• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 92121409429

آغاز برنامه سه‌ساله پنجم جهاددانشگاهی از تیر ماه

انتقاد فیض از وضعیت بودجه ایسنا و ایکنا

انتقاد فیض از وضعیت بودجه ایسنا و ایکنا

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با تشریح اهداف 9 گانه برنامه سه ساله پنجم جهاد دانشگاهی، گفت: برنامه سه ساله پنجم جهاد دانشگاهی اخیرا در کمیته فرهنگی تصویب شده و طی چند روز آتی در شورای علمی نیز به تصویب می‌رسد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با تشریح اهداف 9 گانه برنامه سه ساله پنجم جهاد دانشگاهی، گفت: برنامه سه ساله پنجم جهاد دانشگاهی اخیرا در کمیته فرهنگی تصویب شده و طی چند روز آتی در شورای علمی نیز به تصویب می‌رسد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مهدی فیض در هفتاد و دومین گردهمایی معاونین فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور، با اعلام آغاز برنامه سه ساله پنجم جهاد دانشگاهی از اول تیر ماه سال آینده، افزود: در این برنامه سعی شد یک سری شاخص‌های کلیدی به عنوان شاخص‌های ارزیابی مطرح شود و به شکل جزئی برنامه‌ها اشاره نشده است زیرا معتقدیم برنامه‌ها باید به اقتضای محیط مرکز طراحی شود.

اهداف 9 گانه برنامه سه‌ساله پنجم جهاددانشگاهی

وی با اشاره به اهداف 9 گانه برنامه سه‌ساله پنجم جهاددانشگاهی؛ یکی از اهداف این برنامه را برقراری توازن میان نقش‌های هفت گانه خواند و افزود: فارغ‌التحصیلان مقاطع مختلف باید از لحاظ فردی، عبادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و تعامل با خانواده و حفظ محیط زیست رشد داشته باشند که در سال 92 اختصاص بودجه به این نقش‌ها اتفاق افتاد و در برنامه سه ساله نیز افزایش حداقل 10 درصد اعتبار برای هر یک از نقش‌های هفت گانه دیده شده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه اکنون حدود 15درصد دانشجویان کشور تحت پوشش برنامه‌های جهاد دانشگاهی هستند، اظهار کرد: هر دانشجویی که 25 ساعت در طول سال از برنامه‌های جهاد استفاده کند تحت پوشش جهاد تلقی می‌شود که در برنامه سه ساله باید حدود 30 درصد دانشجویان تحت پوشش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچگونه نظرسنجی در خصوص میزان رضایت و اثربخشی دانشجویان از برنامه‌های جهاد در دست نیست، اظهار کرد: یکی از اهداف برنامه سه ساله افزایش اثربخشی و احساس رضایت است، بنابراین مرکز ایسپا در نظر دارد با یک نظرسنجی میزان رضایت دانشجویان را به دست آورد و بر اساس نظرسنجی و مطابق برنامه هر ساله باید به میزان 15 درصد رضایت دانشجویان افزایش پیدا می‌کند.

فیض نسبت تعداد دانشجویانی که در کارهای فرهنگی به جهاد کمک می‌کنند را به تعداد کارکنان "دو به یک" خواند که این نسبت در برنامه سه‌ساله باید به رقم پنج دانشجو به یک کارمند افزایش یابد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همچنین لزوم توجه به فعالیت‌های تخصصی را ضروری خواند و اظهار کرد:‌ اکنون هشت مرکز فرهنگی تخصصی تحت عنوان مراکز تخصصی نوع "ب " زیرنظر جهاد دانشگاهی فعالیت می‌کنند که تعداد این مراکز در طول برنامه سه ساله باید به 30 مرکز افزایش پیدا کند.

به گفته فیض، مراکز تخصصی نوع «ب» باید به شکل خودگردان اداره شوند، اما جهاد دانشگاهی در سال‌های اول از لحاظ مالی آنها را حمایت خواهد کرد و پتانسیل اصلی این مرکز باید با اتکا به نیروی دانشجویی بنا شود.

وی با اشاره به طرح‌های ملی ایسپا، گفت: در طول امسال چهار طرح ملی انجام شده که برای استفاده کنندگان بیرونی در سطح ملی در نظر گرفته شده است اما در برنامه جدید برای هر سال 10 طرح ملی نظرسنجی در نظر گرفته شده است که در مجامع عمومی قابل طرح باشند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی میزان بهره مندی جهادگران از برنامه‌های فرهنگی جهاد را حدود 10 ساعت عنوان کرد و افزود: در ظرف این سه سال میزان بهره مندی همکاران جهادگر از برنامه‌های فرهنگی جهاد باید به میزان 55 ساعت در طول سال برسد که این برنامه‌ها می‌تواند به اشکال مختلفی همچون مسابقه و اردو برگزار شوند.

فیض در ادامه با بیان اینکه هدف نهم این برنامه از مجموعه اهداف حذف شده و به اهداف زیربنایی پیوسته است، گفت: تیم فرهنگی که اکنون در جهاد دانشگاهی در حال فعالیت هستند حدود 50 درصدشان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس مرتبط با حوزه فرهنگی مشغول به کار هستند که امیدواریم طبق این برنامه، این میزان به 65 درصد افزایش پیدا کند.

وی به راه‌اندازی رشته کارشناسی فرهنگی در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیز اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این رشته افراد می‌توانند به تحصیل در حوزه تخصصی فرهنگی نیز بپردازند.

وی با بیان اینکه بودجه سنگینی برای طرح‌های سراسری در نظر گرفته شده است، گفت: برای طرح‌های سراسری همچون جشنواره ملی بهار که در سراسر کشور اجرایی می‌شود، بودجه جداگانه‌ای اختصاص داده‌ایم. میزان بودجه اختصاصی جهاد پاسخگوی اجرایی کردن این طرح‌ها به تنهایی نیست و مراکز باید از بودجه‌های منطقه‌ای و استانی دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با بیان اینکه سقف بودجه فرهنگی جهاد دانشگاهی هنوز مشخص نشده است ، اظهار کرد: در بودجه امسال خبرگزاری ایسنا و ایکنا با محدودیت‌های بودجه‌ای روبرو بودند که با توجه به نرخ تورم لزوم افزایش 20 درصدی بودجه این خبرگزاری‌ها احساس می‌شد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد البته درخواست کمک‌هایی از حوزه‌های مختلف دیگری مطرح شده اما تا چه میزان این مسائل عملیاتی شود مشخص نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۱:۲۶

واقعا متاسفيم كه يكي از سالم‌ترين رسانه‌هاي ايران با اين بي مهري دولت و مجلس روبه‌رو شده‌اند

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۱:۳۳

واقعا كسي نيست كه جواب اين بي عدالتي هارو بده ، برا من جاي سواله كه اگر دولت پول نداره چرا به بعضي از ارگانها و وزارتخانه هاي ديگه اين قدر مي رسه و به مناسبت هاي مختلف به اونها عيدي مي ده اما همون بودجه كم ديگر ارگانها رو چون حرفشان به جايي نمي رسد اين قدر ناچيز مي ده كه حتي براي پرداخت حقوق پرسنلش دچار مشكل ميشه واقعا كساني كه اين بودجه ها رو براي نهادهاي فرهنگي كه فقط وجود آنها تنها به حمايت دولت بستگي داره در نظر مي گيرند فكر نمي كنند تو اين شرايط گراني ها چند نفر بيكار مي شوند اين جوري مي خواستند جلوي بيكاري رو بگيرند

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۱:۳۶

واقعا جاي تاسف داره که دولت قدر رسانه‌اي مثل ايسنا رو نميدونه.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۱:۴۵

من يک ايسنايي هستم. قابل توجه مخاطبان عزيزمان که متاسفانه به دليل کم لطفي دولت و مجلس، شرايط مالي ايسنا در سال آينده بسيار نامناسب است و با کسري بودجه بسيار زياد مواجهيم و قطعا ايسنا با خسارات جبران ناپذيري مواجه خواهد شد

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۱

يك سوال از دولت: واقعا تعطيل شدن رسانه اي مثل ايسنا براي دولت مهم نيست؟؟؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۲

ما اجازه نميديم ايسنا زمين بخوره. اگر ايسنا نبود من يكي كه كلا خبر از رسانه‌هاي داخلي نميخوندم. آقاي دستگاه فرهنگي، آقاي ارشاد، آقاي دولت، آقاي مجلس كه با خبرا و مصاحبه‌هاي همين ايسنا بزرگ شدي و ملت شناختنت كه بهت راي بدن، ايسنا رو درياب وگرنه ضربه عظيمي ميخوري كه بعدها پشيمون ميشي

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۳

واقعا جاي تاسف داره ايسنا با اين همه توانايي به خاطر كمبود بودجه در حال تعديل نيرو و كاهش ساعت كاريه. واقعا كسي مي تونه جواب اين همه كار و تلاش در گذشته و حالو بده؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۳

بعد اين همه سالم كار كردن واقعا كسي نيست كه به داد ايسنا برسه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۵

دولت عزيز يادت نره اين رسانه چقدر بهت كمك كرده و مي كنه

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۸

از اين همه حيف و ميلي که تو اين کشور مي‌شه واقعا فقط بودجه نهادهاي فرهنگي و رسانه اي مثل ايسنااضافه است؟ آقايون سياستگذار واقعا فکر کردند که اين اقدامات چه تبعاتي خواهد داشت؟ هر چند که در کشور ما رسانه کيلويي چند!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۰۹

الان ايسنايي ها بايد بگن روحاني مچكريم

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۲

تقريبا ميتوان گفت وضعيت ايسنا بهتر از ايكنا هست ايكنا كه بدبخته راس امورش افتاده دست برخي آدمهاي بي دانش چه در مركز چه در برخي از استانها

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۳

نگذاريد رسوايي تعطيلي ايسنا به پاي دولت يازدهم نوشته شود

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۵

بچه ها شرمنده ايم

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۵

يعني محترمانه خودمون خودمون و تعطيل كنيم! بعد از تعطيلات نوروز نياييم ديگه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۸

بعد از 8سال در دولت تدبير و اميد، اميدوار بوديم كه شاهد شكوفايي ايسنا باشيم. رسانه اي كه با تمام مشكلات هميشه بي طرفي و اخلاق رو زير پانذاشت. اما انگار براي هيچ دولتي مهم نيست كه ايسنا چه بلايي داره سرش مي ياد. آقاي روحاني و نمايندگان ملت در مجلس ممنون كه داريد به تعطيل شدن ايسنا كمك مي كنيد!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۱۹

ايسنا از اين گردنه‌ها زياد عبور كرده. زمستان تمام مي شود و روسياهي به ذغال ميماند. مساله ادعاهاهاي واهي عده‌اي است كه نشان دادند ان ها هم هيچ دركي نسبت به رسانه ان هم رسانه‌اي تاثيرگذار چون ايسنا ندارند.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۰

دولت همه چيز رو يادش رفته.. يادش رفته كه برخي خبرگزاري هاي داخلي پشتشون به نهادهاي نظامي گرمه و هر دولتي بياد بره آب از آب تكون نمي‌خوره.. يادش رفته كدوم خبرگزاري هميشه جانب اعتدال رو نگه داشت. واسه دولت متاسفم. كافي ايسنا نباشه تا ببينيد برخي خبرگزاري ها چه جوري دولت رو زمين مي زنن

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۱

تو كوچه ما هم عروسي ميشه آقاي فيض. روزي رو مي بينم كه رسانه‌هاي رانت خوار كار رو به جايي برسونن كه دولت و مجلس براي اثبات حرف يوميه‌شون هم به يه رسانه سالم و معتبر نياز پيدا كنن و نباشه. اونموقع ديگه حسرت سودي نداره.باي !

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۱

اوستا كريم با ماست!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۳

بچه‌هاي ايسنا بدانند با همه بي مهري ها اين باعث خوداتكايي و شكوفاشدن خلاقيتهاي فردي و گروهي اونها خواهد شد.وگرنه كسي براي رسانه تو اين مملكت تره خرد نميكنه مخصوصا رسانه سالم!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۴

ارغوان اين چه رازيست كه هر سال بهار، با عزاي دل ما مي‌آيد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۲۷

پول درآرودن براي تك تك بچه‌هاي ايسنا كاري نداره از نظر شخصي اگرم جيزي مي‌گن براي مملكت مي‌گن . فقط بدونند ديگه رسانه‌اي مثل ايسنا شكل نمي‌گيره توايران. خداييش يه‌دونه‌اس.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۰

چيزي نشده بابا! ما بي‌شماريم فقط توكل به خدا!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۲

ممنونيم که با اين کار مدبرانه دل ايسناييها رو سرشار از اميد کردن!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۳

اين يه تهديد نيست؛ يه فرصته بچه هاي ايسنا بدونن. حالا كاري به باقي ماجرا و كم‌لطفيها ندارم!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۵

ايسنا چوب نجابتشو مي خوره. بايد مثل ... ها براي بعضيا شاخ و شونه بكشه تا جلوش دولا راست بشن. فقط از دور ميگن شما يه استثنائيد.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۶

پول در آوردن براي ايسنايي جماعت كاري نداره همچنانكه خيلي از بچه‌هاش راحت جذب رسانه‌هاي ديگه مي‌شن.واقعا دولت قدر ايسنا رو نمي‌دونه

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۳۸

عامل اصلي اونيه كه زمين سوخته تحويل داد و رفت و الان داره به ريش و گيس همه مي خنده.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۴۴

عاملان اصلي مديران ايسنا و مديرعامل هستند كه ...

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۴۰

به عنوان يك ايسنايي نميتونم تعجب و ناراحتيمو از بحران مالي ايسنا و بي‌توجهي مسئولان به ادامه حيات اين رسانه بااخلاق و بي‌ادعاي كشور پنهان كنم. از خودم ميپرسم واقعا رئيس‌جمهور، رئيس مجلس و همه مسئولاني كه ايسنا رو از نزديك ميشناسن از وضعيت امروز ايسنا بي‌خبرند كه كاري نميكنند؟ مسئولان محترم! كسري بودجه ايسنا چند ده ميليارد نيست كه اختصاصش كشور را با كمبود بودجه مواجه كند. از شما انتظار ميرود به ايسنا كمك كنيد و فراموش نكنيد كه ايسنا فقط رسانه جهاد دانشگاهي نيست بلكه ايسنا رسانه ايران و ايراني است و نبايد فقط در مواقع نياز به سراغش رفت و نگاه هزينه فايده‌اي به آن داشت. اجازه ندهيد ايسناي مطلوم زير بار اين مشكلات مچاله شود، آن هم در روزگاري كه 8 سال به رغم برخي هجمه‌ها براي ادامه فعاليت خود تلاش كرد و اجازه نداد تعطيل شود. حيف است در دولت يازدهم مشكلات مالي، ايسنا را به اين سمت سوق دهد

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۴۷

روحاني موچكريم!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۴۸

ايكنا چي بگه كه از همه وضعيتش بدتره؟ هم از خودي ميخوره هم از غريبه. برخي مديران نالايق، تنگ‌نظري، ناآگاهي و... از بلايايي هست كه ايكنا دچارش شده

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۵۰

هيچ چيز نمي‌شود گفت. يك به يك اميدها رخت بر مي‌بندد. ايسنا براي ما دهه شصتي‌ها خاطره است. روزهاي كوي دانشگاه و انتخاب سيد محمد و ...

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۵۰

از اسب هم بيفتيد از اصل نمي‌افتيد. شما ايسناييها اين رو بارها ثابت كرديد.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۵۲

دوستي در برنامه و بودجه مي گفت اگر اوضاع مالي كشور و عمق خرابي را كه بعضيها بار آورده‌اند بدانيد خون گريه مي كنيد. ايسنا هم از اين مجموعه است.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۲:۵۵

بابا اينقدر حرص نخوريد مگه تو بقيه بخشهاي مملكت در دوره دولت تدبير و اميد چه اتفاقي افتاده كه حالا شما انتظار داريد در ايسنا متفاوت عمل بشه؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۰۹

روحاني مچكريم

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۳

واقعا اگر ايسنا هم مثل بعضي از رسانه‌ها ديگر به سمت مجيزگويي مي‌رفت يا انقدر فضا را غبار آلود مي‌كرد كه با پول ساكتش كنند، وضعيت‌‌اش اينطور نبود. متاسفانه آقايان هميشه دم از كار با شرافت مي‌زنند، اما امروز نشان مي‌دهند كه اينطور كار كردن را نمي‌خواهند و فقط دغدغه شعار دادن دارند. واقعا قرار اين دولت هم اينطور با رسانه‌ها رفتار كنه؟ مطمئن باشيد كه نمي‌ذاريم ايسنا را آنطور كه مي‌خواهيد، مجيزگو بار بياوريد.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۵

مديراني كه هر از گاهي كه كارتان گير است، با لبخند به خبرگزاري ايسنا مي‌آييد تا حرف‌هاي‌تان بيشترين بازخورد را داشته باشد، لطفا كلاهتان را بالاتر بگذاريد ...

