• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 92102313423
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

کشف اسکناس‌های جعلی 5000 تومانی در بابل

کشف اسکناس‌های جعلی 5000 تومانی در بابل

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و انهدام باند جعل اسکناس و کشف بیش از 10 میلیون ریال اسکناس جعلی 5000 تومانی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی بابل از شناسایی و انهدام باند جعل اسکناس و کشف بیش از 10 میلیون ریال اسکناس جعلی 5000 تومانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علی فقیه عبدالهی"، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مازندران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و تولید اسکناس‌های جعلی و فروش آن در سطح بابل، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی فردی به نام «جواد – ر» 24 ساله را به اتهام نگهداری اسکناس‌های جعلی شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی بابل، یادآور شد: مأموران با هماهنگی قضائی پس از شناسائی مخفیگاه متهم وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی بیش از 200 قطعه اسکناس 5000 تومانی جعلی را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ فقیه، افزود: متهم در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس اعلام کرد، اسکناس‌های جعلی متعلق به فردی دیگر به نام «ر- ب» 35 ساله است که با شناسائی این فرد، مأموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را حین ترد با یک دستگاه خودرو متوقف کردند.

وی یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم 77 قطعه اسکناس جعلی 50 هزار ریالی را به همراه پنج فقره چک بانکی متعلق به فردی دیگر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بابل اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات از این فرد موفق شدند، دستگاه چاپ اسکناس و پرینتر رنگی را از متهم کشف و ضبط کنند.

سرهنگ فقیه ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

همچنین فرمانده انتظامی آمل از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و فروشگاه‌های تجهیزات رایانه‌ای خبر داد.

سرهنگ "محمد صادق پهلوان" در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و مغازه‌های شهروندان در سطح آمل و سرقت تجهیزات رایانه‌ای و لپ تاپ از داخل فروشگاه‌ها، با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کار آگاهان پلیس آگاهی با رد زنی اموال مسروقه در فروشگاه‌های تجهیزات رایانه‌ای یکی از اموال مسروقه و مالخر به نام «مهدی - الف» را شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی آمل یادآور شد: این فرد در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس از خرید کالای مسروقه از دو متهم به سرقت به نام‌های «میثم - ع و حسین - ع» اعتراف کرد.

سرهنگ پهلوان افزود: مأموران با شناسائی سارقان و مخفیگاه آنها، در عملیات موفق پلیسی هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با تخریب سقف مغازه‌ها پس از ورود به محل با گشودن درب‌های الکترونیکی اقدام به سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی آمل یادآور شد: متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی و 10 فقره سرقت دیگر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبرنگار: 49006

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha