• پنجشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93012106799
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دلداری مالباختگان ، ترفند سارقان زورگیر

دلداری مالباختگان ، ترفند سارقان زورگیر

باند سه نفره سارقان زورگیر کیف قاپ که با دو دستگاه موتورسیکلت با تردد در اماکن تجاری و رفاهی پس از درگیری با قربانیان، با سلاح سرد به آنها حمله کرده و اقدام به سرقت می‌کردند، پس از دستگیری توسط پلیس غرب استان تهران به 40 فقره زورگیری و کیف قاپی اعتراف کردند.

باند سه نفره سارقان زورگیر کیف قاپ که با دو دستگاه موتورسیکلت با تردد در اماکن تجاری و رفاهی پس از درگیری با قربانیان، با سلاح سرد به آنها حمله کرده و اقدام به سرقت می‌کردند، پس از دستگیری توسط پلیس غرب استان تهران به 40 فقره زورگیری و کیف قاپی اعتراف کردند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: با ارجاع یک فقره پرونده سرقت کیف قاپی از کلانتری 12 اندیشه به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از شاکی مشخص شد شب حادثه حین مراجعه به منزل یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین با سرقت کیف وی، دو دستگاه تلفن همراه، وجه نقد و مدارک شخصی اش را به سرقت برده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به افزایش سرقت‌های کیف قاپی در منطقه اندیشه در آن مقطع زمانی گفت: با تشدید فعالیت‌های پلیس در محدوده اندیشه و با استفاده از پرینت حساب بانکی یکی از شاکیان، کمتر از 48 ساعت دو سارق زورگیر کیف قاپ مورد شناسائی قرار گرفتند.

خدادادی با اشاره به عملیات دستگیری سارقان کیف قاپ گفت: با شناسائی مخفیگاه سارقان درمنطقه یوسف آباد فردوسیه و تعقیب ومراقبت های شبانه پلیس، ساعت 6 صبح هر دو سارق به نامهای " الف " و " م" در حال خواب دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها، 6 قبضه سلاح سرد و تعدادی مدارک و کارتهای بانکی متعلق به مالباختگان وتعدادی کاپشن به رنگهای مختلف که سارقان در زمان سرقت برای جلوگیری از عدم شناسائی توسط پلیس از آنها استفاده می کردند، کشف شد.

وی افزود: با همکاری دو سارق دستگیر شده ، همدست دیگر آنها به نام " ع" در شهر اندیشه دستگیر شد و دربازجوئی‌های پلیس به 40 فقره سرقت با همدستی دو متهم ردیف اول به وسیله دو دستگاه موتورسیکلت در شهرهای اندیشه، ورامین و شهریار اعتراف کردند.

خدادای با بیان اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد متهمان ردیف های اول و سوم دارای سوابقی از قبیل زورگیری و تحصیل اموال مسروقه هستند که برابر حکم قضائی هر سه نفر به قرار موقت روانه زندان شدند.گفت: سرکرده باند سارقان زورگیر کیف قاپ در بازجوئی پلیس اعتراف کرد با دو دستگاه موتورسیکلت با تعقیب سوژه ها به محض ورود به داخل مجتمع و پارکینگ، در داخل محوطه با زورگیری کیف آنها را سرقت کرده و متواری می شدند و نفر سوم که خود نیز از همدستان سارقان بود برای گمراه کردن مالباختگان،آنها را دلداری می داد تا تعقیب و شناسائی سارقان به تاخیر بیفتد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha