• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92112215800
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

پایان لیگ برتر شطرنج با قهرمانی تیم شهر آتیه

دور پایانی رقابتهای لیگ برتر شطرج باشگاههای کشور، جام اندیشمندان با قهرمانی تیم آتیه شهر پایان یافت.

دور پایانی رقابتهای لیگ برتر شطرج باشگاههای کشور، جام اندیشمندان با قهرمانی تیم آتیه شهر پایان یافت.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر که از شهریور ماه با حضور 10 تیم از سراسر کشور آغاز شده بود، با قهرمانی تیم آتیه شهر به میزبانی تبریز به کار خود پایان داد.

در دور پایانی این پیکارها، تیم شهر آتیه با 58.5 امتیاز مقام نخست و تیمهای شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب جایگاههای دوم و سوم رقابتهای این دوره لیگ برتر شطرنج کشور را از آن خود کردند.

تیم قهرمان با ترکیب بازیکنان و استاد بزرگانی چون پوریا درینی، پویا ایدنی، مرتضی محجوب، حامد موسویان، ابراهیم احمدی نیا و منیره علی فقیر نواز با ارائه ی بازی های قدرتمند ، جام قهرمانی را به تهران آوردند.دور پایانی رقابتهای لیگ برتر شطرج باشگاههای کشور، جام اندیشمندان با قهرمانی تیم آتیه شهر خاتمه یافت.

دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر که از شهریور ماه سال جاری با حضور 10 تیم از سراسر کشور آغاز شده بود ، هجدهم الی بیست و یکم بهمن ماه با قهرمانی تیم آتیه شهر به میزبانی تبریز به کار خود پایان داد.

در دور پایانی این پیکارها، تیم شهر آتیه با 58.5 امتیاز مقام نخست و تیم شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب جایگاههای دوم و سوم رقابتهای این دوره لیگ برتر شطرنج کشور را از آن خود کردند.

تیم قهرمان با ترکیب بازیکنان و استاد بزرگانی چون پوریا درینی ، پویا ایدنی ، مرتضی محجوب ، حامد موسویان ، ابراهیم احمدی نیا و منیره علی فقیر نواز با ارائه بازیهای قدرتمند ، جام قهرمانی را به تهران آوردند.

تیم قهرمان این دور از رقابتهای لیگ برتر به عنوان نماینده ایران در رقابتهای جام باشگاههای آسیا که فروردین 1393 در العین امارات برگزار می شود، حضور می یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha