• شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 92102816030
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز فعالیت پیست‌اسکی کاکان یاسوج

آغاز فعالیت پیست‌اسکی کاکان یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پس از بارش‌های سنگین اخیر برف و بازگشایی کامل محور "یاسوج – کاکان" پیست اسکی کاکان یاسوج فعالیت خود را با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و متولیان امور ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد و علاقمندان به این رشته ورزشی شروع کرد.

پس از بارش‌های سنگین اخیر برف و بازگشایی کامل محور "یاسوج – کاکان" پیست اسکی کاکان یاسوج فعالیت خود را با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و متولیان امور ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد و علاقمندان به این رشته ورزشی شروع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، خدابخش امیری، رییس هیئت اسکی استان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم آغاز بکار پیست‌اسکی کاکان یاسوج گفت: پیست اسکی کاکان یاسوج با وجود کمبود امکانات و مشکلات با همت و تلاش هیئت اسکی استان هم‌اکنون آماده استقبال از ورزشکاران و علاقمندان به این ورزش مفرح است.

وی با اشاره به برخی مشکلات پیست‌اسکی کاکان افزود: بسیاری از امکانات این پیست فرسوده و کارایی خود را از دست داده‌اند.

امیری اظهارکرد: پیست‌کوپ، بالابر، تل اسکی و اسنوبرد پیست اسکی یاسوج نیازمند ساماندهی و بازسازی است.

رییس هیئت اسکی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال برخی ورزشکاران و علاقمندان به این رشته مفرح ورزشی در کشور و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس ضروری است مسئولان و متولیان امور اجرایی و ورزشی نسبت به رفع مشکلات موجود این پیست اقدام کنند.

امیری نبود فنس‌کشی مناسب، نداشتن بالابر و پیست‌کوپ، نبود پارکینگ و برخی امکانات رفاهی را از مهمترین مشکلات این پیست عنوان و تصریح‌کرد: با تامین امکانات و رفع مشکلات موجود امکان برگزاری مسابقات مختلف ملی و حتی بین‌المللی در این رشته و رده‌های مختلف سنی وجود دارد.

وی ادامه‌داد: وعده‌های فراوانی در دولت گذشته از سوی مسئولان و متولیان امور داده شد اما هیچ یک از آن وعده‌ها تاکنون اجرایی نشده است.

رییس هیئت اسکی استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری کارگاه‌های آموزشی اسکی در پیست‌اسکی کاکان یاسوج خبرداد و بیان کرد: آموزش برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی به صورت رایگان و برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی با 20 درصد تخفیف ارایه می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیست‌اسکی کاکان با ۱۵۰۰ متر طول، ۶۰۰ متر عرض و با ارتفاع ۲۸۵۰ متر از سطح دریا در 18 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha