• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92121711222
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

اخاذی مرد جوان از نامزد سابق خود

اخاذی مرد جوان از نامزد سابق خود

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری مرد جوانی خبرداد که به قصد اخاذی از نامزد سابق خود تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی وی در فضای مجازی کرده بود.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری مرد جوانی خبرداد که به قصد اخاذی از نامزد سابق خود تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی وی در فضای مجازی کرده بود.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرهنگ داریوش پورسعید در تشریح این خبر گفت: زن جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی و با پریشان حالی، به این پلیس مراجعه و اظهارداشت که فرد ناشناسی با ارسال پیامک وی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی‌ مربوط به دوران نامزدی‌اش در فضای مجازی کرده و همچنین تعدادی از این تصاویر را نیز به آدرس اینترنتی وی ارسال کرده است.

وی افزود: متهم در مرحله دیگر با ارسال پیامک قصد اخاذی از فرد شاکی را داشته و عنوان کرد که باید تا بعد از ظهر آن روز مبلغ ده میلیون ریال به وی پرداخت شود در غیر اینصورت تمامی تصاویر شخصی او را منتشر خواهد کرد.

پورسعید تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ حیثیت خانوادگی شاکی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتای استان وارد عمل شده و تحقیقات گسترده خود را شروع کردند.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اظهار کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد شاکی چند سال پیش در یکی از سایت‌های همسریابی با مرد جوانی آشنا شده و این امر به نامزدی آنان منجر شده بود اما پس از مدتی نامزدی به هم خورده و روابط آنها قطع شده بود.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق و فنی پیچیده توسط کارشناسان پلیس، متهم شناسایی و مشخص شد وی همان نامزد سابق فرد شاکی بوده و در یکی از استان‌های کشور اقامت دارد.

پورسعید ادامه داد: تیم عملیاتی پلیس فتای استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی متهم را دستگیر و طی مراحل قانونی به بوشهر منتقل کرد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به وجود چنین مشکلاتی در سایتهای همسریابی و آسیب‌ها و خطرات آن، دختران جوان باید هوشیار بوده و نهایت دقت را در حفظ و نگهداری عکسهای خصوصی خود داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha