• جمعه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 92112517339

ملوان به فینال جام حذفی فوتبال بانوان رسید/ آینده‌سازان اعتراض کرد

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی به فینال جام حذفی رسید.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی به فینال جام حذفی رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه دیدارهای جام حذفی فوتبال بانوان، ملوان بندرانزلی مهمان آینده‌سازان اصفهان بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و فینالیست شد.

قرار است این تیم در مرحله نهایی این رقابت‌ها مقابل برنده دیدار تیم‌های پالایش و گاز ایلام و دلوارکشتی بوشهر قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، در حالی ملوانی‌ها به فینال این مسابقه‌ها راه پیدا کردند که در ابتدای برگزاری لیگ درودگر مدیرعامل سابق باشگاه ملوان اعلام کرده بود این تیم در جام حذفی حضور نخواهد داشت. امروز هم پس از آنکه آینده‌سازان اصفهان مقابل ملوان شکست خورد، مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان به فدراسیون فوتبال اعتراض کرد که چرا اجازه حضور به باشگاه ملوان در این مسابقه‌ها داده شده است در صورتی که آن‌ها پیش از این اعلام کرده بودند در مسابقه‌های جام حذفی شرکت نمی‌کنند.

فاطمه‌ علیپور مسئول کمیته مسابقه‌های فوتبال بانوان در این باره به ایسنا گفت: یک روز پیش از آغاز مسابقه‌های جام حذفی مسئول جدید باشگاه ملوان با این تیم جلسه‌ای داشت و قرار شد که آن‌ها در جام حذفی شرکت کنند و حتی نامه‌ای را به فدراسیون ارسال کردند. البته من در آن زمان مخالف حضور ملوان بودم چون قرعه‌کشی انجام شده بود اما با مشورتی که با خانم شجاعی داشتیم و اینکه می‌خواستیم تمام تیم‌ها در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، در نهایت با حضور این تیم و پاس در جام حذفی موافقت شد.

وی با بیان اینکه ما پیش از این هم به تیم‌های لیگ برتر اعلام کرده بودیم که باید در جام حذفی حضور داشته باشند افزود: این توضیح را به مدیرعامل آینده‌سازان دادم که مسئولان برگزاری این مسابقه‌ها به عنوان نماینده تیم‌های لیگ برتر در مراسم قرعه‌کشی حضور داشتند و حتی برنامه‌های مسابقه‌های این تیم‌ها هم مشخص بوده است و اگر تیمی حاضر به مسابقه نمی‌شد کمیته انضباطی درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کرد. اما به هر حال ملوان حتی پیش از مشخص شدن نتایج هفته نخست درخواست حضور در مسابقه‌ها را داشت که در اولین بازی هم حریفش مقابل این تیم حاضر نشد و میزبانی با ملوانی‌ها بود که در نهایت هم با نظر کمیته انضباطی این بازی سه بر صفر به نفع ملوان به پایان رسید. اما این گونه نبوده است که ملوان تنها با امتیازهای کمیته انضباطی فینالیست شده باشد بلکه آن‌ها دو بازی دیگر را هم انجام دادند و به فینال رسیدند.

به گزارش ایسنا، جام حذفی فوتبال بانوان برای اولین بار امسال برگزار شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha