• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92111207909

اختصاص سبد کالا فقط به 10 میلیون سرپرست خانوار/دولت متقاضیان را غافلگیر کرد!

اختصاص سبد کالا فقط به 10 میلیون سرپرست خانوار/دولت متقاضیان را غافلگیر کرد!

در حالی که قرار است از یکشنبه 13 بهمن ماه توزیع سبد کالایی آغاز شود که وزارت صنعت و تجارت به طور ناگهانی یکی از شروط سرپرستان خانوار مشمول دریافت این سبد را درآمد ماهانه زیر 500 هزار تومان اعلام کرده و این در حالی است که تا دیروز چنین شرطی برای سرپرستان خانوار گذاشته نشده بود. این درحالی است که ارائه سبد کالایی پیش زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها است.

در حالی که قرار است از یکشنبه 13 بهمن ماه توزیع سبد کالایی آغاز شود که وزارت صنعت و تجارت به طور ناگهانی یکی از شروط سرپرستان خانوار مشمول دریافت این سبد را درآمد ماهانه زیر 500 هزار تومان اعلام کرده و این در حالی است که تا دیروز چنین شرطی برای سرپرستان خانوار گذاشته نشده بود. این درحالی است که ارائه سبد کالایی پیش زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اطلاعیه توزیع سبد رایگان کالا مشمولان دریافت سبد کالایی سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی، ‌سرپرستان خانوارهای مستمری بگیران تامین اجتماعی با حقوق مستمری زیر 500 هزار تومان، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کارو تامین اجتماعی با حقوق کمتر از 500 هزار تومان، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی و سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متاهل هستند.

بر این اساس مقام یک آگاه در وزارت صنعت، معدن و تجارت به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که بر اساس شرط جدید دولت مبنی بر ارائه سبد کالایی به حقوق‌بگیران کمتر از 500هزار تومانی، سبد کالایی بین 9 تا 10 میلیون سرپرست خانوار توزیع می شود.

از سوی دیگر قرار بود آمار طلاب، خبرنگاران، دانشجویان متاهل و مستمری بگیران تامین اجتماعی و کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی از طریق وزارتخانه‌های مربوطه اعلام شود که محقق نشدن این کار تاکنون می‌تواند بیانگر ضعف در سیستم آماری باشد.

پیش از این دولت شرط "حقوق مستمری و حقوق کمتر از 500 هزار تومان" را برای جامعه هدف تعریف نکرده بود که با ایجاد چنین بندی بیش از چهار میلیون نفر از جامعه هدف، از دریافت سبد کالایی خارج می‌شوند.

براین اساس می توان تضادی در مصوبات دولتی مشاهده کرد که درست دو روز قبل از توزیع سبد کالایی ضمن اطلاعیه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شرط جدیدی مبنی بر دریافتی کمتر از 500 هزار تومان برای دریافت سبد کالایی لحاظ می شود.

از سوی دیگر به دلیل ضعف در پایه آماری کشور مواردی نظیر کارگران فصلی، رانندگان تاکسی ، کشاورزان و مشاغلی از این قبیل که به هیچ سازمان و ارگانی سازمان وصل نبوده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند در چنین آماری لحاظ نمی‌شوند زیرا آمار دقیقی از تعداد افراد شاغل در این حوزه‌ها در اختیار دولت نیست.

همچنین نکته قابل توجه این است که شرط حقوق کمتر از 500هزار تومان صرفا برای سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی و سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی لحاظ شده است و کارکنان شاغل و بازنشسته دولت شامل چنین شرطی نیستند.

بازتاب توزیع سبد رایگان کالا درمیان مخاطبان ایسنا واکنش هایی را در بر داشته که عمده انتقادها متوجه نحوه توزیع سبد کالا و برنج هندی بوده است. در بسیاری از نظرات مطرح شده عنوان شده است افرادی که نه بیمه هستند و نه حقوق بگیر از دریافت سبد رایگان کالا محروم شده‌اند و عده‌ای نیز این نظر را داده‌اند که کارمند دولت هستند ولی سبد کالایی به آن ها تعلق نمی گیرد.

برخی از مخاطبان نیز مطرح کرده اند که حداقل حقوق و مزایا 630 هزار تومان است. حال دولت از کجا می خواهد کسی را پیدا کند که کمتر از 500 هزار تومان حقوق بگیرد.

برخی دیگر از مخاطبان نیز اعلام کرده‌اند که به مشاغلی نظیر کارگری، برق کشی ساختمان، راننده تاکسی و امثال آن مشغول به کار هستند اما سبد کالایی به آن ها تعلق نمی گیرد.

برخی نیز این سوال را مطرح کرده اند که آیا از عدلت به دور نیست که برای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی شرط حقوق کمتر از پنج میلیون تومان لحاظ شود؟

به گزارش ایسنا، سبد کالایی مرحله اول شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع‌، دو بسته پنیر بسته بندی شده، یک شانه تخم مرغ یا 24 عدد بسته بندی شده است که از یکشنبه سیزدهم بهمن ماه 1392 طی 15 روز به تدریج به صورت رایگان از مراکز توزیع ارائه می‌شود.

مراکز توزیع عبارتند از فروشگاه‌های امکان (کارگران)، اسکاد (کارکنان دولت)، اتکا (نیروهای مسلح)، رفاه (کمیته امد اد بهزیستی)، سپه عموم مردم، شهروند عموم مردم، اتحادیه فرهنگیان (فرهنگیان و عموم مردم).

دریافت سبد کالا منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می شود به مراکز توزیع است و آن دسته از افرادی که دارای کارت بانکی نیستند می توانند با مراجعه به بانکی که حساب یارانه دارند درخواست صدور کارت بانکی کنند.

سرپرستان خانوار نیروهای مسلح برای دریافت سبد کالایی از حکمت کارت استفاده کنند.

متقاضیان سبد کالایی می توانند از طریق ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره 5000499 و مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir از امروز از تخصیص سبد کالا مطمئن شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۱۵

اصلا يارانه را برداريد بنزين وحامل هاي انرژي به قيمت قبل برگرد دولت هم برا افرادبيکار حقوق تامين کنه

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۲۱

همسر بنده دانشجو است اما به ما تعلق نگرفته! معني عدالت رو هم فهميديم! اونايي ک بايد بگيرن نميگيرن و اونايي که نبايد ...!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۲۵

به من هم كه حقوق بيكاري ماهيانه 487 هزار ميگيرم و بيمه ي تا مين اجتماعي هستم تعلق نگرفته

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۳۴

همكار من حقوق ماهانه حدود دو ميليون تومان دارد همسرش هم شاغل است مسكن شخصي هم دارندبه او تعلق گرفته و لي به كارگر خط توليدكه حدود 700 تومان حقوق مي گيرد تعلق نگرفته است

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۴۶

يعني چي زير 500 هزار تومان سبد کالا ميدن! يعني ما که 630هزار تومان مي گيريم،نيازي به سبد کالا نداريم.اين عدالته؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۴۶

پدر من پيك موتوري است حقوقشان اندك ولي به ايشان تعلق نگرفته است اين عدالته واقعا

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۴۷

من دانشجوي متاهل هستم به من تعلق نگرفته! به دوست ديگرم هم به همين شکل!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۴۸

به خبرنگارا که دادند بقيه مهم نيست

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۵۰

پدر من بارنشسته ارتش پيامك فرستادم نوشت تعلق نمي گيرد احتمالا سامانه ايراد دارد يك نفر هم كه عضو كميته بود به او هم نوشت تعلق نمي گيرد صد در صد سامانه خراب است لطفا پيگيري كنيد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۲:۵۴

من دانشجوي متاهل و كارگر حداقل حقوق بگير هستم الان فيش حقوقي اين ماه با دريافتي 487هزار تومان موجود است كارت داشجويي و دسترسي به سامانه سجاد و نامه از دانشگاه هم بخواهند دارم ولي متاسفانه به من هم تعلق نگرفته است!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۰۰

تمام مديران کارخانه ما سبد کالا تعلق گرفته ودر بين کارگران تعداد اندک دريافت کرده اند تو رو خدا به هرکي ميخواهيد بدهيد بدهيد بي خودي خانواده ها را به جان هم نياندازيد ,حالا به خانواده چطور بگم که من وضعم خوب نيست ويک کارگر بيشتر نيستم ,قبول نمي کنند واحتمالا ميگن مال ومنالت رو از ما قايم ميکني والا سبد کالا بهت تعلق ميگرفت شب عيد عجب کاري دستمان دادند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۰۷

سلام.من کارگر هستم.بيمه تامين اجتماعي با پايه حقوق 470 تومان.به من چرا تعلق نگرفته؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۱۱

يه دفعه نفس ما رو بگيريد تمومش کنيد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۱۱

زن سرپرست خانوارم وتنها زندگي ميکنم وازجايي هم مقرري ندارم چرابمن تعلق نگرفته-؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۱۲

همون اول بگيد ميخايم به کارمندان نظامي و دولتي بديم نميخايم به بقيه بديم چرا مردم رو سر کار ميذاريد آخه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۱۵

از دولت راستگويان انتظاري بيشتر از اين است

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۱۸

حقوق زير 500 تومان داريم!!!!!مردم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۴۱

دولت اگر سبد کالا به همه اقشار مي داد بهتر بود

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۴۲

بنده شوفر کاميون هستم ... به بنده هم تعلق نگرقته .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۴۲

آقايان براي من اصلا هيچ پاسخي نمي ده. اما با اين اوضاع اصلا پيگيرش نشم بهتره.نمرديم و معني تدبير رو فهميديم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۴۴

من دانشجوي متاهل هستم، از طريق دفتر رفاه دانشگاه هم ثبت نام کرده بودم ولي به منم تعلق نگرفته!. البته من حساب سرپرست خانوار ندارم، شايد به خاظر اون باشه(يارانم به حساب پدرم واريز مي شود). کجا بايد سوال کرد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۳:۵۱

من هر چي ب اين شماره 5000499 پيامک دادم جواب نداد لطفا رسيدگي شود!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۰

بنده دانشجوي متاهل هستم ولي در سايت نوشته شده به شما سبد کالاي حمايتي تعلق نمي گيرد اين در حالي است که رييس ما تقريبا 3 برابر ما حقوق مي گيرد براي ايشان تعلق مي گيرد .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۲

درکشورماهرکس زيردوميليون حقوق مي گيره زيرخط فقره ولي دولت ميخوادزيربانصدهزارتومان روسبدکالابده؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۳

آخه معِيار دولت تدبير براساس چيست ما که ماهي 570 با پول آب و برق و گاز مي دهيم و کلي هم بدهکاريم و به خرج روزانه محتاج ، شامل دريافت کنندگان نمي شويم ولي کساني که وضع مالي خوبي دارند شامل مي شوند آخه اي خداي مهربون عدل بندگانت با چي تخمين زده مي شه خدا خودت فقط به داد بنده هات برس

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۴:۰۷

کساني که حقوقشان 1ميليون است يا زير آن حتما بايد تعلق بگيره تا حداقل روزهاي پاياني سال احساس ضعف نکنند.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۴:۲۳

با چهارتا فر زند و 10 گونه وام مستاجر بدبخت تعلق نگرفته خدا يا به که رو کنم در اين عيد تا عيد بچه هام گرسنه اند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۰

به خدا خيلي جالبه من حقوقم 6300000به من تعلق نگرفته به رييسم که 2000000ميگیره تعلق گرفته

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۰۰

به کشاورزان وعشاير وکارگرا سبد کالا تعلق نميگيره بعد به اونايی که درآمدشون بيشتره تعلق ميگيره

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۱۴

واقعا متاسفم،به کارمندان دولت که حتي بالاي دوميليون حقوق ميگيرم تعلق ميگيره،ولي به مني که قانون کارگري مي گيرم تعلق نمي گيره،اگه کسي هست که اسم اين رو عدالت بذاره بگه،چند ماهه دولت وعده مي داد،اينم از نحوه عملکردش.کاش کمي هم خدارو بالا سرشون مي ديدن

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۱۹

ماکه باموتورکارميکنيم چرا به ماسبدمالا تعلق نميگيره؟نمرديم معني عدالتو فهميديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۳۰

واي بر دولت ما که کارگري هست که دارد ماهي 500000تومان حقوق ميگيرد چطور شما در پيشگاه خداوندمسول هستيد.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۳۰

واقعا چطوري حساب کردن.من که کارمند ساده هستم هيچ.خواهرم که سرپرست خانوار و خانه‌دار هم هست تعلق نگرفته.پدرم هم که بازنشسته تامين اجتماعي هست با 400 تومان حقوق تعلق نگرفته. دوستم که 4 ميليون حقوقشه تعلق گرفته ....

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۳۲

اون ممه رو لولو برد داداش

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۴۰

من يک زن بدبخت هستم و حقوق بسيار کم با دو فرزند دارم چرا سبد کالا به من تعلق نگرفته

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۶:۵۰

من بازنشسته ام پيامک دادم به من سبدکالاتعلق نميگيره دولت ماواقعا داردچ يکارمي کند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۷:۲۰

از عجايب روزگار است که آقاياني که حقوق چند ميليوني ميگيرند شامل اين طرح هستند و اقشار کم درامد را در بر نميگيرد.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۷:۲۶

چرا کارگران بالاي 500 هزارحقوق سبد کالا نگيرند اما کارمند با هر حقوقي ولو10 ميليون يا بيشتر بهش سبد کالا تعلق بگيرد؟اين يک تبعيض آشکار و بي عدالتي نيست؟شما بگين

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۷:۳۲

اين طور که معلومه به هيچ کس تعلق نگرفته. آيا کسي هست که بهش تعلق گرفته باشه. اگه هس يه کامنت بذاره تا لااقل مطمئن شيم همچين چيزي لااقل وجود داره.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۸:۱۸

چراخانواده معظم شهدا وجانبازان محترم دردريافت سبد کالا منظور نشده اند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۸:۲۲

من مستمري بگير ارتش مي باشم ولي سبد کالايي تعلق نگرفته لطفاٌ راهنمايي بکنيد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۸:۳۱

آيا نبايد به کشاورزاني که بيمه نيستند و يا کارگراني که هيچ گونه بيمه اي ندارند سبد کالايي تعلق گيرد ؟ واقعا بي عدالتي محض است . :|

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۸:۳۶

بابا خجالت بکشيد ....من کارگر قراردادي هستم ..مسئول من بادوميليون حقوق چون کارمند رسمي دولته کالا ميگيره .انوقت من با ماهي ششصدو پنجاه حقوق تعلق نميگيره ...خبرنگاران بخاطر انکه بهشون گير ندن بهشون کالا دادن که صداي کسي در نيارد ...

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۸:۴۲

مسئولين محترم، من هم فارغ التحصيل بيکار هستم هيچ بيمه‌اي هم ندارم. زندگي‌ام به سختي ميگذره، چرا سبد کالا به من تعلق نمي‌گيرد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۹:۲۰

من بمدت 45 روز است که بيکار شده ام و منتظر دريافت بيمه بيکhري ميباشم ايا اين انصاف است که سبد کالا به من و همسرم تعلق نگيرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۱۹:۵۷

بابا اين چه بساطي طرف بساز بفروش سالي حداقل 100 ميليون در آمد داره بهش تعلق گرفته ولي من کارمند مستأجر با دو تا بچه ول معطلم.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۰۴

واقعا جاي تاسف داره ک کارگران مملکتمون ک از صبح تا شب جون ميکنن و هشتشون گروي نهشونه سبدکالا نميگيره اونوقت ب کسايي ک درامدشون بالاي 1 تومنه تعلق ميگيره !!!! کاش حداقل ادعــــــــــــــــــاي عــــــــــــدالت نميکردن!ب اين ميگن عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۱۳

پس تکليف روستاها چي دولت تدبير واميدي

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۱۴

آقايان و خانمها من يکسال است ازدواج کردم و بيکار هستم نه خودم نه همسرم از هيچ کجا حقوق نميگيريم و تا حالا هم با پولهاي کادو عروسي داريم زندگي ميکنيم جالب است بدانيد به من و همسرم سبد کالا تعلق نگرفته!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۱۸

من يه داور فوتبال هستم و کار ديگه اي ندارم بيمه هم نيستم . چرا به ما نبايد تعلق بگيره .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۳۰

سلام آخه اين چه قانوني تو اين اوضاع که يک وعده ناهار که فقط سيب زميني باشه واسه يه خونواده سه نفري 11هزار تومان تمام ميشود واي به حال کارگري که اجاره نشين باشه و بچه مريض ديگه بايد با دست خودش گورشو بکنه کي باور ميکنه از عيد گذشته ما يک کيلو هم گوشت نه سفيد و نه قرمز نتونستيم بخريم حالا به ما پيامک ميدن به شما تعلق نميگيرد اما به دوستمون که 2500000حقوق ميگيره تعلق گرفته

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۴۶

من دانشجوي متاهل هستم، از طريق دفتر رفاه دانشگاه هم ثبت نام کرده بودم ولي به منم تعلق نگرفته!. البته من حساب سرپرست خانوار ندارم، شايد به خاطر اون باشه(يارانم به حساب پدرم واريز مي شود). کجا بايد سوال کرد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۴۶

متاسفانه در حق بسياري از جمله كارگران ساده رانندگان درون وبرون شهري كشاورزان وبسیاري از خانوار ها كه اصلا حقوق دريافت نمي كنند وتحت پوشش هيچ بيمه اي وهيچ ارگاني نيستند وحال اين چنين افراد سبد كالا دربافت نمي كنند و فراموش شده اند باعث تاسف است

