• دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92120503021
  • خبرنگار : 71342

ناصر حسینی مهر: نباید انعطاف به خرج می‌دادم

ناصر حسینی مهر: نباید انعطاف به خرج می‌دادم

ناصر حسینی‌مهر که این روزها نمایش «هراکلس 5» را اجرا می‌کند همزمان با آخرین روزهای اجرای این نمایش گفت: اشتباه کردم انعطاف به خرج دادم.

ناصر حسینی‌مهر که این روزها نمایش «هراکلس 5» را اجرا می‌کند همزمان با آخرین روزهای اجرای این نمایش گفت: اشتباه کردم انعطاف به خرج دادم.

این کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ادامه داد: قرار بود نمایش ما 40 شب اجرا داشته باشد اما بعد ناچار شدیم به 17 اجرا راضی بشویم.

او یادآور شد: قراردادی که با تماشاخانه «ایرانشهر» داشتم که در اسفند 91 منعقد شده بود‌، برای 40 شب اجرا بود اما بعد گفتند همزمان با شما گروه دیگری از فرانسه در این تالار اجرا می‌رود اما بخش کوچکی از سالن را می‌گیرد تا اینکه یک ماه قبل از اجرا ،متوجه شدیم آقای علی راضی در نوبت اجرا است و تمام سالن را لازم دارد تا اینکه براساس توافق دو طرف قرار شد به جای اینکه همزمان با هم اجرا برویم‌، تعداد اجراهایمان را نصف کنیم اما به صورت تک اجرا به صحنه برویم.

حسینی‌مهر اضافه کرد: به هر حال اشتباه کردم که انعطاف به خرج دادم. چون وقتی اجرای ما از چهل اجرا به 17 اجرا رسید در حق جوانانی که یکسال وقت و زندگی خود را برای آماده کردن این نمایش گذاشته بودند ظلم کردم.

سرپرست گروه تئاتر شش خاطرنشان کرد: بعد از این ماجراها اول اعلام انصراف کردم اما بعد به این نتیجه رسیدم بچه‌های گروه سرخورده می‌شوند، به هر حال از این اجرا راضی نبوده و نیستم و این شرایط بر ما تحمیل شد.

این کارگردان تئاتر در عین حال از استقبال تماشاگران ابراز رضایت کرد و گفت: هرچند نمایش ما در مطبوعات بایکوت شد اما خوشبختانه تماشاگران بسیار زیادی داشتیم و هر شب سالن پر می‌شد. به همین دلیل معتقدم ما برنده این جریان هستیم چون گروه موفق شد این نمایش سخت را اجرا کند و از تماشاگر پاسخ مثبت بگیرد.

به گزارش ایسنا‌، نمایش «هراکلس 5» با گروهی از جوانان و دانشجویان تئاتر به صحنه می‌رود.

این نمایش فقط امشب و فردا شب 5 و 6 اسفند ماه اجرا دارد که براساس آن در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha