا نيروي انتظامي اگه راستشو ميگه بگه بالاخره ما بفهميم چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۰

ميگم حالا که دولت به مداح ها اجازه ي حمل اسلحه رو ميده لااقل به ما اطلاع بدن که آمادگي داشته باشيم . . .

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۴:۴۰

معلومه که وجود چنين فرد موثري در جذب جوانان به مکتب اهل بيت همواره وي را در معرض خطر قرار مي دهد. رفت و آمد ايشون بايد تحت کنترل باشه.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۵:۱۷

من که باور نميکنم محمود کريمي اسلحه داشته باشه و شليک هم بکنه

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۵:۴۳

دليل حمل سلاح چي بوده؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۶:۲۸

به کوري چشم دشمنان امام حسين (ع) عشق است حاج محمود

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۱۶:۵۱

به نظر من اين مورد کاملا طبيعي هست و شخصيت‌هاي معروف کشوري براي دفاع از جان و ناموس خودشون بايد اسلحه داشته باشن. توي کشور هاي ديگه هم همينطوره چون قطعا آدم‌هاي بدخواهي هم هستن که جان امثال حاج محمود کريمي رو تهديد ميکنن و اگر اينطور نباشه داستان کشته شدن دانشمندان هسته‌اي دوباره تکرار ميشه. اين مداح هنرمند به‌حق کمتر از يک دانشمند نيست. من با نواي ايشون خيلي چيزا رو ياد گرفتم ...

avatar

ديگه براي ما دست امثال شماها رو شده. حناي امثال شماها براي امثال ماها و خودي‌ها رنگي نداره. خدا روزيتو جاي ديگه قرار داده، برو اونجا.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۲۰:۱۲

لطفا با خود آقاي کريمي صحبت کنيد تا از صحت و سقم ماجرا مطلع شويد.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۲۱:۰۶

اين آقايوني که ميگن بسيجي‌ها و مداح‌ها بايد براي حفاظت از جونشون تفنگ داشته باشن به نظر در اشتباهن. اينطوري عدالت برقرار نميشه. منم يه ايراني هستم و به همون خدايي که هممون ميپرسيمش ما هم مسلمونيم. تو رو امام حسين بس کنيد. ديگه بسه.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۲۲:۵۵

من هيچ تعصبى رو اين آدم ندارم ولى اين ماجرا به نظرم بيشتر شبيه داستاناى پليسى تخيليه تا يه ماجراى واقعى!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۲ ۲۳:۴۶

آهاي تويي که ميگي مگه کي بوده که مجوز حمل سلاح بهش دادن، من خودم بابام قبلا شغلش جوري بود که به خود من مجوز حمل سلاح ميدادن چه برسه به اين مداح

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۰:۱۸

تير زده که زده. يک مشت اراذل مفت‌خور به دردنخور ارزش زنده موندن ندارن

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۰:۴۰

لطفا اجازه بدهيد موضوع روشن شود

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۰:۴۶

اگه محمود کريمي ممکنه مورد حمله ضد انقلاب قرار بگيره، خب براش باديگارد بذارن نه اينكه بهش اسلحه بدن، منم اسلحه داشته باشم بهم حمله بشه شليک مي‌کنم. به اميد ظهور مهدي (عج)

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۰:۵۴

اصلا اين آقا چرا کلت داشته؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۱:۰۸

ببين چطوري يک چهره مذهبي و جوان‌پسند را مورد تهمت قرار ميدن. خيلي واضح هست وقتي نميتونن جلوي محبت شيعيان را به اين مداح بگيرن بايد يه جوري تخريبش کنن ديگه

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۱:۴۱

واقعا اين آقا يا خانم «بنده خدا» خيلي آدم درستي هستند. خيلي خوشم اومد از 4 سوالي که پرسيدين. واقعا کسي ميتونه جواب 4 سوال اين خانم يا آقاي روشنفکر و همه ما ملت رو بده؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۱:۵۵

سلام. ناشناس؛ اشک ريختن شما براي اهل بيت (ع) ربطي به مداح ندارد اگر مخلصانه بوده باشد!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۳۱

براي دفاع از خانواده؟؟؟؟؟؟؟ به ما هم اجازه دفاع از خانواده با اين روش رو ميدي؟؟؟؟ الحق که نون رو به نرخ روز ميخوريد.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۹:۰۹

منظور از اراذل همون زوج جوونه؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۰۹:۱۹

چه اراذل و اوباش محترمي که وجودشو داشتن برن دادسرا شکايت کنن!!! دروغم ميگي درست بگو.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۱۰:۲۲

اين خبرو تا حالا صد مدل نقل کردن ... ولي خيالتون راحت حاج محمود کسي نيست که بخواد به روي يه خانواده اسلحه بکشه

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۳ ۱۰:۵۷

برخي افراد براي خراب کردن وجهه افراد معروف دست به هر کاري ميزنند. بهتره که زود قضاوت نکنيم. صبر کنيم اگر صحت قضيه تائيد شد بعد ببينيم دليل اين کار چي بوده. اگر ايشون مجوز حمل سلاح داشتن پس حتما مجوز شليک گلوله را هم داشتن. ياد بگيريم زود قضاوت نکنيم .............

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۳۱

به خدا از روزي که اين خبر را شنيدم خواب نداشتم تا اينکه فهميدم دروغه آرزوم ديدن حاج محموده بيفتم به پاش و گريه کنم ميدونستم آقام امام حسين (ع) آدم تربيت ميکنه و هر کس واقعا حسيني باشه حسين نگهدارشه

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۲ ۱۸:۰۳

هرآدم معروفي صدتا دشمن داره که ميخوان کله پاش کنن. درضمن آدم بايديادبگيره ناچيزي رو نديده باورکنه.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۶ ۱۳:۵۸

اگر ماجرا به صورت دوم باشه، دليلي نداره محمود کريمي نياد دادگاه. اگه به صورت اول باشه، و دروغ باشه، باز هم دليلي براي عدم حضور محمود تو دادگاه وجود نداره. باز هم خدا داند. به اميد پيروزي حق

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۱۶:۰۹

آقا اصلا ميشه يكي ب من بگه كلت تو دست مداح چكار ميكنه؟من از بس كه فكر كردم مغزم سوت كشيد.كمك

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۸ ۱۶:۵۲

اصلا واسه چي بايد اين کار به درگيري لفظي مي کشيد.معلومه مي خوان اين مداح بزرگ اهل بيت رو تخريب کنند.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۱:۵۵

سلام عليکم عزيزان از اين که بعضيا ميگين يک مداح کلت نبايد داشته باشه يک مداح اهل بيت بايد يه دفاعي داشته باشد . و کربلايي حاج اقا جواد مقدم به غير از مداح يک نظامي هم هست ..

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۰۱:۵۶

بعدشم اين حرف را زياد گنده نکنيد چيز مهمي نشده است..

avatar
۱۳۹۳-۰۱-۱۲ ۱۴:۴۴

حالا گذشته از اين حرفا تويوتاشون چند مي ارزه؟؟؟