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۰:۵۷

سلام اصلا مگه کارمند و کارگري زير 500 تومن ميگيره؟ حداقل حقوق 500 تومن تعيين شده امسال. اگر نمي خوايد سبد بديد، نديد. لازم به اين همه منت نيست

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۱:۳۵

ايا سبد کالا ب من تعلق ميگيرد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۱:۴۰

خوب کاري کرد دولت دستش درد نکند همه مردم که نبايد يارانه بگير هستند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۱:۴۴

من كارمندم هيچ وقت هم به موقع حقوق نمي گيرم و مستاجرم ...به من هم تعلق نميگيره بعد دوستم كه 3 تا ماشين داره و يه خانه 3 طبقه بهش تعلق گرفته ...

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۰

من يك زن تنها هستم و يارانه ام را از طريق بهزيستي در قسمت زنان بي سرپرست ثبت نام كرده بودم ولي جالبه كه الان سبد به من تعلق نميگيره

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۶

شماره ملي همسايمون رو از روي قبض اشتباهي که توي خونه ما انداته بودن داشتم وارد کردم! و همنينطور که حدس ميزدم بله! به ايشون تعلق گرفته! ماهانه 3.700.000 حقوق ايشون هست و بازنشسته نظامي هست! اونوقت من بيکار و پدر بازنشسته و برادران راننده و خواهر دانشجو ... هيچکدام تعلق نگرفته!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۱:۵۸

سلام من کارگرم همکارم خونه وماشين بنامشه سبد کالا بهش تعلق ميگيره اما من که هيچي بنامم نيست نه پدرم هم کارگره هيچ اموال منقول و غيره نداره اونم تعلق نميگيره چرا چجوري ارزيابي شده

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۰۴

واقعا خجالت آوره کارکنان دولت از نطر مزايا امکانات و تسهيلات بيشتر از بقيه افراد جامعه دارند و تقريبا دررفاهند در حالي که مستمري بگيران از اقشار مستضعف جامعه هستند و اکثرا محروم شده اند از اين سبد واي بر اين عدالت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۱۰

با سلام و خسته نباشيد از شما عزيزان زحمتکش/اين چه عدالتي هست که بايد يک کارمند ماهانه 4000000تومان حقوق بگيرد و خانمش 1000000تومان که جمعابرجي5000000تومان بگيرد بايد سبد کالا بگيرد و من کارگر تنها برجي650000تومان نبايد سبد کالا بگيرم/يعني اين عدالته؟؟!!! و از قبيل اين و من خيلي ها هستند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۱۴

نفر داريم داره 3 ميليون حقوق مي گيره بهش سبد کالا دادند به کارگر بد بختي که ذير 1ميليون ميگيره ندادند عجب دولت تدبير و اميدي!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۲۷

به خدا مونديم چيکار کنيم!چرا بايد به کارگر معدني که شيفته شبه و شبا تو سرماي زير صفر آذربايجان غربي داره کار ميکنه سبد تعلق نگيره!و اونوقت به امثال حقوق بگيرها و کارمندها و رئيس هايي که شباراحت زير پتو تو يه جاي گرم و نرم خوابن تعلق بگيره... در حالي که گرفتن يا نگرفتن اين سبد هيچ تاثيري تو زندگيشون نيمذاره وفقط صداي قهقه هاشون بلندتر ميشه و به ريش ما ميخندن! آخه اين انصافه..اين بود دولت تدبير و اميد... مهني عدالت و اميد هم فهميديم...خدايا آخه تا کي!! بسه ديگه...

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۲۸

من از کارکنان پيمانکاري شرکت نفت هستم با حقوق 800 به من تعلق نگرفته ولي همکار رسمي من با حقوق ماهيانه 4.5 ميليون تعلق گرفته واقعا خنده داره

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۴۷

من کارگر قرار دادى هستم باحقوق پايه وزارت کار واقعا درسته اين کجاى عدالته چرا جار ميزنيد که به کارگران تعلق مى گيرد دولت تدبير واميد که مى گن اينه

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۲:۵۹

همسرم کارگرساختماني هست ودفترچه تامين اجتماعهي مشاغل ازاددارد .چرابه ماسبدکالاتعلق نگرفت.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۰۶

با سلام من 5 ماه بيکارم از هيچ جا هم هيچ در آمدي ندارم تازه هم بچه دار شدم .دانشجو هم هستم ولي از سبد خبري نيست چرااااا؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۱۶

خيلي جالب است کارمنداي دولت که خقوقي چندبرابرکارگران ميگيرندسبدکالاميگيرندولي کارگران نميگيرند.مثلاکارمنداي بانک قوامين که بيمه نامين اجتماعي دارندنميکيرندولي کارمنداي بانکهاي دولتي که 2-3برابرماخقوق ومزاياوپاداش ووام ميگيرندبهشون تعلق ميگيره.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۱۶

سلام من سرپرست يک خانواده 5نفره هستم ومن ماهانه 500هزارتومان تا 550هزار تومان دريافت ميکنم من فقط 300 هزار تومان قسط ميدهم اينم عدالت شماست که به منم سبد کالا تعلق نميگره.....!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۱۷

اخر الزمان شده به ادمهاي بيکار نمي دهند اما شاغل ها مي گيرند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۳۶

خب عزيزان معني عدالت را هم فهميديم عدالت يعني مستمري بگيران تامين اجتماعي با 600 تومن حقوق ثروتمندتر از کارمندان دولت با 1تا5ميليون حقوق هستند و سبد کالا به ان ها نبايد تعلق بگيرد مرسي

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۴۱

من يه زن سرپرست خانواده هستم با ماهي 650000 تومان حقوق و سبد کالا به من تعلق نگرفته است. من دو دختر دارم.خودم از بيماري تومور مغزي رنج ميبرم و پول دکتر و دارو ندارم.دختر کوچکم به خاطر نداشتن هزينه دانشگاه ترک تحصيل کرده است و دختر بزرگم هم 3 سال است که عقد است و پول خريد جهزيه اش را ندارم.اين حقوق قفط خرج قسط بانک و نون بخور و نمير ما ميشود. آخه خداوکيلي اين عدالته؟ اين بود دولت تدبير واميد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۲ ۲۳:۵۰

اين سبد يارانه ففط به نفع هنديها شدو اقايان کارمند دولت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۰۵

پدرمن شغل آزادداره.درآمد خوبي هم نداريم وبعد دانشگاه بي کار مي گرديم دنبال يه قرون پول!!! چرابه ما تعلق نگرفته؟ بر چه اساسي اين تقسيم بندي صورت گرفته؟چه کار کنيم نه طلابيم ونه کارمند دولت که هر ماه حقوقشون راست ميره تو جيبشونه؟؟؟؟؟؟ کي جواب ميده؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۱۷

تورابخدابا630هزارسبد کالا بهت تعلق نميگيره باز عيبي نداره باجناق بيچاره ام کارگر نقاشي ماشين تعلق نميگيره خواهر خانمم سرپرست خانواره با ماهي 450هزار

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۴۳

كسى كه حقوق بگيرهيچ ارگان خاصى نيست شغل آزادوحتى درامدى هم نداردوياجوازميوه فروشى درشهر كوچكى بافروش كل روزانه پنجاه هزارتومان كه شايد سود آن فقط كفايت پرداخت قبوض مصرف انرژى خانگى نباشد به چه معيارى سبدتعلق نگرفته.لطفادرسايت اطلاع رسانى فرماييدآيااميدى هست تاعدالت بيشترى صورت پذيرد. .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۴۴

با سلام اينجانب مستمر بگير تامين اجتماعي هستم با حقوق دريافتي 4871925 ريال و حقوق تکميلي که دريافت مي کنم 538 تومان است و 300 هزار تومان را قسط مي دهم شما خودتان فکر کنيد که من مي توانم با 238 تومان زندگي کنم عروس و داماد نوه 4 تا فرزند دارم آيا مي توان زندگي کرد که شما يک سبد کلا را هم از ما دريغ مي کنيد واقعا انصاف است با تشکر و سپاس

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۴۵

من را بگو که براي ثبت نام در دانشگاه حدود 80.0000 تومن خرج کردم از شهرستان رفتم دانشگاه مدارک دادم ولي حالا بهم تعلق نگرفته خدا از سر تقصيراتشون نگذره جون دانشگاه تاکيد کرده بود حضوري مدارک بدهيم حالا هم که اسممون نيست..

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۴۸

کاري به کار دادن يا ندادن سبد کالا ندارم چرا مسئولي پاسخگوي اين همه ملت نيست چرا شفاف نمياند با مردم صحبت کنند.منظور از اين بي اعتنائي چيه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۵۰

سلام من عضو صندوق اعتباري حمايت از هنرمندان هستم ولي سبد کالا به من تعلق نميگيرد چون که هنوز تامين اجتماعي بيمه مرا صادر نکرده

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۰:۵۳

سلام وخسته نباشيد من يكي از شهر وندان هستم كه مستمري بگير پدرم هستم .و دليل نداره كه سبد كالا بمن تعلق نگيره اينحق منه كه از يارانه كشورم برخوردار باشم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۱:۱۸

سلام من بيکارم وتحت پوشش هيچ ارگاني نيستم اين انصافه سبد کالايي به ما تعلق نگيرد مچکرم دولت تدبير واميد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۱:۵۲

و اين است عدالت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۲:۱۷

سلام واقعا متاسفم چرا براي بازنشستگان كشوري و لشگري سقف حقوق مشخص نكردند و فقط براي قشري كه مستحق دريافت مي باشند بهانه گيري كردند اين بود عدالت دولت تدبير و اميد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۲:۳۵

با سلام خدمت شما و دولت عدالت محور عجب عدالتي من متأهل داراي خانواده پنج نفره برقکار ساختمان بدون بيمه از 12 ماه 6ماه بيکار يک ماه نتونستم گوشت بخرم خودم و خانوادم دلمون به اين سبد کالا خوش بودممنون از لطف اين دولت آفرين به اين عدالت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۷:۵۶

ميگن زير 500 هزار تومان قرار نگيره بالاي يک ميليون قراره دوبرابر ديگران سبد کالايي بگيره اين ديگه چه جورش خدا ميدونه

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۷:۵۸

واقعا كه با اين بي برنامگي دولت يازدهم دست مريزاد بر دولت دهم كه دل هيچ كس را نشكست جالب اينجاست كه افراي را مي شناسم با درامد عالي و اختصاص سبد كالايي و افرادي كه حتي مستاجر و درامد پايين داشته محروم از اين سبد كالايي ديدم ان هم با چشم خودم اولين برنامه ريزي اقتصادي دولت يازدهم به گل نشت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۰۳

دريغ و افسوس که باز کارگر و کارمند له شدند و پولدارها، پولدار تر. آخه دولت اعتدال داريم ديگه

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۰۵

باباي من بيکاره و بيمه هم نيستيم چون قبلاً بنا بوده الان فرتوت شده و نميتونه کار جدي انجام بده به ما تعلق نگرفته به خواهرم اينا هم تعلق نگرفته شوهر کارگر با دوتا بچه تو خونه اجاره اي ... دولت تدبيرو اميد!!!!!!!!!!

avatar

من کارگرم ويک بچه يک ساله دارم ترمي فلان قدر براي دانشگاه ميدم روزي14ساعت کارميکنم کلا حقوقم800ميشه اجاره خونه و قسدام فقط صدوسي برام ميمونه.من حقم سبدنيست که بچم دوماهه تخم مرغ نخورده؟حاشابه عدالتتون!!!!!خداجوابتونوبده.من اونقدري عزت نفس دارم که سبدي که نهايت صدتومن نميشه روگدايي نکنم ولي ميخام بگم کجاييدهواداران تدبير و اميد؟ احمدي‌نژاد يادت بخير

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۱۲

به نظر من بايدسبد کالا بايد به همه خانواده ها تعلق بگيرد. الان خيلي از خانواده هاي ضعيف و کارگر نمي توانند سبد کالا دريافت نمايند در حالي که کارمندان بانک اين سبد را مي گيرند.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۴۴

دولت گفته بود اقدام شوک آور انجام نخواهد داد اصلا شرط درآمد ماهانه نبود.سالي که نکوست از بهارش پيداست.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۴۶

باسلام-يعني ما محتاج يه چندرقاز سبد بي ارزشيم اين سبد توهين به ملت ده برابرش هزينه ميكنيم هرماه اين سبد واقعا گرهي از ماباز ميكنه؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۴۸

از قديم گفتند سفره اي که باز نشه يک عيب داره ولي اگر باز شد هزاران عيب اين حکايت سبد کالاست .کسي اجبار نداشت اين اتفاق بيفته حالا که افتاده سبب تبعيض واختلاف مي شود لطفا کارشناسي ومديريت صحيح بشود تا هدف خير دولت به شر تبديل نشود.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۵۳

سهم كسانيكه بيمه كانون سردفتران و دفترياران هستند كجا ست؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۵۴

من کارگر شرکتي هستم که 80نفر دارن کار ميکنند افرادي که حقوق ماهيانه شان از يک ميليون تومان بيشتر بوده سبد تعلق گرفته ولي افرادي که 700000هزارتومان وپايين بوده تعلق نگرفته عدالت کجاست؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۸:۵۸

کارمند هستم ازورامين تا انقلاب که حدودرفت وبرگشت 110کيلومتر است رفت وآمدميکنم دريافتي مهم600هزارتومان است با سه وچهار تا قسط بهم تعلق نمي گيرد دست شما درد نکنه به اين ميگن عدالت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۰۰

وقتي دولت که جاي پدر خانواده هست نميتونه آمار درستي ازاوضاع خانوادش داشته باشه چطور ميخواد عدالت رو بين بچه هاش رعايت کنه.به تقي ميده بعد يادش مياد نقي هم بو که يادش رفته بود.بيچاره نقي

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۰۳

خيلي جالبه .در اداره ماسبد کالا شامل پزشکان اداره شده ولي به کارگران خدمات سبد تعلق نگرفت .نکنه از آمار دولت قبلي استفاده شده ؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۰۷

اصلا"مبحث اين سبد باز نميشد خيلي بهتر بود باعث دلسردي و ناميدي اجتماعي شده .دولت هزينه اين سبد را صرف کنترل بازار ميکرد تا همه مردم از آن استفاده ميکردند.

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۰۸

مگه ما که حقوق بگير نيستيم چيزي نمي خوريم

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۱۱

با سلام اينجانب سرپرست 2فرزند هستم الان برچه اساسي طرح تقسيم سبد کالا صورت گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۱۶

من مستمري بگير هستم وماهي500 هزار تومان درامد دارم ولي چرا سبدکالابه من تعلق نگرفته؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۲۴

سلام، اين چ عدالتيه ؟ همسر من و پدرم فوت کرده اند منه بيمه دارم و نه حقوق بگير هستم و عضو هيچ سازماني هم نيستم و با کمک مردم زندگي ميکنم چرا سبد کالا به من تعلق نگرفته است !

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۴۸

واقعاً گل کاشتيد . در اداره ما اينجانب حقوقم از همه کمتر است به من شامل نشده ولي به همکاران بالاي يک و نيم ميليون تومان تعلق گرفته. اين سبد تنها به کارگران بايد داده بشه .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۰۹:۵۴

خيلي جالبه من سرپرست خانوارم 3 فرزند صغير دختر دارم.پيامي که فرستادم جوابش اين بود که به شما تعلق نمي گيره.سوالم اينه به منه يتيم دار تعلق نميگيره پس به کي تعلق ميگيره؟!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۲۰

صد رحمت به احمدي نژاد که لااقل پارسال به هر نفر هشتادو پنج تومن داد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۲۳

بالاخره خصوصي سازي هم به اين نتيجه الحمد الله رسيد که معني خصوصي وخصوصي سازي يعني چه و فهميد همه را در مهماني مشارکت دهد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۱

تاکي اين بي عدالتي در جامعه ما هست تا کي ثروتمندان بايد شاهانه زندگي کنند ولي بقيه بايد کاسه گدايي در دستانشان باشد پس کيست که از ما حمايت کند

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۱

واقعا متاسفم براي اين عدالت

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۳ ۱۰:۵۳

من يک کارگر هستم و حقوقم 460 هزار تومان و مستاجر هم هستم به من ميگن سبد کالا تعلق نميگيره به من تعلق نميگيره پس به کي تعلق ميگيره؟ از منم بيچاره تر هست تو اين دنيا؟

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۱۸:۰۱

آيا به من سبد کالا تعلق مي گيرد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۷ ۱۹:۳۷

باتقديم سلام " ايتجانب حسين حميدي نکو پيرمرد 84ساله متولد 1309 ،ازکار افتاده ، بدون کار وکاسبي وفاقد هرگونه درآمد ،ساکن همدان محله خضر ، سرپزست خانوار ، متقاضي دريافت سبد کالا هستم خواهشمند است که دستور به اقدام فرمائيدمتشکرم.ضمنا کد ملي من 6479731603 ميباشد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۳۰ ۱۱:۰۱

آيا من که قبلا اعلام شده به تو تعلق ميگيرد ولي زمان دريافت اعلام شد به تعلق نمي گيرد

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۰۲ ۱۴:۳۸

به قران ما مستاجريم،ماشين نداريم بيمه نيستيم.چرا به ما نميديد.به خدا احتياج دارم.