• دوشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92112819473
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

بیسوادی بلای جان مالباخته شد

بیسوادی بلای جان مالباخته شد

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از دستگیری سارق اینترنتی حساب بانکی شهروندان در شهرستان بجنورد خبر داد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی از دستگیری سارق اینترنتی حساب بانکی شهروندان در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگرد سهیل خاکشور صبح امروز در این رابطه افزود: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه از فردی ناآشنا جهت دریافت وجه نقد از دستگاه عابر بانک درخواست کمک کرده است که وی به صورت غیر مجاز از حساب بانکی اقدام به برداشت مقداری وجه نقد کرده است، بلافاصله موضوع را در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های ماموران مشخص شد که متهم ضمن کمک به شاکی به برداشت مقداری وجه نقد از حساب بانکی قربانی اقدام کرده است.

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی تصریح کرد: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای را که اقدام به سرقت وجه نقد از حساب بانکی قربانی کرده بود را شناسایی و دستگیر کنند.

خاکشور یادآور شد: سارق در بازجویی بعمل بزه انتسابی خود را پذیرفته و به سرقت یکصد هزار تومان وجه نقد از حساب قربانی اعتراف کرده است.

وی گفت: متهم در ادامه بازجویی‌ها اذعان داشته که با توجه به بیسواد بودن شاکی و عدم آشنایی وی با کارکرد دستگاه عابر بانک، به دلیل نیاز مالی و وسوسه‌های شیطانی ضمن کمک به شاکی مبلغی را به حساب خودم انتقال داده و جهت امورات شخصی استفاده کرده‌ام.

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

خاکشور در پایان به شهروندان توصیه کرد، هیچ‌گاه اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و از قرار دادن این اطلاعات کنار کارت جداً خودداری کنند، رمز کارت‌های بانکی را هر ماه تغییر داده و از رمزهای پیش گزیده و تکراری استفاده نکنند و به افراد غریبه اعتماد نکنند و اطلاعات بانکی خود را در اختیار آنان قرار ندهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha