• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 92120200573

حسین ساوه شمشکی: در مارپیچ بزرگ بهتر از المپیک قبلی نتیجه گرفتم

حسین ساوه شمشکی: در مارپیچ بزرگ بهتر از المپیک قبلی نتیجه گرفتم

المپین زمستانی ایران می‌گوید: در رقابتهای مارپیچ بزرگ تلاشم را کردم تا نتیجه‌ای بهتر از المپیک زمستانی 2010 قبل کسب کنم.

المپین زمستانی ایران می‌گوید: در رقابتهای مارپیچ بزرگ تلاشم را کردم تا نتیجه‌ای بهتر از المپیک زمستانی 2010 قبل کسب کنم.

حسین ساوه شمشکی که در المپیک 2010 در رده هفتادم مارپیچ بزرگ قرار گرفته بود، در المپیک سوچی در مکان 55 ایستاد تا نسبت به چهار سال قبل نتیجه‌ی بهتری را ثبت کند.

وی در گفت گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطر نشان کرد: در رقابتهای مارپیچ بزرگ و در مانش اول کمی به مشکل خوردیم. نداشن شناخت کافی از مسیر و کمی هم جو المپیک سبب شد تا نتوانم نتیجه دلخواهم را بدست بیاورم. البته نتیجه بهتری نسبت به المپیک قبلی گرفتم.

او با اشاره به سطح بالای رقابتهای اسکی آلپاین در بازهای المپیک زمستانی ۲۰۱۴، ادامه داد: در مانش دوم با توجه به شناخت بهتری که از مسیر پیدا کرده بودم توانستم بهتر کار کنم؛ گرچه می‌توانستم نتیجه‌ای بهتر هم بگیرم.

ملی پوش اسکی آلپاین ایران افزود: فراموش نکنیم بازیهای المپیک بزرگ‌ترین رویداد ورزشهای زمستانی است و تمام کسانی که پا به این عرصه می‌گذارند با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کنند. البته اگر ما هم مانند اسکی بازان کشورهای اروپایی در طول سال پیوسته اسکی کنیم و به اردوهای خوبی برویم مطمئنا نتیجه‌ بهتری می‌گیریم.

ساوه شمشکی همچنین به بهبود رکورد خود در این بازی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشحالم که توانستم رکورد خودم را بزنم. البته شرایط برف طوری بود که علاوه بر تلاش برای رکورد بهتر باید تلاش می‌کردیم تا به خط پایان نیز برسیم.

پرچم دار ایران در بازیهای المپیک زمستانی افزود: از حالا چهار سال تا بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ زمان داریم و می‌توانیم با یک برنامه ریزی خوب و برپایی اردوهای مناسب جایگاه خود را ارتقا دهیم. اسکی بازان ایرانی از نظر مسائل فنی و تکنیکی چیزی از اسکی بازان اروپایی کم ندارند، تنها تفاوت ما با آن‌ها تمرینات متوالی اسکی بازان اروپایی در طول سال و البته امکانات است.

ساوه شمشکی با بیان اینکه در ایران فقط می‌توان چند ماه اسکی کرد، تاکید کرد: فصل اسکی در ایران طولانی مدت نیست و همین امر به روند تمرینات ما لطمه می‌زند. البته برای رسیدن به جایگاه‌های بالا‌تر در المپیک باید کاری کنیم که اسکی باز تمام فکرش بر روی ورزش متمرکز باشد و در مورد دیگر مسائل دغدغه نداشته باشد.

او در مورد رقابتهای مارپیچ کوچک نیز گفت: شرایط مسابقات مارپیچ کوچک هم بسیار دشوار است و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در مارپیچ کوچک موفق باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha