• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 92112215622
  • خبرنگار : 71132

/حضور مردم؛ راز ماندگاری نظام اسلامی/

غفوری‌فرد: باید برای حفظ استقلال کشور هزینه شود

غفوری‌فرد: باید برای حفظ استقلال کشور هزینه شود

یک عضو شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت حفظ استقلال کشور در سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تاکید کرد: باید برای حفظ استقلال هزینه شود.

یک عضو شورای انقلاب فرهنگی با تاکید بر اهمیت حفظ استقلال کشور در سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،تاکید کرد: باید برای حفظ استقلال هزینه شود.

محمدحسن غفوری‌فرد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آنچه در دوران انقلاب موجب پیروزی ملت ما شد، توحید کلمه و کلمه توحید بود.

وی افزود: نیروی اصلی ما در آن زمان همین وحدت و یکپارچگی بود. رژیم در آن زمان از همه امکانات برخوردار بود و به قول خودش بزرگترین ارتش غیرهسته‌ای دنیا و حمایت شرق و غرب عالم را داشت.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما ما در آن زمان دست خالی بودیم و همین وحدت کلمه عامل اصلی قدرت ما هم در پیروزی انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس و مشکلات بعد از آن بود.

غفوری‌فرد اضافه کرد: وحدت کلمه، اتحاد همه مردم و مسوولان رمز پیروزی ما بوده است. همه ما ایرانی‌ها و مسلمان‌ها برای وطن خود ارزش قائل بودیم و همه تلاش‌مان این بوده که دچار تفرقه و اختلاف نشویم.

وی یادآور شد: مهم‌ترین عامل برای یک ملت استقلال است. شرف، عزت، اقتدار و عظمت یک ملت در گرو استقلال آن است و همه چیز باید برای حفظ استقلال کشور هزینه شود.

این نماینده پیشین مجلس همچنین تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را به دشمنان می‌رساند که این ملت با اقتدار از نظام دفاع می‌کند.

غفوری‌فرد با تاکید بر اینکه "حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه‌تر از هر سال بوده است"، گفت: امروز بعد از سی‌وپنج سال، مردم از همیشه باشکوه‌تر و با طراوت بیشتری در راهپیمایی شرکت کردند.

به گفته این عضو شورای انقلاب فرهنگی، حضور مردم در راهپیمایی امسال پرنشاط‌تر بوده است.

غفوری‌فرد افزود: حضور پرشکوه مردم این پیام را به دشمنان می‌رساند که ملت با قدرت ایستاده‌اند و از نظام خود دفاع می‌کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با توجه به حضور پرشکوه مردم، مسوولان و مردم باید با یکدیگر وحدت داشته باشند، گفت: وحدت مردم و مسوولان اقتدار و پشتوانه اصلی نظام است. مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بمب هسته‌ای ما همین مردم هستند و می‌توان گفت که عزت نظام در گروی عزت مردم است.

غفوری‌فرد در پایان گفت: هر زمان که این مردم احساس کنند، موضوعی نظام را تهدید می‌کند، حضور خود را پررنگ‌تر کرده تا اقتدار نظام را بیشتر از گذشته نشان دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha