• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۲ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92102312895
  • خبرنگار : 71368

توطئه مردجوان برای قتل همسرش

توطئه مردجوان برای قتل همسرش

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان، از دستگیری مردی خبر داد که همسر و مردی که با زنش در ارتباط بود را به قتل رسانده بود.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان، از دستگیری مردی خبر داد که همسر و مردی که با زنش در ارتباط بود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ خواجوی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات خبر فوق، گفت: ماموران یکی از کلانتری‌های خوزستان از طریق تماس مردمی در جریان درگیری شدید در یکی از خیابان‌های اهواز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس، آنها با پیکر خونین مرد جوانی روبرو شدند که از ناحیه سر و بدن دچار جراحت و خونریزی شده بود، گفت: بلافاصله این فرد توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و ماموران در بررسی صحنه و ثبت اظهارات شاهدان، دریافتند که مصدوم فوق پس از بستن مغازه سوپر مارکت خود، در حال بازگشت به منزلش بود که دو نفر به وسیله چوب و چاقو، اقدام به ضرب و جرح وی کرده و با یک دستگاه خودروی سواری پراید از محل متواری شدند.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه مصدوم پس از رسیدن به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده، جان خود را از دست می‌دهد، گفت: با مرگ این مرد جوان پرونده‌ای تحت عنوان قتل پیش روی کارآگاهان گشوده شد و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عاملان قتل صورت گرفت و از طریق شماره پلاک اعلامی، صاحب خودرو شناسایی و دستگیر شد.

خواجوی با بیان اینکه مالک خودرو در اظهارات خود عنوان کرد که در روز حادثه خودرو را به صورت امانی تحویل یکی از دوستانش داده است،‌ گفت: با راهنمایی مالک خودرو، متهم شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی‌های فنی، لب به اعتراف گشود.

وی با بیان اینکه متهم در اعترافات خود عنوان داشت که مقتول با همسرش رابطه نامشروع داشته، گفت: این فرد عنوان داشت که با طرح و نقشه قبلی با همراهی یکی از دوستانش، اقدام به قتل کرده است که همدست وی نیز دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه با اعتراف متهم، پرونده مرگ این فرد در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: با این حال در طی رسیدگی به این پرونده، ماموران دریافتند که همسر متهم به قتل به نام "م" به طرز مشکوکی، جان خود را از دست داده است که در این راستا از متهم تحقیق به عمل آمد که وی مشکلات اخلاقی همسرش را علت این قتل عنوان کرد و گفت که با همراهی پدر زنش، همسرش را با یک عدد بالشت، خفه و به همه اعلام کرده است که او سکته کرده و جان خود را از دست داده است.

خواجوی با اشاره به دستگیری پدر مقتوله نیز گفت: پرونده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۰:۰۹

باسلام و باتشکر از زحمات بيدريغ نيروهاي پليس در اقدام به موقع و شناسايي متهمان. کاش اين برادر بزرگوار با درايت و تدبير اقدام قانوني بعمل مي‌آورد و يا با تفاهم ضمني با خانواده همسرش اقدام به طلاق مي‌کرد و باعث مرگ ديگران و گرفتاري و نهايتا مرگ خودش نمي‌شد

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۲:۵۹

متاسفانه تاثيرات فيلمهاي ماهواره‌اي روز به روز دارد آشکارتر ميشود. خداوندا به تو پناه ميبريم از اين هواهاي نفساني ويرانگر.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۳:۴۱

آقاي رضا مگه همه مردم ايران اينطوري فکر مي‌کنند؟ بعضي‌ها کشتن ديگران، اسيدپاشي و بعضي‌ها هم قانون را راه حل مسائل مي‌دانند که در ايران اين آدما کم نيستن و خبراشو توي همين ايسنا زياد خونديم.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۴:۲۲

من مذهبي نيستم اما اين فيلم‌هاي ماهواره افکار مردمو خراب کرده و تنها دليلش هم ضعف صدا سيما در جذب مخاطب و نبود تلويزيون خصوصي در ايران مي‌باشد

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۳ ۱۵:۴۱

فرهنگ و شخصيت خانوادگي نازل دليل بروز خيلي از اين ناهنجاريهاست. چه بسا خيلي از مسببين اين حوادث با ماهواره غريبند. اگر قرار باشه کسي با ديدن سريال ماهواره از خود بيخود بشه و به ارزشها پشت کنه مطمئنا چنين انسان سست‌عنصري بدون تبليغ ماهواره‌اي هم با کوچکترين تلنگري دچار لغزش خواهد شد