• یکشنبه / ۲۲ دی ۱۳۹۲ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92102212123
  • خبرنگار : 71133

پرکارترین مدیران فیلمبرداری جشنواره‌ی فیلم فجر

پرکارترین مدیران فیلمبرداری جشنواره‌ی فیلم فجر

با 4 فیلم‌، پرکارترین مدیر فیلمبرداری جشنواره‌ی فیلم فجر 32 است.

فرشاد محمدی با 4 فیلم‌، پرکارترین مدیر فیلمبرداری جشنواره‌ی فیلم فجر 32 است.

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا‌)، این فیلمبردار‌، فیلم‌های «کلاشینکف» و اپیزودی از «گنجشکک اشی مشی» را در بخش اصلی و فیلم‌های «پنج ستاره» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را در بخش فیلم‌های اول دارد.

علی محمد قاسمی هم امسال با 3 فیلم در جشنواره حاضر است، این مدیر فیلمبرداری «شهابی از جنس نور» و «همه چیز برای فروش» را در بخش اصلی و «پایان خدمت» را در بخش فیلم‌های اولی دارد.

مسعود سلامی دیگر سه فیلمه‌ی امسال است که علاوه بر اپیزودی از «گنجشکک اشی مشی»‌، «زندگی جای دیگری است» و «ناخواسته» را نیز در جشنواره دارد.

علی تبریزی،‌ روزبه رایگا و هومن بهمنش از مدیران فیلمبرداری جوانی هستند که دو فیلم در جشنواره دارند.

تبریزی با «طبقه حساس» در بخش اصلی و «سیزده» در بخش فیلم‌های اول و بهمنش با «امروز» در بخش اصلی و «ملبورن» در بخش آثار اول حاضر هستند.

رایگا هم مدیر فیلمبرداری «انارهای نارس» و «با دیگران» بوده است.

از دیگر مدیران فیلمبرداری که با دو فیلم در جشنواره حضور دارد محمدرضا سکوت است که علاوه بر فیلمبرداری یکی از اپیزودهای «گنجشکک اشی مشی»،«عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» را در بخش فیلم‌های اول دارد.

اگر فیلم «اشباح» داریوش مهرجویی اضافه شود، محمود کلاری هم با دو فیلم به جشنواره می‌آید که «تمشک» دیگر فیلم او خواهد بود.

کوهیار کلاری فرزند این مدیر فیلمبرداری سینما هم امسال فیلم «قصه‌ها» را در جشنواره دارد.

حمید خضوعی ابیانه(بیگانه)،‌ حسین جعفریان(رستاخیز)، مهدی جعفری(خط ویژه)، علیرضا زرین دست(متروپل) و محمد آلادپوش(میهمان داریم) دیگر مدیران فیلمبرداری مطرح این دوره جشنواره در بخش اصلی هستند و در بخش نگاه اول هم تورج اصلانی(خانوم) و محمد تقی پاک‌سیما(روزگار عشق و خیانت) حضور خواهند داشت.

ماکان عاشوری (آذر،‌شهدخت‌،پرویز و دیگران)، امین جعفری (برف)،‌مرتضی غفاری (چند متر مکعب عشق) و علی اظهری (عصبانی نیستم!) دیگر مدیران فیلمبرداری حاضر در جشنواره‌ی فیلم فجر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha