• یکشنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۷:۱۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 92121811392

پس از پایان سوپرلیگ بسکتبال بانوان

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان: لیگ به ما تلنگر زد!

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان: لیگ به ما تلنگر زد!

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: برای من جای سوال دارد که تیمی مثل گاز که بازیکنان ملی‌پوش دارد در بین چهار تیم برتر قرار ندارد و این برای من به عنوان سرمربی تیم ملی یک تلنگر است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: برای من جای سوال دارد که تیمی مثل گاز که بازیکنان ملی‌پوش دارد در بین چهار تیم برتر قرار ندارد و این برای من به عنوان سرمربی تیم ملی یک تلنگر است.

فریده هادوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: یکی از ناکامی‌های سنگین این‌ دوره از رقابت‌ها این بود که تیم گاز در بین چهار تیم نهایی این دوره هیچ جایی نداشت و این موضوع برای من به عنوان سرمربی تیم ملی یک تلنگر جدی است.

او در ادامه افزود: تلنگری که به من زده شد این بود که راجع به بچه‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند فکر بیشتری انجام دهم. من از بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند انتظار دارم علی رغم اینکه بازیکن شاخصی باشند؛ گردانندگان بازی خوبی هم باشند. واقعا جای سوال دارد که تیمی که سه ملی پوش و سه بازیکن دعوت شده به اردوی ملی دارد چرا جزو چهار تیم برتر قرار نگرفته است؟

هادوی درباره بازی دو تیم بسکتبال آرارات و کشاورز تصریح کرد: نکته بسیار مهم این بازی این بود که در لحظات پایانی این مسابقه هیچ یک از دو مربی وقت استراحت نداشتند و درنهایت هم تیمی برنده شد که بازیکنان و مربیش فکر بهتری داشتند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان ادامه داد: "والنتینا" بازیکن تیم کشاورز قزوین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی در لحظات پایانی می‌توانست گل مساوی را به ثمربرساند اما با تیزهوشی سرمربی تیم قزوین این اتفاق نیفتاد. دلیل این موضوع هم این بود که اگر کشاورز گل مساوی را می‌زد بازی به وقت اضافه کشیده می‌شد و شاید تیم آرارات می‌توانست با اختلاف یازده امتیاز این تیم را شکست بدهد و قهرمان شود اما با توجه به تفاضل گل بیشتر کشاورز نسبت به آرارات، باخت با اختلاف دو امتیاز مانع قهرمانی کشاورز نمی‌شد.

فریده هادوی درباره تیم‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها نیز گفت: تیم شهرداری بندرعباس که مقام سوم را به دست آورد یک بازیکن خارجی خوبی در اختیار دارد که در زمین یک مدیر کامل است و حضور این بازیکنان می‌تواند به بازیکنان ایرانی الگو و انرژی لازم را بدهد. البته بازیکنان ومربیان ما هم نباید پشت این بازیکنان قرار بگیرند. تیم کوشا هم بازیکنان جوان زیادی را دارد و اگر به خودباوری بیشتری می‌رسیدند می توانستند مقام بهتری را به دست بیاورند.

انتهای پیام‌

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha