• دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92111409824

تحویل همزمان دو سبد کالا به جاماندگان در اسفندماه

تحویل همزمان دو سبد کالا به جاماندگان در اسفندماه

مشمولانی که موفق به دریافت سبد کالای خود در مرحله اول نشده‌اند می توانند در مرحله دوم دو سبد کالا به طور همزمان تحویل بگیرند.

مشمولانی که موفق به دریافت سبد کالای خود در مرحله اول نشده‌اند می توانند در مرحله دوم دو سبد کالا به طور همزمان تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اظهارات مدیر اجرایی طرح سبد کالای حمایتی، توزیع سبد کالایی در مرحله اول به نحوی است که اگر برخی از مشمولان به هر دلیل نتوانستند سبد کالای خود را به هر دلیل دریافت کنند این امکان وجود دارد که در مرحله دوم دو سبد کالا را همزمان دریافت کنند.

بنابراین متقاضیان دریافت سبد کالایی اگر نتوانستند سبد خود را در مرحله اول دریافت کنند هیچ نگرانی دراین زمینه وجود نخواهد داشت و می توانند در مرحله دوم در اسفندماه همزمان دو سبد کالا دریافت کنند.

اختصاص سبدهای کالایی تا زمانی ادامه خواهد داشت که وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمان مقرر و تعیین شده سبدها را توزیع می کند که تاکنون اختصاص آن در دو مرحله برای امسال قطعی شده است و پس از پایان پروسه تامین و توزیع اگر کسی سبد کالای خود را دریافت نکرده باشد دیگر نمی تواند برای دریافت آن به مراکز توزیع مراجعه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۱۵ ۱۷:۰۶

خدا بداد اين فقير فقرا برسد

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۴:۲۰

ضمن سلام و خسته نباشيد خدمت مسولين محترم.نامبرده دانشجوي متاهل و از قشر ضعيف مملکت مي باشم.ولي سبد کالا بهم تعلق نگرفته است.خواهشمندم مجددا بررسي و استعلام و نتيجه از طريق جيميل اطلاع دهيد. با تشکر از همکاري و زحمات آن مقام محترم .

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۴:۲۷

کشتي ما را با اين سبد کالاتون

avatar
۱۳۹۲-۱۱-۳۰ ۱۰:۲۰

ايا در دور بعد به بازنشستگان تامين اجتماعي سبد کالا تعلق ميگيرد