• شنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 92121006423
  • خبرنگار : 99999

نامه اعتراضی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به رئیس پارلمان نروژ

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با ارسال نامه‌ای به پارلمان نروژ به حضور مریم رجوی در کمیته روابط خارجه این پارلمان اعتراض کرده و نسبت به پتانسیل‌های تروریستی و ویژگی‌های فرقه‌ای گروهک تروریستی مجاهدین خلق هشدار داد.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با ارسال نامه‌ای به پارلمان نروژ به حضور مریم رجوی در کمیته روابط خارجه این پارلمان اعتراض کرده و نسبت به پتانسیل‌های تروریستی و ویژگی‌های فرقه‌ای گروهک تروریستی مجاهدین خلق هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری داشنجویان ایران(ایسنا) در این نامه آمده است: «فرقه تروریستی مجاهدین خلق سابقه ترور 12 هزار شهروند ایرانی، هزاران شهروند عراقی و هفت شهروند آمریکایی را در پرونده خود دارد. این فرقه هنوز از تمایلات تروریستی اش دست نکشیده و بر اساس گزارش نهادهای امنیتی همچون اداره فدرال امنیت آلمان توان و پتانسیل دست زدن به حملات خطرناک تروریستی را دارد. از طرفی رهبران آن هیچ گاه از گذشته تروریستی خود اظهار ندامت نکرده و اقدامات تروریستی صورت گرفته را از دستاوردهای خود تلقی می کنند. آنها حتی کوچکترین تغییری در نمادهای خود که منقش به سلاح است ایجاد نکرده اند.»

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم که بیشترین اعضاء آن را بازماندگان قربانیان حملات تروریستی فرقه مجاهدین خلق تشکیل می دهند ضمن تاکید بر سابقه تروریستی مجاهدین خلق، در نامه ارسالی با اشاره به فرقه بودن مجاهدین خلق، از کیش شخصیت رهبران، ساختار دیکتاتوری و غیر دموکراتیک و انزوای شدید اعضا به عنوان ویژگی‌های فرقه ای این گروه نام برده است.

این تشکل غیر دولتی می افزاید: «فرقه مجاهدین خلق در حالی به نقض گسترده حقوق بشری ساکنان لیبرتی ادامه می دهد که هیچ نهاد حقوق بشری برای پایان دادن به این وضعیت دخالت نمی کند. عوامل مجاهدین خلق به صورت سیستماتیک حدود سه هزار نفر را در یک کمپ به اسارت گرفته و نه تنها از ملاقات این افراد با خانوده های خود ممانعت به عمل می آورند که اجازه حضور رسانه ها در این کمپ را نمی دهند. وضعیت خفقان موجود سبب شده است تا از این افراد در راستای اهداف رهبران فرقه سوء استفاده شود. واداشتن آنها به اعتصاب غذا یکی از این موارد است."

این انجمن در پایان می نویسد: مریم رجوی یک تروریست است و پارلمان جای تروریست ها نیست. شایسته تر است به جای حمایت از یک تروریست شناخته شده برای انتقال ساکنان لیبرتی به کشورهای ثالث اقدامی صورت گرفته و این گونه از قربانی شدن این افراد به وسیله رهبران فرقه جلوگیری شود. حمایت از عوامل فرقه تروریستی مجاهدین خلق تنها به تداوم وضعیت اسفبار ساکنان لیبرتی کمک می کند و این نقض صریح حقوق بشر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha