• یکشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 92102916601
  • منبع : صدا و سیما

محسن یگانه: در اولین کنسرتم بسیار بداخلاق بودم

محسن یگانه: در اولین کنسرتم بسیار بداخلاق بودم

محسن یگانه می‌گوید: من بارها جانبازان را به خاطر شرایط خانوادگی خودم و این که فرزند شهید هستم دیده‌ام و خیلی با آنها غریبه نبودم.

محسن یگانه می‌گوید: من بارها جانبازان را به خاطر شرایط خانوادگی خودم و این که فرزند شهید هستم دیده‌ام و خیلی با آنها غریبه نبودم.

به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، او درخصوص بازدیدی که چند هفته گذشته از آسایشگاه جانبازان داشت، گفت: من بارها و بارها این جانبازان را به خاطر شرایط خانوادگی خودم و این که فرزند شهید هستم دیده‌ام و خیلی با آنها غریبه نبودم اما این بازدید برای من واقعاً حال و هوای دیگری داشت.

محسن یگانه که مهمان رادیو جوان بود، از خاطرات اولین اجراهایش گفت: یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خدا به من داده، این است که من هیچ استرسی بر روی صحنه و موقع اجرای آهنگم در کنسرت‌ها ندارم. فقط خاطرم هست که در اجرای اول به شدت عصبانی‌ بودم و با اخم به روی صحنه رفته بودم. نگرانی مسائل صدابرداری و مسائلی از این دست، به شدت من را در کنسرت اولم بداخلاق کرده بود و همیشه یادش که می‌افتم از آن به عنوان یک خاطره‌ی پرتجربه یاد می‌کنم.

یگانه درخصوص مسائل خصوصی زندگی خودش گفت: مادرم استاد دانشگاه بود و به خاطر ماموریت تدریسی که به او می‌خورد، مدام در حال جابه‌جایی از این شهر به شهری دیگر بودیم و من چون آن موقع محصل بودم همراه مادرم به شهرهای مختلف می‌رفتم و از این لحاظ و در واقع زندگی کردن با مردم نقاط مختلفی از ایران توانستم تجربیات زیادی کسب کنم. به نظر من همه‌ی ما یک پازل هستیم که تکه‌تکه‌هایمان از اتفاقاتی نظیر این درست شده است. من شش ترم مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب خواندم و همزمان هم کار می‌کردم. ناگهان درسم را ول کردم و برای موفقیت در موسیقی تمام تلاش خود را به کار گرفتم. نمی‌گویم کاری که کردم درست است و آن را به دیگران شاید خیلی توصیه نکنم. اما به هر حال انسان برای رسیدن به موفقیت در چیزی که دوست دارد باید بیش از حد تلاش کند و من هم به خاطر رسیدن به موفقیت چنین کاری کردم.

به گزارش ایسنا، «رادیو من» عنوان برنامه‌ای است که پنجشنبه‌ها ساعت 10 تا 11:30 از رادیو جوان پخش می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۵:۰۶

محسن يگانه يکي از بهترين هاي موسيقي پاپ ايران هست. يگانه پاپ موسيقي ايران. فقط نميدونم چرا «در اولين کنسرتم بسيار بداخلاق بودم» رو به عنوان تيتر مطلب انتخاب کردين؟؟! کاش قسمت ديگه‌اي از مصاحبه رو که مثبت‌تر بود تيتر مطلب گذاشته بودين. آخه کسي که بطور گذرا بياد فقط تيتر مطلب رو بخونه با خودش فکر ميکنه محسن يگانه بداخلاقه. اين حرف رو به اين دليل ميزنم که محسن يگانه بدخواه و کلا کسايي که منتظرن ازش سوژه بگيرن زياد داره. ولي درکل ممنونم از خبرتون.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۹ ۱۶:۴۵

مرسي محسن عااااااااليه واقعا . هيچکس به پاش نميرسه. لطفا بيشتر از ايشون خبر بذارين ممنون