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۶

آره تقصير مديران ايسناست كه هم تاپيستن هم خبرنگار، هم دبير، هم سردبير هم آب حوض مي‌كشن هم 10 ساعت جلسه مي‌ذارن تا كمترين آسيب به مجموعه نرسه. موافقم. چه مديران بد و احمقي هستن چون با سقف ساعت كاري 300 ساعت فقط نهايتا يك ونيم حقوقشونه. خيلي احمقن.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۲۲

ببخشيد من منظور بدي نداشتم الان جمله رو كامل مينويسم. عاملان اصلي مديران ايسنا و مديرعامل هستند كه زمين سوخته تحويل گرفتند

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۱۹

بابا دعوا نكنيد بده!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۲۲

افرين بر اين دوستان كه به جاي همدلي و تشكر از مديران ايسنا اين گونه با بي عدالتي صحبنت مي كنن. ما زياران چشم ياري داشتيم

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۲۲

واي بر دولت اعتدال که ايسنا را نمي‌بيند. واي بر حال مديراني که امروز در قدرتند و روزي افتخارشان اين بود که ايسنا باهاشون مصاحبه کنه و امروز به رسم شکرگذاري سرمايه‌اي به نام ايسنا هم حاضر نيستند نه 14 ميليارد بلکه 2 ميليارد بودجه به ايسنا بدهند تا ايسنا بتونه مثل گذشته بدون از دست دادن حتي يک همکارش سربلند بماند. بگذريم که خبرگزاري‌ها ديگه و حتي برخي روزنامه‌ها چه ميليارد بودجه‌هايي ميگيرند ولي ايسنا بايد براي حفظ نيروهاش به دليلي بي‌پولي از اضافه کار خبرنگار و مديرش کم کنه. متاسفيم براي همه کساني که بي‌خيال از اين تراژدي ميگذرند. متاسف

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۲۷

واقعا جا داره از روحاني تشکر کنيم. روحاني مچکريم!!!! ايسنايي‌هاي بدبخت و مظلوم. همواره هم از دوست خورده‌ايد هم از دشمن.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۳۱

آقاي روحاني!! آيا مي‌دانيد که با اعلام خبر افزايش 20 درصدي حقوقو کارکنان در سال 93 من ايسنايي خوشحال نشدم. مي‌دانيد چرا؟ ايسنا بودجه نداره و قراره اضافه‌ کاراي خبرنگارا را کم کنيم که همه بتونن در ايسنا بمونن و اخراجي نداشته باشيم. اين حرف مي‌دانيد يعني چه؟!!!! آقاي روحاني اين حرف يعني من ايسنايي حقوق 93 من علي‌رغم افرايش 20 قيمت‌هايي که شما هم قبول داريد بايد حقوق کمتري از 92 بگيرم. آقاي روحاني..... کجاييد؟ اصلن گوش ميدهيد... اصلا اهميتي دارد براي‌تان. آقاي معاون شما چطور؟ آقاي رييس دفتر شما چي؟!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۳۱

فقط كافيه دو روز خبر نفرسته تا آبروي آقايون بره. اونوقت همشون براي تخصيص بودجه با هم مسابقه دو ميداني ميذارن.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۳۴

وزرا و مسولين مملكت كلاه تون رو بذاريد بالاتر .البته اگر وقت كردين اين خبر و كامنت هاشو بخونيد

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۳۶

روحاني مچچچككككرييييممم. اين هم از شعار توجه به رسانه. حتي در دولت قبل هم با ايسناي ما اينطور رفتار نكردن.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۴۳

وافعا مچكريم كه جا پاي دولت مهرورز و عدالت محور دهم گذاشتيد. اين طوري مي خواهيد به اهل قلم توجه كنيد؟ اين است روش قدرداني از اطلاع رساني دقيق؟ واي بر شما

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۴۴

آخيييييييييييييييييششششششششششش! روز بدون ايسنا چقدر خوبه!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۵۲

تو خواب ببيني كه يه روز ايسنا نباشه

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۱۸

چيشششششششششششششششششش خوبه دقيقا؟ ميشه توضيح بديد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۴۵

حسود هرگز نياسود

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۴۷

فعلا كه دور دور ماست، بزك نمير بهار مي‌آد هاهاهاهاها

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۱۳

خيلي بده که آدم از در شرايط بد قرارگرفتن يک رسانه ...اونم ايسنا اينطوري اظهار شادماني کنه. اين نشان از کينه‌اي داره که از ايسنا به دل داريد حتما

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۴۸

كجاست اون دولت تدبير و اميد؟؟؟!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۵۲

پس كجاست اين دولت تدبير و اميدددد؟؟؟؟!!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۴

ببخشيد شوما؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۳:۵۵

صبوري جان چقدر داره بهت فشششششار مياد!!! مواظب باش از دست نري!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۰۴

اون آخيييييش آتيش بشه بخوره به همون جگري كه ازش براومد!!!

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۰۷

به جاي اينكه بودجه رسانه هاي موثر و فعالي مثل ايسنا رو كم كنيد جلوي رانت خواري ها ودريافت حق ماموريت 12 ملياردي رو بگيريد.واقعا براتون متاسفم.ما از اين دولت انتظار ديگه اي داشتيم....

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۰۸

واقعا با اين همه حمايت رسانه بي ادعا و فعالي مانند ايسنا جاي تعجب داره که مورد بي مهري واقع شده . چرا به جاي کاهش بودجه ايسنا جلوي رانت خواري و کارت هديه هاي 10 ميليون توماني گرفته نميشه. مگه ايسنا چقدر بودجه ميخواد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۰

پايه حقوق خبرنگاران و مترجمان ايسنا در تهران حدود 600-700 هزار تومان است و تنها اميد براي آنها پركردن ساعت اضافه كار بود كه بتوانند حقوق خود را به يك ميليون تومان برسانند. حالا با حذف ساعات اضافه كار با حقوق 700 هزار توماني در تهران چه مي‌شود كرد؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۲۰

هيچ وقت به قطاري كه ايستاده سنگ نمي‌اندازند. اگر قطار از حركت بيفتد فرهنگ رسانه‌اي ضربه شديدي مي‌خورد.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۳۳

نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم. اتفاقي نمي‌افته اگه كنارهم باشيم و آدم فروشش پيدا نشه

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۴:۵۸

جالبه ويکي‌پديا هم به اين مساله واکنش نشان داده! http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%A7

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۱۰

واقعا دولت اين قدر بدبخت شده كه نمي تونه 2 ميليارد كسري بودجه ايسنا رو تامين كنه كه تو اين شب عيدي نيروهاش به جاي شادي براي سال جديد بايد با استرس زياد و سردرگمي به پيشواز عيد بروند؟ آقاي نوبخت شما به عنوان سخنگوي دولت اعلام كرديد كه حقوق و مزاياي كارمندان دولت پرداخت ميشه انگار تو اين مملكت فقط كارمندان دولت آدم هستند و بقيه .....

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۱۱

وقتي آقاي ... به خاطر يه عکس زنگ مي‌زنه و مي‌گه به خاطر ... عکس رو عوض کنيد، حالا بايد بياد و جوابگوي مطالبات به حق بچه‌هاي ايسنا باشه.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۴۸

براي ما كه در اين سالها با كمترين حقوق‌ها نسبت به ساير خبرگزاري‌ها كار كرديم و دم نزديم خيلي سخت بود كه در مورد كم شدن اضافه‌كاري همكارانمان كه واقعا فقط با ايسنا كار مي‌كنند و ايسنا خانه سومشان نيست تصميم بگيريم. دكتر فاتح مي‌گفت بعضي از زمين‌هاي خدا قطعه شده از بهشت هستند و ايسنا يكي از همين‌هاست. مطمئنا اين مشكل حل مي‌شود. و اين رو سياهي براي آنهايي مي‌ماند كه در روزگار سختي پشت ايسنا را خالي گذاشتند. هسته اصلي ايسنا صاحبخانه است مهمانها مي‌ايند و مي‌روند و ما مي‌مانيم.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۵۲

دليل نداره ايسنا در هر حوزه 5 تا خبرنگار داشته باشه و يا براي يک حوزه کوچک يه خبرنگار اختصاصي. مگه خيلي از خبرگزاري ها مثل مهر چه جوري دارن کار مي کنن؟ خوب ايسنا هم مثل اونا.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۵:۵۹

دوستان عزيز، اصلا نگران نباشيد. جايگاه ايسنا در فضاي داخلي و بين المللي در حدي بي همتاست كه حتي يك دولت غافل (چه برسد به دولت عاقل تدبير و اميد) نيز اجازه تعطيلي آن را نخواهد داد. ايسنا بي بي سي ايران است و با چنين رسانه‌اي شوخي نمي‌توان كرد. شايد بعضي وقتها ايسنا خودش را دست كم بگيرد اما بقيه از جايگاه ايسنا آگاهند.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۶:۱۸

قطعا كساني كه توي ايسنا كار كردند و يا ايسنايي ها را كامل ميشناسند ميدانند كه هدف اين افراد از كار كردن در ايسنا چيزي فراتر از يك حقوق و بر اساس باورها و اعتفادات قلبي است، اما در عين حال متاسفم براي دولتي كه در بدترين شرايط، ايسنا براي حفظ منافع ملي پشتش ايستاد و حالا كه به نوعي خرشان از پل گذشت و اوضاعشان كمي آرام شد، چنين پاسخي را متوجه ايسنا مي كنند. اين بار از اعماق وجود بايد بگوييم: "روحاني مچكريم" اما اين نيز بگذرد

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۷:۰۰

با سلام. به قران خستگي اين 11 سال کار خبري امروز به تنم نشست. تو روخدا چرا با ايسنا اين طور رفتار ميشه. چطور بايستي اميد داشته باشيم؟ ما بعد از چندين سال تلاش لايق اين برخوردها نيستيم. مشکل بودجه اي سبب شده متاسفاته چارت سازماني اين خبرگزاري هنوز در استانها لحاظ نشه و خبرنگاران با دستمزدهاي کم و جهادي کارکنند. انتظار تدبير از دولت تدبير داريم.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۷:۱۱

واقعا خيلي جالبه. اين طوري ميخوان از رسانه ها حمايت کنن؟

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۷:۱۷

من در يک خبرگزاري ديگه کار ميکنم. به خدا سردبير ايسناي استان ما هنوز حقوقش از يک خبرنگار عادي کمتره و ميگه چارت سازماني نداريم و حقوقمون کمه. به خدا اينها جهادي به تمام معنا کار مي کنند. حداقل ساماندهي بشند از لحاظ چارت و حقوق

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۷:۳۱

اين موضوع مي‌تونه مبنايي براي بروز خلاقيت‌هاي بيشتر در داخل ايسنا باشه ، اگر بشه ايسنا فکري کنه که به منابع مالي دولتي کمتر وابسته بشه اينطوري مي‌تونه به عنوان يک رسانه مستقل‌تر رفتار کنه ! مي‌تونه روي جذب اسپانسر ها ( نظير قاليشويي شربت‌اوغلي) هم حساب کنه ! با تشکر

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۸:۳۴

من به عنوان يك ايسنايي خوشحالم از اينكه ايسنا دوستان خوبي در خارج از مجموعه دارد كه دلسوز هستند و ناراحتم از اينكه چرا يك رسانه در كشوري كه بذل و بخشش‌هاي زيادي مي‌شود، مورد بي‌مهري مسوولان نظام قرار مي‌گيرد و تنها با دادن وعده‌هاي پوشالي برخورد كودكانه با ما دارند.

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۵

با تمامي مشکلات باز هم ما ايسنايي هستيم و ايسنايي باقي خواهم ماند

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۷

تو رو خدا به فکر ايسناهاي استانها نيز باشيد

avatar
۱۳۹۲-۱۲-۱۵ ۰۹:۴۲

جالبه که بودجه خبرگزاري‌هاي فارس و ايرنا و ... که تاثير کمتري در مقايسه با ايسنا در رسانه‌هاي داخلي و خارجي دارد در اين سال‌ها به شکل چشمگيري افزايش پيدا کرده ولي در مورد ايسنا... ولي ايسنا به راحتي مي تواند از قدرت رساني خود جهت مطالبات به حق خود استفاده کند..